E39 kompuutri kütusekulu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Suletud
kristjan128
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
Asukoht: Tartu

E39 kompuutri kütusekulu

Postitus Postitas kristjan128 »

Sooviks siis targemate meeste k@est teada saada, miks komp. n@itab kahte keskmist kytusekulu? Kui nad m6lemad @ra nullin ja s6idan mingi aja ja vaatan neid siis hiljem, on ka neil n@itudel erinevus.
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
Heimdal
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 03.04.2005 16:56 24

Postitus Postitas Heimdal »

kui mõlemad korraga nullid, siis loevad mõlemad ühesugust kulu/koormust/läbisõitu. probleem oleks, kui siis need näidud erinevad ;)
mõõda ühega nt linnas ja teisega maanteel- mis saab???
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Kaks on neid eelkõige seetõttu, et ühega saad mõõta nö lühiajalist kulu (a`la tankimisest-tankimiseni) ja teisega pikaajalist (näiteks nullid iga paari kuu või näiteks 10k km tagant).
Kui mõlemad korraga nullid, siis peaks nad ikka täpselt sama tulemust näitama :roll:
Kasutaja avatar
raunow
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 29.08.2005 14:54 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raunow »

Joel_H kirjutas:Kaks on neid eelkõige seetõttu, et ühega saad mõõta nö lühiajalist kulu (a`la tankimisest-tankimiseni) ja teisega pikaajalist (näiteks nullid iga paari kuu või näiteks 10k km tagant).
Kui mõlemad korraga nullid, siis peaks nad ikka täpselt sama tulemust näitama :roll:
Täpselt
Korralik liikleja
kristjan128
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas kristjan128 »

ok, selge pilt, t@nud vastajatele!
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
Suletud