e39 528 gaasipedaali asendi andur

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

e39 528 gaasipedaali asendi andur

Postitus Postitas oliveer »

Hiljuti sain omale e39 528 (ühe vanosega). Pole küll võrdlusmomenti teiste samasuguste masinatega, aga tundub, nagu peaks sellel mootoril potsentsiaali natuke rohkem olema.
Kasutan diagnostikat inpa. Probleem siis see, et kui gaasi põhja vajutan, siis ei näita arvuti, et gaas oleks põhjas (ei sütti vastav tuli). Ning kui lugemit vaadata siis tulemus on 4,07 (max 5). Kui käega ise kapotiall liigutada saab 4,30 umbes. Kas see andur on pekkis?
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: e39 528 gaasipedaali asendi andur

Postitus Postitas Tarmo_N »

küsimus selles kas auto on manuaal või aut.kui manu siis 84% normaalne.automaat peab avama 100%.inpa peaks näitama kui mitu % avatakse.kui gaasiklapiga on ka midagi tehtud,ehk mootorilt eemaldatud ja pistik pikemalt lahti tuleb gaasiklapi asend ajust kõigepealt nullida ja seejärel salvestada uued seaded.pole kindel kas inpa seda võimaldab.aut kastiga masina puhul muutub kogu mootori ja kasti töö,ja kindlasti mitte kehvemaks.kehva minekut tasub otsida mujalt.surved,küünlad,pihustid,vanos ja kui on siis ka disa klapp mõjub päris palju.kindel aga 1,aut kastiga masin ongi suht lahja.see 5hp 19 kast on paras saast.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e39 528 gaasipedaali asendi andur

Postitus Postitas oliveer »

Vabandan, jäi mainimata, et on manuaal.
Mul inpa % ei näita vaid näitab arvu 0-5 (olen väga võik ka sellega, teine päev alles kasutanud seda).
Mingiaeg oli see pistik mul umbes pool päeva lahti. Kas see ka juba mõjutab?
Kas see normaalne, et arvuti ei näita, et gaas pole täielikult peal?
Surve silindrites on OK - 5tk 12,5bar ja 1 12,2bar.
Disa klappi mul ei ole.
Tühikäigul töötades mootor võiks nagu natuke rahulikum olla, kuskilt on väike õhuleke ka, aga ei suutnud tuvastada. Lõdvikud jne terved, arvatavasti kas tühikäigu mootori juurest või siis see õlikoguja.
Kui on mingi süütepooli/küünla rike, kas siis inpa seda näitab?
Mis peaks lambda anrudite näidud olema inpas?
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: e39 528 gaasipedaali asendi andur

Postitus Postitas Tarmo_N »

jap süütepooli rikked näitab kindlasti ära.õhuleke siis arvatavasti karterituulutuses.õigus jah sul 1 vanosega ja sellel disat pole jah.parem ongi muresid vähem.lambda näit ei tohi üle 1 alla.tavaliselt jääb sinna 0,9-1 vahele.ma ise pole inpaga väga tuttav.kui oleks lambda näit vale siis tuleb kohe veakood.kahjuks piisab repair manuaali järgi juba 30minutist kui pistik lahti.võid proovida nii et süüde sisse ja hoia gaasipedaali põhjas u 30sek ja siis süüde välja.mul endal on 323 sellele mõjus hästi aga mul ka automaat.mul endal on bently manuaal seal käsitleb m52 mootorit.ka need näidud mis kirjutasin põhinevad sealt.kui inpa näitab 0-5 siis 4,3 peaks ju küll hea olema.inpa peaks näitama veakoodi kui on mingi mistfire ehk siis süütepooli viga või küünal surnud aga siis läheb ka kohe limp mode.kui viga kordub 3 käivituse jooksul siis pannakse mootorituli põlema.palju oleneb ka lamdadest.minuomal olid enne kat mingid juustud ja ei töötanud asi hästi,panin org bosch lamdad ja töötab paremini.samas veakoodi ei näidanud.kütuse surve peab olema 3,5 bar ja seda ka täisgaasiga.kui pumba tootlikus väike siis jääb ju kah lahjaks.tavalise manomeetriga saab edukalt kütusesurvet mõõta.ah jah kui segu lahja siis jääb küünal valgeks.norm seguga küünal on teatavasti piimakohvi pruun.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e39 528 gaasipedaali asendi andur

Postitus Postitas oliveer »

Leidsin õhulekke koha üles. Sisselaskes polnud secondary air pump valve vaakum voolikut. Järmgine probleem on selles, et ma olen pime - ei suuda leida seda klappi ennast. Kus see täpsemalt asuma peaks? Kas on võimalik, et see on autolt ära võetud?
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: e39 528 gaasipedaali asendi andur

Postitus Postitas Tarmo_N »

klapp peaks olema 1 silindri väljalaske toru kõrval.ega temast mingit suurt tolku pole.külmema ilmaga söödab õhku summutisse et põlemine oleks intensiivsem ja lamdad saavutaksid kiiremini töötemperatuuri.töötab ta tavaliselt 2-3 mini ja siis lülitatakse välja.kui ta sul puudu siis peaks ka kohe veakood olema.peasi et ühenduskohast õhku ei võtaks,lamda annab kohe valesid andmeid ja rikub segu ära.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e39 528 gaasipedaali asendi andur

Postitus Postitas oliveer »

Ei suutnud leida nii pumpa (kaasistuja koopa tagant) kui ka klappi selle pildi järgi 1.silindri juures. Neid lihtsalt ei ole. Väljalaske kolletes mingeid auke ei tuvastanud ka + kui need oleks peaks selle mootori müra ju üüratu olema kapoti all.
Panen esialgu siis kokku tagasi, sisselaske koldes panen migni pimeda ette.
Pilt
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e39 528 gaasipedaali asendi andur

Postitus Postitas oliveer »

Proovisin seda, et süüde sisse 30sek jalg pedaalil ja süüde välja. Nüüd läheb full throttle tuli põlema ka :)
Mis võib põhjustada süüte sissekeeramisel surinat kapoti all?
Vasta