e39 m52b28 probleem sõites. Lahendatud.
Postitatud: 27.02.2015 21:10 14
Mureks siis selline lugu, et täna linnast maale sõites juhtus autoga korduvalt sama anomaalia. Ühtlase kiirusega sõites järsku kukkus pööre alla (sisuliselt tühikäigule) ja gaasipedaal ei reageerinud ja ca 5 sekundit hiljem tõmbas jõu uuesti taha. Selline tunne nagu oleks eelnevalt ,mootor välja surnud kuigi ei löönud ühtegi veateadet ette ega ka aku ja õlituld põlema.Eelnevalt mainiks ära, et auto on aastast 98 ja gaasi pedaal on trossiga mitte flybywire. 40 kilomeetrise sõidu ajal esines seda probleemi ca 6 korda. Maakohas diagnosti pole ja seega uuriks eelnevalt variante mida tasuks kaaluda või saaks ise kontrollida, kuna pühapäeval plaanis ikka linna tagasi venitada.
Põhimõtteliselt nägi asi välja siis selline, et sõidan ühtlaselt ja siis järsku hoog raugeb ja pööre langeb sujuvalt. Hoog 100km/h pealt vajub ca 70km/h-ni. Samal ajal mängin gaasipedaaliga ,endal niuke WTF olek ja siis järku tuleb tõmme taha ja auto hakkab uuesti kiirendama ning saab sõita mitmed kilomeetrid muretult ning siis kordub kõik.
Sai küll pikk jutt aga ehk on keegi veel sellise probleemiga tegelenud? Ise endal käis korra mõte peast läbi, et vända andur või siis kütuse pump (kuigi siis peaks ju mootor täitsa välja surema peal). Kütuse filter on vahetatud hiljuti,paak on seest puhas.
EDIT: automaatkastiga autoga on tegu
Põhimõtteliselt nägi asi välja siis selline, et sõidan ühtlaselt ja siis järsku hoog raugeb ja pööre langeb sujuvalt. Hoog 100km/h pealt vajub ca 70km/h-ni. Samal ajal mängin gaasipedaaliga ,endal niuke WTF olek ja siis järku tuleb tõmme taha ja auto hakkab uuesti kiirendama ning saab sõita mitmed kilomeetrid muretult ning siis kordub kõik.
Sai küll pikk jutt aga ehk on keegi veel sellise probleemiga tegelenud? Ise endal käis korra mõte peast läbi, et vända andur või siis kütuse pump (kuigi siis peaks ju mootor täitsa välja surema peal). Kütuse filter on vahetatud hiljuti,paak on seest puhas.
EDIT: automaatkastiga autoga on tegu