E39 amortisaator

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
KK.
Huviline
Postitusi: 273
Liitunud: 23.07.2014 15:26 46
Peamine sõiduk: BMW

E39 amortisaator

Postitus Postitas KK. »

Tervist probleem siis selline, et parem esimene amortisaator ajab õli välja.
Nüüd tuleks ära vahetada amortisaator aga kas peab mõlemad amortisaatorid ees ära vahetama korraga või piisab ainult sellest mis õli välja ajab?
Mis detailid peaks veel ära vahetama koos amortisaatoriga?
Soovitage esimesi amortisaatoreid.

Auto: E39 2002a 2.5d 120kw sedaan.
Marvin
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 22.10.2014 20:29 19
Peamine sõiduk: E39 525d

Re: E39 amortisaator

Postitus Postitas Marvin »

Alati vahetatakse ikka paaris :) amordipadjad võid ka ära vahetada siis vähemalt üks vahetamine kui rahakott lubab :D
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 amortisaator

Postitus Postitas arnis »

Amortisaatorid vahetatakse paaris (kui just paar kuud vana ei ole).
Ja amorditugilaagrid vahetatakse alati ära, hiljem on sellest suur peavalu.
Vaata et ostaksid õiged amordid, tavalised või tehase madaldusega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

Re: E39 amortisaator

Postitus Postitas Skalp »

Milline oleks õige amortisaator? Endal läheb suure tõenäosusega veel see aasta vahetusse terve ring koos vedrudega. Räägitakse, et romulast pole amorte mõtet võtta, küll aga vedrudega teine lugu.
päris 80€ tükist ka väga maksta ei taha...
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 amortisaator

Postitus Postitas arnis »

Võib kasutatud ka võtta kui need on hiljuti vahetatud, kindlasti mitte
tehasest peale pandud.
Vedrusid pole vaja vahetada, kui endal pooleks pole või totaalselt roostes.
Kül aga tugilaagrid tuleb kindlasti osta.
Kõige õigem on ikka kõige parem võtta. Sachs oli originaal. Küsi pakkumist
4car-ist või autoint-ist.Ei pea sachsi võtma, isegi paremaid on olemas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

Re: E39 amortisaator

Postitus Postitas Skalp »

arnis kirjutas:Võib kasutatud ka võtta kui need on hiljuti vahetatud, kindlasti mitte
tehasest peale pandud.
Vedrusid pole vaja vahetada, kui endal pooleks pole või totaalselt roostes.
Kül aga tugilaagrid tuleb kindlasti osta.
Kõige õigem on ikka kõige parem võtta. Sachs oli originaal. Küsi pakkumist
4car-ist või autoint-ist.Ei pea sachsi võtma, isegi paremaid on olemas.
Selge, tänud, uurin :)
aga vedrude poole pealt - pole roostes, pole pooleks, aga kas need ära ei saa väsida? St ei hoia autot enam nii kõrgel kui peaks ja tavalisest suurema augu korral amordi põhja lööb... või on see ikka väsinud/nõrgast amordist tingitud?
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 amortisaator

Postitus Postitas arnis »

Väsinud amort aitab põhja lüüa jah.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta