1. leht 1-st

E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti töö

Postitatud: 05.05.2016 21:11 36
Postitas Kert11
mul läks üks rehv katki ja panin alla paar mm rohkem kulunud rehvi (vedeles üks üleliigne keldris), ehk siis praegu 3tk on ühesugused ja neljas kulumisastmelt teistsugune. peale seda käigukast nagu õrnalt toimetaks teistmoodi, et tundub justkui vahetab natuke kõrgematel pööretel. Küsimus: kas 2mm erinev rehv samal teljel on juba abs anduri poolt tuvastatav ja auto võib arvata et sõidab kurvis vms, või on 2mm rehvi mustri erinevus ikka liiga väike erinevus et võiks teoreetiliselt seda põhjustada?

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 06.05.2016 15:20 03
Postitas Mrko
2mm ei ole mingi näitaja ja ei põhjusta kasti töös kindlasti mingeid anomaaliaid.

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 08.05.2016 10:37 50
Postitas Kert11
See üksik sai juba paari vastu vahetatud ja erinevus tänaseks likvideeritud. Eile aga sõitsin suurema hooga üle lamava politseiniku (polnud näha kaugelt, oli märgistamata ja võõras linnas sõitsin) Läksin rehvivahetuspunkti tasakaalustama öeldi et 2 esimest velge natuke kõverad, need pandi taha praegu. Peale tasakaalustamist ikka väike vibra tunda tagant. Küsimus: kus tlnas oleks okei ja norm koht velgi sirgendada lasta? Pole varem kõverate velgedega kokku puutunud. Iga rehvivahetus punkt vist sellega ei tegele?

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 08.05.2016 15:27 14
Postitas Mrko
Iga punkt ei tegele. Pead ikka spec remondikotta minema. Kui asi pole hull siis pannakse pinki ja tehakse sul need veljed tunniga paarikümne eest ära. Mul oli välimine külg kah ära ja võeti 25.-

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 08.05.2016 15:45 17
Postitas Kert11
ok, ma käisin tasakaalustamas muidu http://gekkon.ee/rehvivahetus/" onclick="window.open(this.href);return false; Tervise19 seal öeldi, et esmasp saab teha sirgendust, et NV sirgendust nad ei tee, mõtlesingi, et ei tea kas too on ok koht või peaks mujale vaatama. Guugeldades leidsin veel mingi siukse koha, vähemalt kodulehel oleva jutu järgi tundub ok koht olevat: http://www.autohooldus.ee/velgede-taastamine" onclick="window.open(this.href);return false;. Eks ma vaatan kuhu lähen. A kas kui veljed sõidad niiöelda kõveraks oleks mõistlik igaks juhuks ka sillastendi minna?

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 09.05.2016 10:58 30
Postitas sass24
Need enam pidama ei jää, väike kõks ja jälle kõver, võid kohe vanametalli viia või mõnele maha müüa.
Silaastendi minekuks peaks kere deformeerunud olema, kuid sel juhul tuleks kere remondist alustada.

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 09.05.2016 12:55 12
Postitas Kert11
no vähemalt saab korra sirgeks ja jätan nad taha. eks näis kaua peavad siis. kuna suht palju sõitmist ka tln ja tartu vahet siis tlnast koseni 40km 110km/h ala ja ikka häirib kui väike vibra sees, velg muidu meeldib ja ei tahaks teisi osta. Sillastendi pole siis pointi minna niisama profülaktika mõttes kui muid "kaebuseid" pole?

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 09.05.2016 12:58 59
Postitas sass24
Kui tee peal püsib, ei uita, rehvid kuskilt servast kiiresti ei kulu, ei kisu, siis eriti mõtet ei ole.
Kõveraks läinud veljed tähendavad seda, et nad on liiga pehmed. Mina olen sellistest loobunud. Reeglina on mitteoriginaalveljed enamuses pehmed.

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 09.05.2016 13:06 08
Postitas ttsys
Sillareguleerimine on mõistlik teha 25 - 30 tuhande km järel või kord aastas. See on sama elementaarne tegevus nagu mootoriõli vahetus... ...iseasi muidugi kellele on ja kellele ei ole. ;)

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 10.05.2016 22:34 10
Postitas Mrko
sass24 kirjutas:Need enam pidama ei jää, väike kõks ja jälle kõver, võid kohe vanametalli viia või mõnele maha müüa.
Silaastendi minekuks peaks kere deformeerunud olema, kuid sel juhul tuleks kere remondist alustada.
Väga huvitav väide :shock: Kas mingit reaalset põhjendust ka sellel väitel on? Mis selle sirgendatud veljega siis juhtub, pinged jäävad sisse v? :D

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 10.05.2016 22:35 58
Postitas sass24
1. Seda, et on pehme, näitab juba algne deformeerumine
2. Pinged jäävad sisse muidugi.
Võid naerda palju tahad, materialiõpetus siiski kehtib.

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 12.05.2016 12:19 57
Postitas hansu
Kert11 kirjutas:ok, ma käisin tasakaalustamas muidu http://gekkon.ee/rehvivahetus/" onclick="window.open(this.href);return false; Tervise19
Antud kohast oleks mõistlik suure kaarega mööda minna. Oleneb palju veljed kannatada said, aga vabalt võib olla, et kui lased mõnes korralikus kohas uuesti tasakaalustada saad vibrast lahti.

Re: E60 erinevad rehvi kõrgused samal teljel vs autom.kasti

Postitatud: 12.05.2016 13:46 57
Postitas Kert11
See koht tundus jah selline "pool kahtlane" aga läksin esimese hooga sinna, kuna see oli 24h lahti ja seda ka nädalavahetusel. Käisin siis Flamenkos ja veljed nüüd kenasti korras, ostsin ka 4 korralikku rehvi (ajasin tagi maksimaalselt vaikseimaid rehve: goodyear efficientgrip performance läks alla) nüüd siis 0 vibra ja seda nii 90km/h kui ka 160km/h.