High rate of battery discharge

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas teet82 »

Olen seda varem ka pannud siia, PDF fail kolmanda postituse juures, võib-olla annab mingeid mõtteid:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=485200" onclick="window.open(this.href);return false;
DIS või ISTA lasevad muidu mingeid teste ka teha, et enam-vähem õige ahel üles leida, täpset kohta need muidugi ei ütle.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas teet82 »

igor115 kirjutas:E65 muuda PM moodulis mahutavuse ära.
Ei saanud ma ikka jagu sellest asjast. Kas see PM moodul on PMA nime all NCS-is?
Igal juhul NCS-iga näitab PMA moodulit lugedes seal "Klasse Batterie 110Ah" , kui aga minna DIS-iga registreerima, siis seal näitab 90Ah AGM. CAS ja LMA moodulis ei tundu olevat midagi aku kohta, samuti pole midagi FA listis. Kuidas see asi käib siis E65 puhul, äkki oskab keegi aidata?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas PeeterA »

Varustuse listi(FA) tuleb vastava märkega täiendada ja kirjutada see nii CAS kui ka LMA moodulitesse. Seejärel kodeerida vajalikud moodulid(PM antud juhul) Kui sa moodulites midagi manuaalselt ära muudad, aga FA jätad muutmata, siis diagnostikaprogrammid ei tunne muudatusi ära ja näitavad vanu seadeid.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas teet82 »

Mõtlesin ise ka seda, et kirjutan lihtsalt juurde FA listi jne., aga ei julgenud :D
Arusaamatu on ikkagi, et miks pole seal praegu midagi aku kohta. Leidsin mõned sarnased probleemid välismaistest foorumitest, aga seal ka mingit selgitust ega lahendust polnud.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas PeeterA »

Kui oli AGM aku, siis peaks ideeliselt olema FA listis märge -BA90.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
igor115
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
Telefon: 53496608
Asukoht: Järvamaa

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas igor115 »

PeeterA kirjutas:Varustuse listi(FA) tuleb vastava märkega täiendada ja kirjutada see nii CAS kui ka LMA moodulitesse. Seejärel kodeerida vajalikud moodulid(PM antud juhul) Kui sa moodulites midagi manuaalselt ära muudad, aga FA jätad muutmata, siis diagnostikaprogrammid ei tunne muudatusi ära ja näitavad vanu seadeid.
Ei ole mina näinud E65 FA listis aku mahutavust. E60/61 on küll. Isa autol (E65 730d) vahetasime tavalise 110Ah aku 90AGM vastu. Muutsin PM moodulis mahutavuse ära,(kõige lihtsam läbi Nsc Dummy) kodeerisin ning registreerisin ära. Hiljem ISTA-ga vaadates näitab õiget akut. FA-se midagi ei lisanud.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas teet82 »

Kontrollin üle veel, aga PM/PMA näitas 110Ah ja DIS registreerimise alguses 90Ah AGM. Huvitav kust ta võtab siis need erinevad andmed, tahaks õigeks saada ikka. ISTA-t mul endiselt pole ja PROGMAN ei lasknud teha midagi, hädaldas nagu kaabli pärast, et vaja on OPS/ICOM.

Äkki siis on kellegi eelnev töö poolik, vaja ka üle kodeerida terve auto kuidagi?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
igor115
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
Telefon: 53496608
Asukoht: Järvamaa

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas igor115 »

[quote="teet82"]Kontrollin üle veel, aga PM/PMA näitas 110Ah ja DIS registreerimise alguses 90Ah AGM.

Mis akut üritad peale saada?
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas PeeterA »

E65-l oli AGM aku standardvarustuses. Paljusid baasvarustuse asju FA list ei kajastagi.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
igor115
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
Telefon: 53496608
Asukoht: Järvamaa

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas igor115 »

PeeterA kirjutas:E65-l oli AGM aku standardvarustuses. Paljusid baasvarustuse asju FA list ei kajastagi.
Minu vennal on üks esimesi E65(2002a) ja tema PM mooduli kodeerimis indeks on C03 ja seal ei ole valikutes AGM akut.Ehk et sinna AGM peale panna,oleks vaja tarkvara uuendada. Isa autol(2004a) aga PM C04 ja seal valikus AGM.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas PeeterA »

C03 on 90 Ah valik AGM aku. C04 lisandus 90Ah tavaline happeaku.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
igor115
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
Telefon: 53496608
Asukoht: Järvamaa

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas igor115 »

Kui vaadata Dummy-ga
C03
80ah-90ah-95ah-110ah
C04
80ah-90ah-95ah-110ah-90AGM
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas PeeterA »

See dummi programm ei ütle, et oleks AGM, kuid mine DIS või ISTA alla, kus 90Ah valik tähendab vastava mahtuvusega AGM akut. Jutt siis C03 vers. PM moodulist.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
igor115
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
Telefon: 53496608
Asukoht: Järvamaa

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas igor115 »

No miks ta siis ei ütle? Tee lihtsalt programm lahti,vali moodul ja vaata valikuid. Sai selle probleemiga kunagi Patrikule helistatud. Öeldi,et vaja tarkvara uuendada.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas PeeterA »

Varuosakataloog näitab standardakuna 92Ah(või 90 Ah) AGM akut E65 puhul, mida võib asendada 110 Ah tavaakuga.

