1. leht 1-st

525d 2003 Einspritzanlage

Postitatud: 08.02.2018 11:57 11
Postitas ladammm
Auto millest kurdan on 2003a e39 525d, manuaal.

Muidu sõitis auto eeskujulikult kuni üleeilseni, kui viskas ette Einspritzanlage ja mootor hakkas lonkama/lagisema. Välja ei surnud, sai sõita paarsada m kuniks suri välja tee äärde. Kütust oli paagis 15..20 L ja sai vahetatud paagisisene pump uue Magnet Marelli vastu. Peale seda auto käivitus ja sai sõita ja tundus et justkui ok. Siis 20 km pärast sama teema, kuid piisas mootori seiskamisest ja uuesti käivitamisest. Siis järgmine päev sama pull 2x 100km jooksul ning siis 100 km jooksul veel 1x. Täna hommikul jälle 30 km jooksul1x. Nendel kordadel mootor ise välja ei surnud. Need korrad on errorisse läind maanteel püsikaga sõites.

Mõned kuvatõmmised inpa diagnostist:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Need on loetud täna hommikul,enne seda 30 km otsa. EGR viga on sünnist saati ja arvan et see ei puutu asjasse. Lisaks tekkis peale paagisisese pumba vahetamist siuke nali, et umbes 15st korrast ühel korral seiskamisel käib mootor veel mingi 1..2 seki edasi. Veakoodide järgi võib kahtlustada ühisanuma lati otsas asuvat rõhuandurit? Ja etteanderõhk kohapeal on 3.9 bar aga kohapeal gaas põhja vajutada siis langub kuni 2.75 bari peale. Uus pierburgi põhjaalune pump tellitud ja läheb kohe külge koos uue kütusefiltriga kui kätte saan. Kas võiks arvata et sellega mured kaovad või võib rõhuanduri tõttu veel miskit kahtlustada?
Lisaks veel, et põhjaalune pump hakkas undama peale esimest tee peale jäämist.

Re: 525d 2003 Einspritzanlage

Postitatud: 08.02.2018 14:10 32
Postitas EinarK
Kui hoolikalt lugeda, siis diagnostika sõnul rail-pressure regulating valve jammed. Ilmselt siis on anduri viga.

Re: 525d 2003 Einspritzanlage

Postitatud: 08.02.2018 14:52 29
Postitas ladammm
Kas see on see mis ühisanuma otsas või ksp taga ? (see mida inpa arvab)

Re: 525d 2003 Einspritzanlage

Postitatud: 08.02.2018 16:10 24
Postitas Volum
KSP küljes.
//vigade parandus.

Re: 525d 2003 Einspritzanlage

Postitatud: 08.02.2018 16:11 57
Postitas ladammm
Eks jah, lihsalt kui nüüd ise vigu lugesin siis tekitas kahtlust.

Vahetasin põhjaaluse pumba ära. Kohapeal 4bar, gaas põhjas 3bar. Esimesed 30km pole eelpoolkirjeldatud viga tekkinud. Eks annan teada kui see häda uuesti tekib.
Edit 19.02. - 1000km on auto jälle hästi töötand - loodetavasti sai probleem lahendatud.