(Masinaks siis E34 95a) .kolmandat korda juhtub selline asi et kui 3-4 päeva auto seisab siis hiljem enam ei käivitu st. et aku on tühi, panen teistelt täkku ja läheb laksust. Kas saab selline asi olla et mingi asi kasutab voolu seismise ajal.Aku üsna uus.Peale esimest juhtu tõmbasin auto telefoni ka välja aga ikka läheb.
On midagi sellist kellelgi ette tulnud või oskab keegi öelda milles probleem.
probleem 525tds vooluga
Vea otsng
1.Kui raadio, kõik valgustus, on väljas ja aku tühjeneb, siis proovi nii;
-võta ampertangid(alalis voolu omad), või ampermõõteriist
-ühenda akust suvaline juhe(kui kasutad ampermõõteriista),ühenda järjestikku, kui ampertange siis ümber juhtme.
-kui näitab äravoolu, hakka tirima välja üksteise järel kaitsmeid, see järel releed, kui lekke kaob, otsi selle kaitse ahelas.
-kui ei ole , ühenda lahti ajude klemmid, signa, ja tema alarmaku, geneka juhtmed, starter.
2.Olid juhtumid, kuna piisas mootori kvaliteetsest pesemisest surve all, kuna aastatega tekkisid soolaste teede puhul radad, mis annavad ühendust massiga.
2.Raskem juhus, kui mingi seade ei tööta, eriti lühis läbi takistuse(oksudeerunud ukse, lae, ja muud lülitid, või mähise ja mikroskeemid.
Seepärast alusta lihtsamast.
-võta ampertangid(alalis voolu omad), või ampermõõteriist
-ühenda akust suvaline juhe(kui kasutad ampermõõteriista),ühenda järjestikku, kui ampertange siis ümber juhtme.
-kui näitab äravoolu, hakka tirima välja üksteise järel kaitsmeid, see järel releed, kui lekke kaob, otsi selle kaitse ahelas.
-kui ei ole , ühenda lahti ajude klemmid, signa, ja tema alarmaku, geneka juhtmed, starter.
2.Olid juhtumid, kuna piisas mootori kvaliteetsest pesemisest surve all, kuna aastatega tekkisid soolaste teede puhul radad, mis annavad ühendust massiga.
2.Raskem juhus, kui mingi seade ei tööta, eriti lühis läbi takistuse(oksudeerunud ukse, lae, ja muud lülitid, või mähise ja mikroskeemid.
Seepärast alusta lihtsamast.