1. leht 1-st

Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitatud: 19.01.2016 00:04 57
Postitas wwatu
Probleem seisneb selles et lähituled näitavad liialt alla.
Nii, uurisin ja leidsin et tüüpveaks on reguleerimisvarraste katki minek. Kuid, kui autot käivitada, siis liiguvad ilusti alla ning seejärel üles, seega ei tohiks nendes viga olla, kuigi xenonid on tagant suhteliselt vabalt liigutatavad.

Samuti kui reguleerida tulede kõrgust salongist, siis liiguvad ilusti(seda ei tohiks siis olla kui on automaatne reguleerimine?). Tegemist 2000a 525d'ga, ehk siis pre-facelift, enda arust all neid automaatreguleerimise andureid ka tähele ei pannud.

Küsimus siis seisneb selles, et mida tegema peaks et murest lahti saada, kas lihtsalt laskma üv punktis lähituled õigeks suunata või mille järgi nad üldse alguses liiguvad kui andureid pole, ehk targem need paigaldada?

Väike video tulede käitumisest: " onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitatud: 19.01.2016 01:08 03
Postitas Donald
Kui pistiku juurest kinni võttes vabalt liigub siis on vardad katki. Mul liigutasid ka ennast katkiste varrastega aga paika ei saa keerata.

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitatud: 19.01.2016 05:02 56
Postitas Jaanus_V
Donald kirjutas:Kui pistiku juurest kinni võttes vabalt liigub siis on vardad katki. Mul liigutasid ka ennast katkiste varrastega aga paika ei saa keerata.
+1. Enda E39l oli sama. Liikusid küll automaatselt süüdet keerates aga teepeal ei näidanud midagi. Kui tule lahti võtsin, olid vardad ikkagi puruks ja ka pirnid liikusid tule taga liiga vabalt. Õnneks pole keeruline töö ;)

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitatud: 19.01.2016 10:15 17
Postitas wwatu
Aga kas keegi oskab seletada et miks need üldse liiguvad, kas pre-faceliftil liikusid ka, aga mingi muu asja järgi? Tuled ise on facelift omad, et kui ma vardad ära vahetan, et siis lihtsalt peale esmast liikumist tuleks paika sättida ja jääb nii?

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitatud: 19.01.2016 11:19 49
Postitas Donald
Tuld liigutab mootor mitte need vardad. Ju ta siis ripub seal mootori küljes nii, et toetab katkistele varrastele.
Peab liikuma alla üles ja siis õigele kõrgusele.

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitatud: 19.01.2016 11:43 12
Postitas wwatu
Donald kirjutas:Tuld liigutab mootor mitte need vardad. Ju ta siis ripub seal mootori küljes nii, et toetab katkistele varrastele.
Peab liikuma alla üles ja siis õigele kõrgusele.
Ei seda jah, aga ma mõtlen et mille järgi ta liigutab ennast, kui andurid puuduvad?
Et facelift tuled pre-faceliftil.

Siis kust ta sisendandmeid saab kuhu mis maale või kõrgusele liigutada.

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitatud: 19.01.2016 15:19 34
Postitas Donald
Ta liigutab ennast ilma anduriteta ka. Mootor sõidab kogu aeg üles alla kui põlema paned.
Vaheta vardad ära ja keera tuled paika, kõik.
Ilma andurita ta lihtsalt ei korrigeeri ennast, kui pagassi asju täis laod näiteks.

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitatud: 20.01.2016 21:13 56
Postitas Ännänn
Nojah, võimalus tulede kõrgust salongist reguleerida viitab muidugi autole millel on ette nähtud halogeenlaternad ja kui tulel puudub tähistus DCR siis pole neid xenoneid selle auto külge lubatud. Võimalus on et DCR on seal täiesti olemas, lihtsalt lammarist on ostetud xenonlaternad. Enne 1.oktoobrit 2001 esmaregistreeritud masinal pole automaatne regulaator, tulepesur nõutav; peale seda kuupäeva võib tähelepanelikum tehnoülevaataja vastu punnima hakata ja laseb need välja vahetada. Varraste vahetus laternas on pre-l suht lihtne, soojendades peaks tuleklaas maha tulema, minul on aga variant kus klaase ei saa maha ja pean kuskilt vist günekoloogi leidma või korpust lõikuma.

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitatud: 20.01.2016 23:47 26
Postitas arnis
Just nii on. PreFl tuledega peaksid paljud hakkama saama. Vardaid saab äärmisel juhul isegi esindusest
preFl tuledele. Reguleerimissüsteem on preFL ja FL sarnane. Mootorid liigutavad üles/alla ka katkiste
silla anduritega ja ka autodel, millel üldse pole andureid. Liigutamisel katsetatakse mootorite korrasolek.
FL rõngastuled aga on kas nätsuga või silikooniga. Igal juhul FL tule avamine (avatavatel) võib tekitada
hiljem probleeme niiskuse sissepääsemisega. Seetõttu kui tuled on muidu heas korras, soovitan mitte
avada ka avatavaid FL tulesid ja vahetada vardaid günekoloogilisel meetodil.
Kui vesi/tolm on juba sees (kuna mõni kumm on katki või mõra on kusagil) siis pole mõtet tagasi hoida
ja pigem teha tuli lahti, puhtaks seestpoolt ja lekked lahendada. Vesistavate tulede reflektorid riknevad
umbes aastaga (oleneb mitu korda on tulesid kasutatud), korda neid nii ei saa, et tulemus oleks hea.

Günekoloogiaga tegelen, vastavalt hooaegadele.