1. leht 1-st

E39 palju õli läheb steptroniku käigukasti?

Postitatud: 21.08.2006 12:40 38
Postitas werks
tegu siis 1996a 523ia

Postitatud: 21.08.2006 17:52 03
Postitas Rahu
Kuskil yle 10 liitrid, aga miks sul seda vaja teada, ega sa hommeti öli ei hakka sinna vahetama? :roll:

Postitatud: 21.08.2006 19:08 58
Postitas Kristjan_K
Paberite järgi 10.60l

Postitatud: 21.08.2006 22:17 14
Postitas Hornet
Kastiõli vahetuse käigus umbes 4-5Liitrit.

Postitatud: 21.08.2006 23:25 16
Postitas werks
kas siis käigukasti oli ei peagi mingi aja tagant vahetama???

Postitatud: 22.08.2006 00:43 17
Postitas aarekas
Kui isegi on ESSO LT "eluaegne" õli tuleb ikkagi vahetada filtrit ja õli kui on soov pikalt sõita- mis liigub, see kulub ja kuhugi peab ju kulumis jäägid ka jääma ning kui neid õigel ajal ei kõrvaldata on tulemus pöördumatu -filter ummistub, vähem õli saab kätte, rohkem kulub, rohkem filter ummistub jne.

Postitatud: 22.08.2006 07:17 25
Postitas Rahu
Nii kaua kui sul käigukast töötab ei tasu mingil juhul öli vahetada! Kui vahetad, siis kindlasti enam kaua ei tööta!

Postitatud: 22.08.2006 10:02 16
Postitas Ilves
Rahu kirjutas:Nii kaua kui sul käigukast töötab ei tasu mingil juhul öli vahetada! Kui vahetad, siis kindlasti enam kaua ei tööta!
Nii need linnalegendid tekivad. Kui kast on sõitnud üle 80 tuhande, siis ei soovitata õlivahetust teha (seda siis http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=271535& andmetel). Ilmselt on ohutu õlivahetusi teha kuni 100-160 tuhandeni, sõltvalt kui hästi sa oled kursis auto ajalooga.

Postitatud: 22.08.2006 12:48 37
Postitas werks
kas ma saan siis õigesti aru ,et mul pole vaja õlivahetust teha kuna mul hakab läbisõit 200 000km (ei tea kui õige see on) jüudma?ja auto ajaloost ei tea ka midagi!

Postitatud: 22.08.2006 14:02 36
Postitas Ragnar
Kõigepealt vaata mis seisukorras sul õli seal kastis on üldse.
Mul oli vana filtri peal aastaarv 98 ja vabalt võis ka õli samas ajajärgust
vahetamata olla, kuna värvus oli pigem hall kui kollane.
Mina küll sellega poleks tahtnud edasi sõita, kuigi UM vend kes mulle uut õli müüs hoiatas, et võib mingid kanalid ära ummistada vms.


Ja üldse, kui rahakott võimaldab siis ma soovitaks mitu vahetust järjest teha. Nii et paned ~4-5l siis sõidad mingiaeg ja lased seda segu välja ja paned uuesti uut asemele.

Postitatud: 22.08.2006 16:47 55
Postitas Henrik88
Sellest õli mittevahetamisest need kastid lendavadki.
Eluaegne õli tähendab BMW mõistes 100 000 km-i.
Enda seitsmesel vahetasin ka lifetime õli ära ja sõitsin 40 000 km ei lagunenud see kast kuhugi.

Postitatud: 24.08.2006 23:27 05
Postitas aarekas
Tavaliselt kasti "lendamisel" õli viga pole- teda lihtsalt pole õiges koguses ja surves :D
Ise olen viimased kümmekond aastat katsetanud automaatidega igasuguseid jõu ja ilu numbreid ning peale ühe difri pole õnnestunud rohkemast jagu saada.

Postitatud: 25.08.2006 14:24 12
Postitas kq
Ilves kirjutas:
Rahu kirjutas:Nii kaua kui sul käigukast töötab ei tasu mingil juhul öli vahetada! Kui vahetad, siis kindlasti enam kaua ei tööta!
Nii need linnalegendid tekivad. Kui kast on sõitnud üle 80 tuhande, siis ei soovitata õlivahetust teha (seda siis http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=271535& andmetel). Ilmselt on ohutu õlivahetusi teha kuni 100-160 tuhandeni, sõltvalt kui hästi sa oled kursis auto ajalooga.
Vat mine võta siis nüüd kinni. On 2001 e39, millel odomeetri näit ~130000. Ostmiseni dokumenteeritud ajalugu pole, aga auto ise on päris sile. Kast vahetab muidu sujuvalt, aga mõnikord käib läbi tuntav jõnks (näiteks pärast äkilisemat kiirendust 30 - 90 km/h gaasi järele andes siis kui käigu üles vahetab).

UM kaste ise ei tee ja ütleb, et õli on eluagene. Tahad vahetada - vahetame, aga otsuse teed ise . Ise kipuks vahetama, aga kui läbisõit on näidust suurem ja kast õlivahetuse peale kooleb, poleks ka hea meel. :?

Kui kellelgi on reaalseid kogemusi, siis palun jagage. Ja nõu kuulan ka hea meelega. Ning kui keegi oskab soovitada mõnda PÄDEVAT kasti spetsialisti, siis oleks kontakt ka teretulnud.

EDIT: kirjavead.

Postitatud: 13.09.2006 12:33 30
Postitas marx
Kas keegi on näinud kuidas UM-is mehed seda õli vahetavad? Olen ka kokku puutunud selliset "ülikapriissete" kastidega, küll mitte autodel aga mis seal vahet. Tehase manualis on ette nähtud, et oli tuleb sisse lasta läbi 10 ja 6 mikronilise filtri ja peale filtried ei tohi oli õhuga kokku puutuda! Arvan, et steptroniciga on sama lugu, oli puhtus on tähtis, ja kes on ise niisama vahetanud.... ja kast elab, siis on lihtsalt vedanud. Kuigi jah, nendel masinatel, millest siin räägin, ei ole see õli eluaegne, kuid koormused on ka hoopis teised.

Postitatud: 13.09.2006 21:34 49
Postitas kapa
et enne uue õli sissepanemist pead kasti vaakumisse imema ?( huvitav huvitav)