1. leht 1-st

e39 530 142kw 2002 pihusti

Postitatud: 13.04.2014 21:40 29
Postitas ex525
Tere.

Selline küsimus,et kas on ka ette tulnud selline probleem kellelgi,et pihusti pistiku pesa on seest pruunikat tolmu täis?
Millest see tekib? Kas viga võib olla pihusti pesas endas? Probleem selles,et auto hakkas käima jälle nagu pudrupada ja mõnda aega tagasi oli sama asi, sai kontrollitud pihustite tagasivoolusid ja kõik asjad,käis ka dignostis ja mingeid vigu ei olnud. Aga 3 silindri pihusti pesa täiesti tolmu täis,nagu oleks miski sädelenud vms. Puhastasin pesa panin kokkku ja auto käis jälle nagu uus, sai ka uuesti diagnostika juhtmed järgi pistetud ja null viga kuni tänase päevani,kus mootori töö väga segane! :roll: Eeldan,et jälle sama viga, homme lammutan laiali mootori pealt eks ,siis paistab.
Aga äkki on keegi kellel on sama jama olnud ja oskab kaasa rääkida?

Aitäh

Re: e39 530 142kw 2002 pihusti

Postitatud: 13.04.2014 22:54 03
Postitas patrik
Tavaliset on seda tolmu täis kõrgsurve anduri pistik ja pesa.
Miks, ei tea, vast vibratsioonist kulub kullatolm klemmidelt

Re: e39 530 142kw 2002 pihusti

Postitatud: 14.04.2014 07:08 08
Postitas ex525
patrik kirjutas:Tavaliset on seda tolmu täis kõrgsurve anduri pistik ja pesa.
Miks, ei tea, vast vibratsioonist kulub kullatolm klemmidelt

Ja mis oleks selle tekkimise vastu parim rohi? Kogu pistik ära vahetada?

Re: e39 530 142kw 2002 pihusti

Postitatud: 14.04.2014 09:37 10
Postitas patrik
Vahetada tuleb mõlemad kulunud pooled.
Rattalaagril sa ju ainult sisemist liugu ei vahetaks?

Re: e39 530 142kw 2002 pihusti

Postitatud: 14.04.2014 10:20 33
Postitas ex525
patrik kirjutas:Vahetada tuleb mõlemad kulunud pooled.
Rattalaagril sa ju ainult sisemist liugu ei vahetaks?
Sellest saan ma aru jah, aga kuidas pihustipoolne ots haruneb? kas tuleb kogu pihusti pea ära vahetada?