E39 palju õli läheb steptroniku käigukasti?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
werks
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 30.09.2004 18:07 43
Asukoht: Tallinn

E39 palju õli läheb steptroniku käigukasti?

Postitus Postitas werks »

tegu siis 1996a 523ia
Kasutaja avatar
Rahu
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 20.08.2006 11:52 16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas Rahu »

Kuskil yle 10 liitrid, aga miks sul seda vaja teada, ega sa hommeti öli ei hakka sinna vahetama? :roll:
E38/39/53 pikslite parandus,kellade röngad,TV-free,diagnoostika...Tel.+358400925441
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Paberite järgi 10.60l
Hornet
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 12.02.2006 22:56 13

Postitus Postitas Hornet »

Kastiõli vahetuse käigus umbes 4-5Liitrit.
Kasutaja avatar
werks
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 30.09.2004 18:07 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas werks »

kas siis käigukasti oli ei peagi mingi aja tagant vahetama???
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

Kui isegi on ESSO LT "eluaegne" õli tuleb ikkagi vahetada filtrit ja õli kui on soov pikalt sõita- mis liigub, see kulub ja kuhugi peab ju kulumis jäägid ka jääma ning kui neid õigel ajal ei kõrvaldata on tulemus pöördumatu -filter ummistub, vähem õli saab kätte, rohkem kulub, rohkem filter ummistub jne.
E34 520A ; E34 524TDA
Kasutaja avatar
Rahu
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 20.08.2006 11:52 16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas Rahu »

Nii kaua kui sul käigukast töötab ei tasu mingil juhul öli vahetada! Kui vahetad, siis kindlasti enam kaua ei tööta!
E38/39/53 pikslite parandus,kellade röngad,TV-free,diagnoostika...Tel.+358400925441
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Rahu kirjutas:Nii kaua kui sul käigukast töötab ei tasu mingil juhul öli vahetada! Kui vahetad, siis kindlasti enam kaua ei tööta!
Nii need linnalegendid tekivad. Kui kast on sõitnud üle 80 tuhande, siis ei soovitata õlivahetust teha (seda siis http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=271535& andmetel). Ilmselt on ohutu õlivahetusi teha kuni 100-160 tuhandeni, sõltvalt kui hästi sa oled kursis auto ajalooga.
Kasutaja avatar
werks
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 30.09.2004 18:07 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas werks »

kas ma saan siis õigesti aru ,et mul pole vaja õlivahetust teha kuna mul hakab läbisõit 200 000km (ei tea kui õige see on) jüudma?ja auto ajaloost ei tea ka midagi!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Kõigepealt vaata mis seisukorras sul õli seal kastis on üldse.
Mul oli vana filtri peal aastaarv 98 ja vabalt võis ka õli samas ajajärgust
vahetamata olla, kuna värvus oli pigem hall kui kollane.
Mina küll sellega poleks tahtnud edasi sõita, kuigi UM vend kes mulle uut õli müüs hoiatas, et võib mingid kanalid ära ummistada vms.


Ja üldse, kui rahakott võimaldab siis ma soovitaks mitu vahetust järjest teha. Nii et paned ~4-5l siis sõidad mingiaeg ja lased seda segu välja ja paned uuesti uut asemele.
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Sellest õli mittevahetamisest need kastid lendavadki.
Eluaegne õli tähendab BMW mõistes 100 000 km-i.
Enda seitsmesel vahetasin ka lifetime õli ära ja sõitsin 40 000 km ei lagunenud see kast kuhugi.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

Tavaliselt kasti "lendamisel" õli viga pole- teda lihtsalt pole õiges koguses ja surves :D
Ise olen viimased kümmekond aastat katsetanud automaatidega igasuguseid jõu ja ilu numbreid ning peale ühe difri pole õnnestunud rohkemast jagu saada.
E34 520A ; E34 524TDA
kq
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 30.09.2003 23:08 24

Postitus Postitas kq »

Ilves kirjutas:
Rahu kirjutas:Nii kaua kui sul käigukast töötab ei tasu mingil juhul öli vahetada! Kui vahetad, siis kindlasti enam kaua ei tööta!
Nii need linnalegendid tekivad. Kui kast on sõitnud üle 80 tuhande, siis ei soovitata õlivahetust teha (seda siis http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=271535& andmetel). Ilmselt on ohutu õlivahetusi teha kuni 100-160 tuhandeni, sõltvalt kui hästi sa oled kursis auto ajalooga.
Vat mine võta siis nüüd kinni. On 2001 e39, millel odomeetri näit ~130000. Ostmiseni dokumenteeritud ajalugu pole, aga auto ise on päris sile. Kast vahetab muidu sujuvalt, aga mõnikord käib läbi tuntav jõnks (näiteks pärast äkilisemat kiirendust 30 - 90 km/h gaasi järele andes siis kui käigu üles vahetab).

UM kaste ise ei tee ja ütleb, et õli on eluagene. Tahad vahetada - vahetame, aga otsuse teed ise . Ise kipuks vahetama, aga kui läbisõit on näidust suurem ja kast õlivahetuse peale kooleb, poleks ka hea meel. :?

Kui kellelgi on reaalseid kogemusi, siis palun jagage. Ja nõu kuulan ka hea meelega. Ning kui keegi oskab soovitada mõnda PÄDEVAT kasti spetsialisti, siis oleks kontakt ka teretulnud.

EDIT: kirjavead.
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Kas keegi on näinud kuidas UM-is mehed seda õli vahetavad? Olen ka kokku puutunud selliset "ülikapriissete" kastidega, küll mitte autodel aga mis seal vahet. Tehase manualis on ette nähtud, et oli tuleb sisse lasta läbi 10 ja 6 mikronilise filtri ja peale filtried ei tohi oli õhuga kokku puutuda! Arvan, et steptroniciga on sama lugu, oli puhtus on tähtis, ja kes on ise niisama vahetanud.... ja kast elab, siis on lihtsalt vedanud. Kuigi jah, nendel masinatel, millest siin räägin, ei ole see õli eluaegne, kuid koormused on ka hoopis teised.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

et enne uue õli sissepanemist pead kasti vaakumisse imema ?( huvitav huvitav)
Vasta