F10 523i ECU

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Fortube
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 30.09.2015 18:25 28
Peamine sõiduk: E46 320Ci

F10 523i ECU

Postitus Postitas Fortube »

Hei.
Küsimus oleks chipi vendadele rohkem, nimelt autoks on 523i ja 150kw, ehk siis N53B30.
Neid mootoreid on 150, 160, 190 ja 200kw.
Et 200kw peale saada peaks tõenäoliselt sisselaske ja summuti ära vahetama ja ECU kallal käima.
Palju aga sellelt välja punnitaks lihtsalt ECU kallal käies, niiet midagi ei vahetaks ja midagi ei kannataks selle all?
Filjar
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: F10 523i ECU

Postitus Postitas Filjar »

Fortube kirjutas:Hei.
Küsimus oleks chipi vendadele rohkem, nimelt autoks on 523i ja 150kw, ehk siis N53B30.
Neid mootoreid on 150, 160, 190 ja 200kw.
Et 200kw peale saada peaks tõenäoliselt sisselaske ja summuti ära vahetama ja ECU kallal käima.
Palju aga sellelt välja punnitaks lihtsalt ECU kallal käies, niiet midagi ei vahetaks ja midagi ei kannataks selle all?
Tere. Chip.ee pakub nõnda:

BMW 5 seeria VI & M5 [F07, F10, F11 & F18]
3.0L 150kW / 204HP 270Nm 2010 - 2011 R6 24V N53B30

STAGE 1 CHIP-TUNING Enne Pärast Võimsuse kasv
Võimsus (kw) 150 kW 162 kW +12 kW
Võimsus (hp) 204 Hp 220 Hp +16 Hp
Pöördemoment (nm) 270 Nm 295 Nm +25 Nm
1.500 rpm 1.500 rpm -
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 523i ECU

Postitus Postitas ttsys »

Lõppkiirust tahad kasvatada või milleks? Üle 150kW ja ilma neliveota on väga halb mõte (loe: rumalus).
Vasta