e61 dpf

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
mafeikin17
Huviline
Postitusi: 344
Liitunud: 25.09.2010 19:00 49
Peamine sõiduk: bmw 530 G31
Asukoht: tallinn

Re: e61 dpf

Postitus Postitas mafeikin17 »

ttsys kirjutas:Mingi BMW tehasetümitamise eri tahate siia tekitada? Faktoloogia karjub ja kisendab teile näkku, kui panete google DPF ja hakkate otsast lugema.


võtan su hüva nõud kuulda, ning ei hakka aega ega raha raiskama selle dpf - i peale ning lasen vahelt välja võtta.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: e61 dpf

Postitus Postitas Tauri_J »

Henri. kirjutas:Oehhh, Kuno, sa pidid ju eemale jääma.
:mrgreen: :mrgreen:

Mul enamus linnasõite ja põletab filtrit edukalt ka linnas.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 dpf

Postitus Postitas ttsys »

Ühe pu*** keeratud viiese turule lisamine ei kvalifitseeru nüüd kindlasti "hüva nõu" alla. Pealegi sobiva auto valikuga mööda panemist DPF-i eemaldamine kindlasti ei kompenseeri. Sellised ära näritud E60/61 saab siinmaal sisuliselt kg hinnaga. Pole mingi klisee aga BMW "trahvib" otseselt neid, kes üle oma võimete elavad. Mootori ja ühtlasi ka E60/61 puhul terve auto väärtuse viimane countdown justnimelt DPF eemaldamisega ka algab, sest see peegeldab reeglina omaniku vibrat, et mõistus ja rahakott ei asu enam samas rütmis. Nii võetaksegi asjast viimane aga see auto ei ole enam BMW.

PS: Linnas ei saa DPF põletus hakkama nn passiivse regeneratsiooniga ja seetõttu ei ole see mõeldud autokasutajale, kes sõidab pelgalt linnas. Lugege ise edasi ja teile tehakse selgeks, miks DPF-ga auto ei ole mõeldud linnas kasutamiseks.
http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: e61 dpf

Postitus Postitas Henri. »

Head Audi nautimist siis :!:
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e61 dpf

Postitus Postitas teet82 »

Sellel ISTA ekraanipildil on ju kirjas, et perioodiline regeneratsioon eeldab ühtlast sõitu kiirusel vähemalt 60km/h ja 20-30min. Kus linnas selline asi võimalik on? :D

Edit: Parandan, need on siis soovituslikud tingimused regeneratsiooni edukaks toimumiseks, mitte kohustuslikud tingimused.

Minu jaoks on kogu see DPF teema niikuinii natuke imelik. See regeneratsioon peaks toimuma märkamatult mingi kasuliku sõidu käigus. Isegi kui peamiselt linnas kasutatav auto hoiataks ette peatsest regeneratsiooni vajadusest, siis oleks jabur minna spetsiaalselt mingile pikale sõidule maanteele või tiirutada linnas pool tundi ümber oma maja. Seega sobiks see DPF tõesti pigem pikemateks sõitudeks.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
kirst
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 19.07.2013 01:27 09
Peamine sõiduk: E61 530d AT
Asukoht: Tallinn

Re: e61 dpf

Postitus Postitas kirst »

ttsys kirjutas:Ühe pu*** keeratud viiese turule lisamine ei kvalifitseeru nüüd kindlasti "hüva nõu" alla. Pealegi sobiva auto valikuga mööda panemist DPF-i eemaldamine kindlasti ei kompenseeri. Sellised ära näritud E60/61 saab siinmaal sisuliselt kg hinnaga. Pole mingi klisee aga BMW "trahvib" otseselt neid, kes üle oma võimete elavad. Mootori ja ühtlasi ka E60/61 puhul terve auto väärtuse viimane countdown justnimelt DPF eemaldamisega ka algab, sest see peegeldab reeglina omaniku vibrat, et mõistus ja rahakott ei asu enam samas rütmis. Nii võetaksegi asjast viimane aga see auto ei ole enam BMW.
http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html
Olen sama meelt. Masendav on vaadata, kuidas korralik masin sõidetakse lihtsalt Opeliks, sest raha ei ole vahetada õõtsasid ja õli rääkimata siis õhkvedrustuse korrashoiust või DPF ja EGR korrashoiust.
Ei oma kõige värskemat E61'te. Minu oma on 2004 aasta pill, millel odo näit 291k (usutavasti on rohkem).
3 aastaga olen ainuüksi varuosadele pannud alla 6500 euri, lisaks siis tööd osaliselt teeninduses, osaliselt ise tehes (õnneks ei kuku käed küljest). Loomulikult oleks saanud Topran jms juppe kasutades poole soodsamalt asja ära teha aga...
Aga tulemus on hea, ei nigise ega nagise, kõik töötab laitmatult ja ühtegi veakoodi autol ei ole.
Vaadates Auto24 portaali, siis tuleb nutt peale sest raiped on müügis odavalt aga kui tahta enda korras autot müüa, et midagi uuemat osta, siis ei jõua konkureerida ratastel peldikutega, sest Eestlane ostab ju odo näitu ja aastat võileiva hinnaga, vahet pole mis seisus ta on :(

