1. leht 1-st

e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 01.12.2016 18:49 00
Postitas mafeikin17
Esialgu küsiks kas keegi oskab anda vastust veakoodile 4547 - Power management


Autoks siis e61 2005 3.0

Mure seisneb selles, et kui autot käivitan külma mootoriga, siis pöörded viskavad ja vool kõigub.
Puhur jääb vaiksemaks, ning kui gaasi vajutada siis hakkab jälle korralikult puhuma.
eile viskas aku märgi ette, ning käigukasti vea ja siis vilkusid veel absi ja külglibisemise tuled. Ühesõnaga ränk laulupidu. Istaga vaadates siis generaator laeb ilusti 14.39 ja natuke peale.
auto välja suretan siis kukub aku pinge 12.50 peale umbes. Käima läheb ilusti ja akus on jõudu piisavalt.
Nii kui auto on soojaks töötand, kõik mured kadunud. aga viga 4547 jääb nüüd sisse.
kas on see kindlalt geneka viga, või on ehk mingi IBS-i viga ??
on kellelgi miskit kokkupuuteid olnud ?
olen ka avatud hinnapakkumistele, kes töö ära teeks.

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 01.12.2016 19:00 00
Postitas mike1
Mahalaadimine ja/või vigane aku/juhtmestik ilmselt võtmesõnad.
Ainult laadimispinge vaatlusel võimatu põhjust prognoosida.
Tallinnas saan aidata.

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 01.12.2016 20:58 01
Postitas mafeikin17
mahalaadimise saab ju välistada, auto on seisnud nädalaid ja akus on voolu küllaga.
juhtmestiku viga võib täitsa olla, kuna temp andur paneb ka vigast. (uus on külge pandud, töötas nädala ja jälle pillub kelbast):

ka siis kui autot igapäev kasutada ei juhtu mitte midagi. aku toimib ja pole veel 2 te aastatki vana.

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 01.12.2016 22:10 52
Postitas mike1
Selle käivitumisega muidugi midagi välistada ei saa - auto on piisavalt tark ja
lülitab mahalaadiva ahela järelt ära. Aku veateated ja erinevad põlevad tulukesed viitavad otseselt puudulikule/vigasele toitele.

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 02.12.2016 03:31 47
Postitas igor115
mafeikin17 kirjutas:Esialgu küsiks kas keegi oskab anda vastust veakoodile 4547 - Power management


Autoks siis e61 2005 3.0

Mure seisneb selles, et kui autot käivitan külma mootoriga, siis pöörded viskavad ja vool kõigub.
Puhur jääb vaiksemaks, ning kui gaasi vajutada siis hakkab jälle korralikult puhuma.
eile viskas aku märgi ette, ning käigukasti vea ja siis vilkusid veel absi ja külglibisemise tuled. Ühesõnaga ränk laulupidu. Istaga vaadates siis generaator laeb ilusti 14.39 ja natuke peale.
auto välja suretan siis kukub aku pinge 12.50 peale umbes. Käima läheb ilusti ja akus on jõudu piisavalt.
Nii kui auto on soojaks töötand, kõik mured kadunud. aga viga 4547 jääb nüüd sisse.
kas on see kindlalt geneka viga, või on ehk mingi IBS-i viga ??
on kellelgi miskit kokkupuuteid olnud ?
olen ka avatud hinnapakkumistele, kes töö ära teeks.

Kas ISTA ei kirjuta lahti milles probleem on? ISTA-ga saab ju vaadata viimase 5 päeva aku seisu ning laadimis tsükklit.
Omast kogemusest pingeregulaatoriga(oli vigane):
1.Tühjal käigul pöörded kõikusid(külma mootoriga),lülitas välja dynamic drive(pinge tõusis üle 16 voldi,hetkeks,kuid sellest piisas.jaole saime DIS-iga,vea kõrval kirjutas lahti mis oli pinge(ISTA ei näidanud).

2.Sõiduaeg läksid põlema käigukasti viga,abs-i ja külglibisemise tuled.(Vaadates aku pinget peale vigade tekkimist see oli 10.3V) Ehk sõitu alustades mitte miski ei viidanud,et aku on tühi(starter keris lõbusalt,ning mingit kirja ette ei löönud).Samas ISTA kirjutab,et teatud juhtudel,armatuuri kirja ei löögi.

Vead tulid välja nädal hiljem peale auto ostu. Tuli välja,et peal oli 100Ah aku(happe aku,mida ette ei ole nähtud kodeerimise järgi),kuid kodeeritud oli 90AGM,ehk laadimine oli vale.(võib olla siit ka mahalaadimine).Peale pingereegulaatori vahetamist, õige aku paigaldamisest(90AGM),kodeerimist ning registreerimist probleem kadunud.
Kui oleks IBS-i viga,ISTA oleks märku andnud.
Nagu kirjutas mike1,aku veateated ja erinevad põlevad tulukesed viitavad otseselt puudulikule/vigasele toitele.
Tuli küll pikem jutt, aga ehk on abi.

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 02.12.2016 09:44 41
Postitas mafeikin17
Tänud abi on kindlasti.
Aku on ostetud õigete andmetega, ning ka registreeritud.
No ise kaldun geneka vigade poole. Mingi aeg ütles patrik ka et genekas ei suhtle autoga.
Eile proovisin uuesti panin auto paariks minutiks käima, väljas oli -3 kraadi. Ei kõikinud enam pöörded ega ei vilkunud ka tuled. Aku enam tühi polnud. Võtan geneka esialgu ette, ehk siis saab juba hakata asju taas välistama. Genekas on ka õli veits saanud võimalik et see ka midagi ära susserdanud. Peale eilset käivitamist pole auto kohapealt liikunud, ning üleeile oli aku täiesti tühi auto arvates.


Leidsin inglise foorumist täpselt sama teema. Kõik on suht identne. Too kirjutas et vahetas aku miinus klemmi ära ja geneka, kuid tal oli ka lisaks 4547 veale 2 alternatori viga, mis kindlasti viitasid genekale.
Ehk minu genekas veel hingitseb viimaseid hingetõmbeid, seega lasen regulaatori ära vahetada ja harjad.

Kui kellelgi veel mingeid soovitusi ja nõuandeid, siis need alati teretulnud.

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 02.12.2016 13:06 19
Postitas ttsys
See "miinus klemm" on IBS. Muide see kirjeldus kõlab üle poole IBS-i võimalikule veale. Osalise testi saad teha, kui ühendad lahti IBS-i mineva väikse juhtme. Ettetormavalt ütlen kohe, et ära oota, et see lahti ühendamine kogu probleemi lahendab. IBS on autol väääääga vajalik asi. Selle testiga saad teada, kas IBS-i tõttu toimub akule mingi dreen ehk mahalaadimise käiviti. Kui auto käivitub pärast seismist ilma IBS juhtimiseta ok ning toimetab samuti ok siis võid uue IBS-i ära tellida. Kasutatud IBS-dega võib probleem uue alguse saada.

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 02.12.2016 14:39 31
Postitas allstarz
Minu E61 hetkel vooluga probleemid. Voolu kõikumine 12,5- 15,2 volti pidevalt. 150plus km läbimisel viimati vaadates oli korras 14,8V. Inpaga näitas ka generaatori viga, et laadimis pinge väga madal olnud. Igaljuhul praegu on pingeregulaator tellitud.
Mis muidugi kahtlust äratas: uppus mul see MPM moodul, kuivatasin ja hetkel töötab kõik nii edasi nagu peab. Auto läheb unereziimi. Seega see ei tohiks seotud olla. MPM nagu aru saan siis see vaid Ekraani ja audio osakonna vooluga tegeleb.Laadimis probleemi kahjuks ei oska õelda kas algas varem või hiljem.

e: Ühendasin lahti ka IBS väikse pistiku. Laadimis pinge oli 13,1-14,9 ja kõikus koguaeg.

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 05.12.2016 21:10 15
Postitas allstarz
Vahetasin täna siis pingeregulaatori ära ( uus- ei ole teise mehe vana ). Laadimis pinge tõuseb nüüd juba suisa 15,7V ja kõigub ikka. Ühendasin lahti ka IBS väikse kaabli ja ikka sama seis. Aku testis öeldi, et aku on Ok.
Kust otsida viga veel ?

Vigaseks osutus siiski IBS. Laadimine stabiliseerus 14,2-14,3 V

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 08.12.2016 13:01 08
Postitas allstarz
Siiski oli see kokkulangevus. IBS lahti ühendatud, kuid kümalt laeb ikka 12,9- 14,9 ja koguaeg kõigub. Soojas ja pikalt käinud siis laeb kenasti 14,4-14,8.
Auto ostes oli 90Ah aku registreeritud. Muutsin selle siis ncs expert- cas moodulis 110Ah nagu aku on. Siis tegin reset Inpas. Oli laadimine ok. Nüüd proovisin veel reseti teha jne aga ikka laheb nagu tahab ja samas kui ibs lahti ühendatud ei tohils aku kodeering rolli mängida ju ?

Re: e61 laadimis probleemid.

Postitatud: 10.12.2016 12:44 03
Postitas mafeikin17
võtsin ka eile oma auto garaazis ette, ning kui auto käivitan siis laadimine ainult mingi 12.3.
mingi aeg hakkab normaalselt nurruma, ning siis tõuseb laadimine 14 peale.

Kõige räigem anomaalia on see, et temperatuuri andur peksab vigast. Vahetasin korra anduri juba ära, ning töötas ca 4 päeva ja siis hakkas jälle.

kui temp anduri lahti võtan pistiku küljest peaks auto näitama - 40 minul jääb näit ette, ning viskab ikka mingeid numbreid. isegi ilma andurita.
Proovisin ka aku IBS juhtme lahti võtta, mitte midagi ei muutunud, kuigi vead tulid sisse.