Ma ei tea, et E65-tele 90Ah tavaakusid originaalis üldse oleks paigaldatud.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_1543
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
igor115
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
Telefon: 53496608
Asukoht: Järvamaa

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas igor115 »

Seal kirjas, et vahetusena kasutada ainult AGM akut, isegi kui on pailgatatud 110ah happekas. Ning tuuakse lihtsalt välja bmw originaal agm aku kood.

Venna autol oli nii,kui vahetasime PM moodulis käsitsi AGM_ks siis plokk seda vastu ei võtnud(C03), ISTA aga küsis kas pailgatatav aku on 110ah, mitte 90 agm.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

ISTA/P retrofit tehakse siis selle jaoks, mis plan-ga teeb mooduli(te)s program+coding. Pärast seda ju alles ISTA/D-ga regad.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas teet82 »

PeeterA kirjutas:E65-l oli AGM aku standardvarustuses. Paljusid baasvarustuse asju FA list ei kajastagi.
See tundubki kõige loogilisem. Konkreetne auto on ka üks esimesi, aastast 2002 N62.
igor115 kirjutas:Mis akut üritad peale saada?
Tegelikult on aku niikuinii vale, 100Ah, omaniku enda toodud. Oleks pannud siis vähemalt 110Ah tavaaku kodeeringusse, õigemini seal juba PM-s, aga DIS näitab registreerimise alguses 90Ah AGM.
Keegi vist DIS-iga ei registreeri eriti, et sealt näha oleks muudatuse toimumine peale PM kodeerimist.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
igor115
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
Telefon: 53496608
Asukoht: Järvamaa

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas igor115 »

Kui õieti mäletan, siis saab ka INPA-ga registreerida.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas Volum »

ttsys kirjutas:ISTA/P retrofit tehakse siis selle jaoks, mis plan-ga teeb mooduli(te)s program+coding. Pärast seda ju alles ISTA/D-ga regad.
Lisaks jutule - võid regada ka enne istap kodeerimist.
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

Samahästi võib öelda, et pärast ista/p retrofit-i, mis teeb ka kõik järeltegevused ei ole vaja üldse enam ista/d avada, regamine-kontroll tänamatu ajakulu. ;)
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas Volum »

Samahästi võib öelda, et pole vahet mis järjekorras teed, lõpptulemus on täpselt samasugune.
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

Ei ole sama lõpptulemus, sest ista/d tegevus pärast ista/p protsessi on verifitseering. See on oluline erinevus.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas Volum »

Sa akut ISTA'ga oled kunagi tutvustanud? Kui valida, et suurem aku peal, registeerib ära ja siis kirjutab, et ISTA/P'ga samuti üle kodeerida. Ei ole mingit erinevust. :roll: (Viimast 4 aastat niiviisi teinud juba) Lihtsam on enne registeerida ka, sest kodeerimine ISTA/P'ga on nagu tati venimine.
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

Ja siis pärast seda "tati venimist" oled nii tüdinenud, et ei suvatse enam ista/d avada, et staatust verifitseerida(?) Oled kõik need 4 aastat saatnud auto lihtsalt uksest välja. Norm eksole? ;)
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas Volum »

Norm muidugi, sest vahet pole mis pidi seda teha, tulemus on alati üks ja seesama.
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
Tauri_V
Huviline
Postitusi: 605
Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Pärnu

High rate of battery discharge

Postitus Postitas Tauri_V »

Kui teha aku vahetuse registreerimine enne ista/p ga kodeerimist on kõik paigas. Kui pärast seda protsessi kontrollida ista/d-ga millise kilometraazi juures vahetus tehti, siis on seal hetkel olev läbisõit. Et nii on kõik korrektne. Ei ole vaja peale kodeerimist uuesti akut registreerida.


Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW f11 530xd 2015
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: High rate of battery discharge

Postitus Postitas ttsys »

Jah. Erinevus on vaid selles mitu korda soovid avada verifitseeritud operatsiooni jaoks ista/d. 1 või 2 korda. ;)
Vasta