Minu poolne sügav kummardus inimste ees, kes oma autost hoolivad ja asja teevad korda nii, nagu see olema peab, mitte ei likvideeri probleeme relakaga :D
Kasutaja avatar
paul22
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: e61 dpf

Postitus Postitas paul22 »

Oli omal 330xd 170kw ja ning üle aastase pidamise juures tundsin vaid korra alguses, et hing kinni ja bm auto tegi sund põletuse. Läks paremaks. Siis mitu kuud ei olnud muret ning talve hakul, kui esimesed kylmad masina tee äärde jätsid, lõi jälle dpf märgi armatuuri. Siis tegin ise kaabliga põletuse ning edasi 8 kuu jooksul ei märganud midagi dpf põletusega seoses. Ei mingeid sõiduki liikumises ega töös esinenud anomaaliaid. Ainus, mida märkasin oli oma sundpõletuse toimumise ajal hetke kulu seier 2L sajale rohkem. Omatud ajaga sõitsin ca 60tuh ja enne kui ära müüsin kasutajale Teh oli ls 335tuh midagi ja kõik töötas ilma mureta. Niiet ei saa mina aru, mis pedandid te olete, et suudate aru saada, kuna teeb põletust ja kuna mitte, et nii täpselt oskate sellest rääkida.
oja87
Huviline
Postitusi: 2818
Liitunud: 18.12.2004 00:08 15
Asukoht: Kuressaare

Re: e61 dpf

Postitus Postitas oja87 »

marx8 kirjutas:Ei viska midagi ette, sumpast hakkab tulema madalamat podinat ja käike hakkab vahetama nagu sõidaks sport režiimiga, st vahetab käike 2500 pöörde juures
Paul22 vastus olemas.sul oli manuaal?
Endal automaat ja kui põletab ss hoiab pöördeid kõrgemal.
kirst
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 19.07.2013 01:27 09
Peamine sõiduk: E61 530d AT
Asukoht: Tallinn

Re: e61 dpf

Postitus Postitas kirst »

Minul automaat. Hoiab jah sutsu pöördeid kõrgemal ja nutumeeter näitab ka sutsu kõrgemat kütusekulu kuid põhiline omadus on summutist tulev hääl ja kui põletuse ajal autoga seisma jääda siis on kärsakat ka tunda. :D
Kasutaja avatar
S1lv3r
Huviline
Postitusi: 3348
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
Asukoht: Laagri

Re: e61 dpf

Postitus Postitas S1lv3r »

Täpselt nii lihtsalt oligi sellest aru saada (e61 530d)

Tagant summutist oli kuulda kõvemat "podisemist" põletamise ajal kui tavaliselt.
Lisaks hoidis käiku pikemalt sees ja pöördeid kõrgemal.

Ei pea pedant olema, ainult kuulma ja nägema :lol:
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi/F10 525d
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail
Kasutaja avatar
mafeikin17
Huviline
Postitusi: 344
Liitunud: 25.09.2010 19:00 49
Peamine sõiduk: bmw 530 G31
Asukoht: tallinn

Re: e61 dpf

Postitus Postitas mafeikin17 »

ttsys kirjutas:Ühe pu*** keeratud viiese turule lisamine ei kvalifitseeru nüüd kindlasti "hüva nõu" alla. Pealegi sobiva auto valikuga mööda panemist DPF-i eemaldamine kindlasti ei kompenseeri. Sellised ära näritud E60/61 saab siinmaal sisuliselt kg hinnaga. Pole mingi klisee aga BMW "trahvib" otseselt neid, kes üle oma võimete elavad. Mootori ja ühtlasi ka E60/61 puhul terve auto väärtuse viimane countdown justnimelt DPF eemaldamisega ka algab, sest see peegeldab reeglina omaniku vibrat, et mõistus ja rahakott ei asu enam samas rütmis. Nii võetaksegi asjast viimane aga see auto ei ole enam BMW.

PS: Linnas ei saa DPF põletus hakkama nn passiivse regeneratsiooniga ja seetõttu ei ole see mõeldud autokasutajale, kes sõidab pelgalt linnas. Lugege ise edasi ja teile tehakse selgeks, miks DPF-ga auto ei ole mõeldud linnas kasutamiseks.
http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html


Kas ilma dpf-ita auto p...i keeratud? Jääb mulje su jutust, et bmw on piix, kui juhuslikult dpf filtrit küljes pole.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: e61 dpf

Postitus Postitas Tauri_J »

tavaliselt see ainult ei päädi DPFi eemaldusega.

enamus "tuunijaid" lennutab kõik vahelt minema, ja pärast on auto nagu vene traktor.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e61 dpf

Postitus Postitas teet82 »

Tauri_J kirjutas:pärast on auto nagu vene traktor.
Seda siis tehnilise poole pealt. Kui see E60 kest maja ees seisab, siis naabrid ikka vaatavad ja kadestavad, ega nemad ju ei tea, et pooled jupid on küljest võetud raha puudusel :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
iffiff
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 11.05.2014 22:57 06
Peamine sõiduk: e91 m47

Re: e61 dpf

Postitus Postitas iffiff »

dpf on lihtsalt must lammas, kes probleemide korral esimena "peksa saab". pihusti tatistab - dpf lendab; turbo rike - dpf lendab; termostaat läbi - dpf lendab; kiirendus pole piisav - dpf lendab(igaks juhuks ka katalüsaator); arusaamatud veateated - dpf lendab... sest remont ning chippimine algab dpfi eemaldamisega :D

omanikul vb isegi on raha, mida auto alla panna, kuid see kulub velgede, madalduste ja poleerimiste peale.
hellboy111
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
Peamine sõiduk: BMW 318i E36

Re: e61 dpf

Postitus Postitas hellboy111 »

Tere, bmw e61 525 aastakäiguga 2005 samasugune viga INPA poolt nagu teema algatajal: 46D3 internal error 4
Pilt veast ja kui kustutada tuleb kohe tagasi. Kas võib olla dpf tühjaks tehtud? :cry:
Google nagu mind väga ei aidanud.....

https://photos.app.goo.gl/GynfYwKiASRZrfTm7
Autol nagu minek ja muud asjad okey, aga vahel on vingu haisu küll auto ümber kui tiksub kohapeal.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: e61 dpf

Postitus Postitas TiitR »

hellboy111 kirjutas: 28.10.2021 21:34 39 Tere, bmw e61 525 aastakäiguga 2005 samasugune viga INPA poolt nagu teema algatajal: 46D3 internal error 4
Pilt veast ja kui kustutada tuleb kohe tagasi. Kas võib olla dpf tühjaks tehtud? :cry:
Google nagu mind väga ei aidanud.....

https://photos.app.goo.gl/GynfYwKiASRZrfTm7
Autol nagu minek ja muud asjad okey, aga vahel on vingu haisu küll auto ümber kui tiksub kohapeal.
No kõige labasem kontroll - mis sumpaotsad näitavad? Kui ikka musta tahmased, siis filter vahelt läinud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
hellboy111
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
Peamine sõiduk: BMW 318i E36

Re: e61 dpf

Postitus Postitas hellboy111 »

Musta tahma pole kunagi näinud tagant. Valget suitsu külma mootoriga ikka tuleb, aga seda üsna minimaalselt.
aronz12
Huviline
Postitusi: 1065
Liitunud: 06.12.2008 11:15 06
Asukoht: Pärnu

Re: e61 dpf

Postitus Postitas aronz12 »

Kusjuures, kogemus ühe f11 2.0d 160kw pealt. Samuti summuti otsad tagant mustad/tahmased aga dpf vahel ja füüsiliselt kärg korras.
Kas siis lihtsalt vanadusest hakanud tahma läbi laskma?
Igatahes selle järgi saaks hinnata kas filter reaalselt toimib või mitte (on ta siis vahelt võetud, läbi puuritud või lihtsalt vanadusse surnud).
TEL 57703395
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: e61 dpf

Postitus Postitas TiitR »

hellboy111 kirjutas: 28.10.2021 22:22 44 Musta tahma pole kunagi näinud tagant. Valget suitsu külma mootoriga ikka tuleb, aga seda üsna minimaalselt.
Ei peagi visuaalselt peeglist nägema seda tahmapilve. Vaata lähedalt sumpaotsi ja tõmba näpuga seest.

Suurendasin oma e60 pilti sumpast (polnud selle eesmärgiga tehtud pilt), kuid 17a vana auto, pildil toimiv dpf ja sumpaotsad seest täiesti puhtad.

Pilt
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
oja86
Huviline
Postitusi: 1024
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: e61 dpf

Postitus Postitas oja86 »

aronz12 kirjutas: 28.10.2021 22:37 44 Kusjuures, kogemus ühe f11 2.0d 160kw pealt. Samuti summuti otsad tagant mustad/tahmased aga dpf vahel ja füüsiliselt kärg korras.
Kas siis lihtsalt vanadusest hakanud tahma läbi laskma?
Igatahes selle järgi saaks hinnata kas filter reaalselt toimib või mitte (on ta siis vahelt võetud, läbi puuritud või lihtsalt vanadusse surnud).
Midagi seal pees on, sest juba euro4 heitmetenormiga diisel bmw-l summ läigib seest.
BMW g11 740e M Sport
iffiff
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 11.05.2014 22:57 06
Peamine sõiduk: e91 m47

Re: e61 dpf

Postitus Postitas iffiff »

Euro4 m47 teeb mu masinal sumpaotsa tahmaseks enne põletust, peale seda läigib jälle. Eks lühikesed otsas jaheda mootoriga soodustavad tahmamist ka normaalselt töötava filtriga.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e61 dpf

Postitus Postitas ttsys »

Eksiarvamus paraku! Nähtav tahm tähendab seda, et filtris on mõra / mõrad või siis kurikuulsat "Soome tehnoloogiat" kasutatud ehk filtrisse peened augud puuritud. Mingi aeg algusaastatel saadi selle võttega seal veel TÜV-st läbi, aga kui mootor selge rikkega siis ei lahenda midagi ja teeb kõik veel hullemaks.
Vasta