1. leht 1-st

BMW E39 520i

Postitatud: 15.02.2015 03:32 21
Postitas krister520
Tere. Suur mure juhtus nii et sõitsin autoga hoovi ja jätsin seisma ja kui proovisin tööle panna siis enam tööle ei lähe, salongi vool tuleb aga starterisse vool ei jõua, arvatavasti immo peal ja maha ei tule, oskab keegi öelda kus asub immo aju või relee et võtaks selle maha üldse ehk siis läheb tööle või on kedagi kes on tegelenud sellega ja oskab asja ise täpsemalt teha ja tuleb teeb mingi odava raha eest ära selle! Vahetasin ka puldil sisu ära teise puldi sisu vastu ja proovisin nii et hoian nuppu all ja panna süüded ja siis pea nuppu kolm korda vajutada aga ei miskit. On kellelgi soovitusi või miskit ????

Re: BMW E39 520i

Postitatud: 15.02.2015 11:06 40
Postitas enn1
Võtme sisu vahetades kaotad igasuguse võimaluse autot käima saada, kuna immo kiip ei sobi sinu autoga.
Autom, või manuaal? Mis on auto v.a.?

Re: BMW E39 520i

Postitatud: 19.02.2015 11:52 51
Postitas krister520
Manuaal 520i 110 kw vanos 1996a ja mis mõttes et ei sobi ega mul originaalil ei töötanud üldse puldi sisu. ja ei usu et selles see jama sest see jama hakkas juba siis kui vana puldi sisu oli sees.

Re: BMW E39 520i

Postitatud: 19.02.2015 12:05 17
Postitas arnis
Mõtme sees on pisikene immokivi. See peab sinna jääma.
Elektroonika ei puutu asjasse, unusta ära.
Kui sul autol on a-piilarite ülemises otsas mingit mikrofonid
ja kusagil on punane lambike mis vilgub ja said kaasa mingi
ekstra puldi, siis on sul pornosigna pandud. See tuleb eemaldada
auto küljest.
Kui tinutuskolbi käes ei hoia ja ei tea mis on LCM ja mis on GM
ja kus on mootoriaju, siis see töö ei ole sulle.

Re: BMW E39 520i

Postitatud: 20.02.2015 21:31 30
Postitas enn1
Kui lisa immot/signat pole, siis ilma diagnostikat külge ühendamata, pole mõtet edasi mõistatada.
Selle aasta autol oli vist veel võimalus ka teist võtit EWS'i sisse kodeerida :?