E39 ei käivitu külmaga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
keili21
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.10.2009 14:04 09

E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas keili21 »

Vahetatud sai aku, küünlad ja relee. Etteande pump, kütuse filter. Kui enam vähem nulli piires oli temperatuur väljas siis enam käima ei läinud. Kas kellegi on veel sellist kala olnud? Mis viga on?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas toivoku »

keili21 kirjutas:Vahetatud sai aku, küünlad ja relee. Etteande pump, kütuse filter. Kui enam vähem nulli piires oli temperatuur väljas siis enam käima ei läinud. Kas kellegi on veel sellist kala olnud? Mis viga on?
Alustame sellest,et mis autoga tegemist on, BMW, must ja neljarattaga ei ole abiks :)
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
keili21
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.10.2009 14:04 09

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas keili21 »

Muidugi.. :D
Bmw e39, 530d, 2001.
keili21
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.10.2009 14:04 09

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas keili21 »

toivoku kirjutas:
keili21 kirjutas:Vahetatud sai aku, küünlad ja relee. Etteande pump, kütuse filter. Kui enam vähem nulli piires oli temperatuur väljas siis enam käima ei läinud. Kas kellegi on veel sellist kala olnud? Mis viga on?
Alustame sellest,et mis autoga tegemist on, BMW, must ja neljarattaga ei ole abiks :)

:)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas toivoku »

no pakume siis eelsüüte küünlaid, aga vastuse saad vast siis kõige täpsema, kui arvuti lased autole sappa lükata :)
Kui asud tallinnas siis saan aidata sellega sind.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
keili21
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.10.2009 14:04 09

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas keili21 »

toivoku kirjutas:no pakume siis eelsüüte küünlaid, aga vastuse saad vast siis kõige täpsema, kui arvuti lased autole sappa lükata :)
Kui asud tallinnas siis saan aidata sellega sind.

Eelsüüte küünlad vahetsin ära. Lasin arvuti taga panna aga too ei näitand midagi. Vahel läks esimese pikema ketramise peale ikka käima. Kahjuks ei ole tallinnast.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas toivoku »

no alati võib olla eelsüüteküünalde relee ka , kuid ideepoolest peaks seda viga ikkagi kuvama.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
keili21
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.10.2009 14:04 09

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas keili21 »

toivoku kirjutas:no alati võib olla eelsüüteküünalde relee ka , kuid ideepoolest peaks seda viga ikkagi kuvama.
Relee sai ka vahetatud :(
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4369
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas PeeterA »

Eelsüüteküünalde või nende relee rike küll mõne miinuskraadi juures auto käivitamist ei takista. Vähemalt M57 mootori juures. E39-l olev küünalde relee on suht pommikindel. Pole siiani ühtegi rikkis releed kohanud - pigem on viga olnud küünaldes.

Probleem pigem kütuse etteande ja/või sissepritse poolel. Kui (diagnostika)arvuti midagi ei näidanud, siis oli ta ilmselt välja lülitatud :lol: Kui ta oli aga sisse lülitatud, siis ei osatud seal kuvatava infoga midagi pihta hakata.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Mart_L
Huviline
Postitusi: 1743
Liitunud: 06.06.2006 19:39 39
Asukoht: Keila/Riisipere

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas Mart_L »

M57 suutis ilma ühegi toimiva küünlata täiesti käivituda -9c (seda küll 5-6sek. käiamisega), nii et selle tõesti välistaks. Ja arvuti panna sappa ikka siis kui käima ei lähe. Kui juba töötab ja kütterõhud paigas, siis võibolla tõesti ei osatud enam midagi märgata .
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas hansu »

Mul sama auto ja ka ei käivitu.
Pihustid kontrollitud 1,5 kuud tagasi Karla autos. INPA-ga vaadates kütuse eelsurve on 3,9bar aga Raili rõhk tõuseb 100-110bar ainult ja käima ei lähe. Summutist miskit ei tule seega kütust peale ei tule. Prooviks pigistasin pihustite tagasi voolu vooliku kinni ,aga raili rõhk on ikka max 100-110bar. Mis on min. raili rõhk mille juures pihustid üldse avatakse. Soojalt on alati käima läinud, aga paari külma kraadiga läks pika käiamisega ja praegu -8C juures enam ei lähe.
Aasta tagasi on vahetatud kõrgsurveklapp pumba küljes.
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas hansu »

Täna -14C proovisin "käivitus aerosoliga" ja läks käima.
Kui viga oleks siiski pihustite tagasivoolus kas siis vooliku kinni pigistamine oleks pidanud aitama?
Või kust peaks viga otsima?
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Re: E39 ei käivitu külmaga

Postitus Postitas hansu »

Vahepeal sai vaaatud tagasivoolusid külmalt nii et voolikud maha ja mõni sekund starterit. Viiel pihustil hakkas kütst välja tulema. Sa need viis asendatud teiste kasutatud pihustitega, peale seda käivitus ka -16 -18 juures ka, natuke pikalt aga siiski käivitus.
Lasin need 5 pihustit uuesti stendida teises kohas ja selle järgi on pihustid korras, tagasivoolud 26-38ml/min. 2 neist oli "low load" liiga väike, need pandi paika.
Vahetasin pihustid tagasi ja täna peale 16h seismist -3c juures tahtis väga pikka käivitust. Ja lisaks hakkas tagasivoolu voolik lekkima selle kolmik juurest kus pihustite tagasivool ühendub pumba juures tagasivooluga. Tean et see ühendus on seal natuke kehva, aga enne see ei lekinud, seega tagasivoolus on nüüd surve suurem.
On kellelgi kogemust mis teema nende pihustitega on, et stendis on normis ja auto peal mitte. Pihustite näidud Inpaga vaadates on 4tk 0,3-0,5 ja 2tk 1,2 juures.
Soojalt käivitub ilusti.
Vasta