E39 sedaan, otsib trajektoori, ujub.
Postitatud: 05.10.2013 09:11 10
Tere,
Teie abi vaja järjekordse vea tuvastamisel.
Auot E39 525i sedaan
Probleem on selles, et auto ise otsib sobivat sõidutrajektoori. St. kogu aeg on vaja roolida, et auto otse sõidaks, muidu rebib kord vasakule, kord paremale kuidas ise arvab. Seda siis vähegi konralikul teel, siledal teel ta suunda ei muuda aga ujub ikkagi, rool ei reageeri nii kiiresti kui vaja.
Natuke tausta infot. Eelnevalt oli sõitmine ok ainult midagi plagises ees õrnalt, vahetasin esiamordid ja kõik oli vaikne ja mõnus tummine oli sõita, umbes 1000km, siis kadus ära see nn uue amordi tunne ja hakkas pihta see rooli rebimine. Kas võib amort sellist nalja teha? Amort sai alla Sachs gaasiamort.
Hiljuti käidud UM's silla kontrollis sama asjaga. Lõtkusid jne pole, soovitati silda reguleerida. Tegin seda kuid tulemus null ehk midagi ei muutunud.
Kas tagasillas võib midagi mõjutada sellist käitumist või tuleks viga ikka eest otsida? Ja mis **** see viga võib olla kui kõik on ok?
Rehvid? Pole just kõige uuemad aga mustrit veel maa ja ilm. Rehvisein liiga pehme? Samas enne nedega probleemi ju polnud. Koha peal auto kõigutades küljelt küljelt on kõik jäik.
Tänud vastuste eest.
EDIT: Kas peale esiamrodi vahetust on vaja rataste kaldenurka muuta vms? Mazdal kunagi tuli muuta amordi asendit peale vahetust kuna silda ei saanud enam paika.
Hetkel esirattad tunduvad nagu natuke rohkem püstised kui enne. No ja esiots on ka muidugi üleval kuna tagumisi ei vahetanud.
Teie abi vaja järjekordse vea tuvastamisel.
Auot E39 525i sedaan
Probleem on selles, et auto ise otsib sobivat sõidutrajektoori. St. kogu aeg on vaja roolida, et auto otse sõidaks, muidu rebib kord vasakule, kord paremale kuidas ise arvab. Seda siis vähegi konralikul teel, siledal teel ta suunda ei muuda aga ujub ikkagi, rool ei reageeri nii kiiresti kui vaja.
Natuke tausta infot. Eelnevalt oli sõitmine ok ainult midagi plagises ees õrnalt, vahetasin esiamordid ja kõik oli vaikne ja mõnus tummine oli sõita, umbes 1000km, siis kadus ära see nn uue amordi tunne ja hakkas pihta see rooli rebimine. Kas võib amort sellist nalja teha? Amort sai alla Sachs gaasiamort.
Hiljuti käidud UM's silla kontrollis sama asjaga. Lõtkusid jne pole, soovitati silda reguleerida. Tegin seda kuid tulemus null ehk midagi ei muutunud.
Kas tagasillas võib midagi mõjutada sellist käitumist või tuleks viga ikka eest otsida? Ja mis **** see viga võib olla kui kõik on ok?
Rehvid? Pole just kõige uuemad aga mustrit veel maa ja ilm. Rehvisein liiga pehme? Samas enne nedega probleemi ju polnud. Koha peal auto kõigutades küljelt küljelt on kõik jäik.
Tänud vastuste eest.
EDIT: Kas peale esiamrodi vahetust on vaja rataste kaldenurka muuta vms? Mazdal kunagi tuli muuta amordi asendit peale vahetust kuna silda ei saanud enam paika.
Hetkel esirattad tunduvad nagu natuke rohkem püstised kui enne. No ja esiots on ka muidugi üleval kuna tagumisi ei vahetanud.