Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitus Postitas wwatu »

Probleem seisneb selles et lähituled näitavad liialt alla.
Nii, uurisin ja leidsin et tüüpveaks on reguleerimisvarraste katki minek. Kuid, kui autot käivitada, siis liiguvad ilusti alla ning seejärel üles, seega ei tohiks nendes viga olla, kuigi xenonid on tagant suhteliselt vabalt liigutatavad.

Samuti kui reguleerida tulede kõrgust salongist, siis liiguvad ilusti(seda ei tohiks siis olla kui on automaatne reguleerimine?). Tegemist 2000a 525d'ga, ehk siis pre-facelift, enda arust all neid automaatreguleerimise andureid ka tähele ei pannud.

Küsimus siis seisneb selles, et mida tegema peaks et murest lahti saada, kas lihtsalt laskma üv punktis lähituled õigeks suunata või mille järgi nad üldse alguses liiguvad kui andureid pole, ehk targem need paigaldada?

Väike video tulede käitumisest: " onclick="window.open(this.href);return false;
Donald
Huviline
Postitusi: 1337
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitus Postitas Donald »

Kui pistiku juurest kinni võttes vabalt liigub siis on vardad katki. Mul liigutasid ka ennast katkiste varrastega aga paika ei saa keerata.
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitus Postitas Jaanus_V »

Donald kirjutas:Kui pistiku juurest kinni võttes vabalt liigub siis on vardad katki. Mul liigutasid ka ennast katkiste varrastega aga paika ei saa keerata.
+1. Enda E39l oli sama. Liikusid küll automaatselt süüdet keerates aga teepeal ei näidanud midagi. Kui tule lahti võtsin, olid vardad ikkagi puruks ja ka pirnid liikusid tule taga liiga vabalt. Õnneks pole keeruline töö ;)
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitus Postitas wwatu »

Aga kas keegi oskab seletada et miks need üldse liiguvad, kas pre-faceliftil liikusid ka, aga mingi muu asja järgi? Tuled ise on facelift omad, et kui ma vardad ära vahetan, et siis lihtsalt peale esmast liikumist tuleks paika sättida ja jääb nii?
Donald
Huviline
Postitusi: 1337
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitus Postitas Donald »

Tuld liigutab mootor mitte need vardad. Ju ta siis ripub seal mootori küljes nii, et toetab katkistele varrastele.
Peab liikuma alla üles ja siis õigele kõrgusele.
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitus Postitas wwatu »

Donald kirjutas:Tuld liigutab mootor mitte need vardad. Ju ta siis ripub seal mootori küljes nii, et toetab katkistele varrastele.
Peab liikuma alla üles ja siis õigele kõrgusele.
Ei seda jah, aga ma mõtlen et mille järgi ta liigutab ennast, kui andurid puuduvad?
Et facelift tuled pre-faceliftil.

Siis kust ta sisendandmeid saab kuhu mis maale või kõrgusele liigutada.
Donald
Huviline
Postitusi: 1337
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitus Postitas Donald »

Ta liigutab ennast ilma anduriteta ka. Mootor sõidab kogu aeg üles alla kui põlema paned.
Vaheta vardad ära ja keera tuled paika, kõik.
Ilma andurita ta lihtsalt ei korrigeeri ennast, kui pagassi asju täis laod näiteks.
Ännänn
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 24.05.2014 22:34 39
Peamine sõiduk: BMW E39, 525d, 04a. touring; E30, 316, 90a; E46 98a

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitus Postitas Ännänn »

Nojah, võimalus tulede kõrgust salongist reguleerida viitab muidugi autole millel on ette nähtud halogeenlaternad ja kui tulel puudub tähistus DCR siis pole neid xenoneid selle auto külge lubatud. Võimalus on et DCR on seal täiesti olemas, lihtsalt lammarist on ostetud xenonlaternad. Enne 1.oktoobrit 2001 esmaregistreeritud masinal pole automaatne regulaator, tulepesur nõutav; peale seda kuupäeva võib tähelepanelikum tehnoülevaataja vastu punnima hakata ja laseb need välja vahetada. Varraste vahetus laternas on pre-l suht lihtne, soojendades peaks tuleklaas maha tulema, minul on aga variant kus klaase ei saa maha ja pean kuskilt vist günekoloogi leidma või korpust lõikuma.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Segadus E39 automaatse xenonite reguleerimisega

Postitus Postitas arnis »

Just nii on. PreFl tuledega peaksid paljud hakkama saama. Vardaid saab äärmisel juhul isegi esindusest
preFl tuledele. Reguleerimissüsteem on preFL ja FL sarnane. Mootorid liigutavad üles/alla ka katkiste
silla anduritega ja ka autodel, millel üldse pole andureid. Liigutamisel katsetatakse mootorite korrasolek.
FL rõngastuled aga on kas nätsuga või silikooniga. Igal juhul FL tule avamine (avatavatel) võib tekitada
hiljem probleeme niiskuse sissepääsemisega. Seetõttu kui tuled on muidu heas korras, soovitan mitte
avada ka avatavaid FL tulesid ja vahetada vardaid günekoloogilisel meetodil.
Kui vesi/tolm on juba sees (kuna mõni kumm on katki või mõra on kusagil) siis pole mõtet tagasi hoida
ja pigem teha tuli lahti, puhtaks seestpoolt ja lekked lahendada. Vesistavate tulede reflektorid riknevad
umbes aastaga (oleneb mitu korda on tulesid kasutatud), korda neid nii ei saa, et tulemus oleks hea.

Günekoloogiaga tegelen, vastavalt hooaegadele.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta