1. leht 2-st

Ikka küttekulu

Postitatud: 21.12.2005 11:57 09
Postitas lavrenti
Mul on e34 520 90a. ja võtab linnas 20L sajale. Sõidan hästi rahulikult. Käisin diagnostikas, öeldi et ideaalses korras ja miskit viga nagu pole. Pidurid kah peale ei jää. Mulle tundub, et 20 on ikka liiast. Kas oskab keegi nõu anda ses osas?

Postitatud: 21.12.2005 12:28 52
Postitas Ergo750
Kas tegemist on autom.kastiga masinaga? Endal on küll liitri jagu kangem masin,millega sain ka algusaegadel 20 sajale aga väiksed korrektuurid sõiduvõtetes langetasid kulu oluliselt.
Muidugi 2,0L masina puhul on 20-sajale ilmselgelt liiga palju. :roll:

Postitatud: 21.12.2005 14:48 09
Postitas lavrenti
Manuaalkast on...

Postitatud: 21.12.2005 14:49 45
Postitas lavrenti
...külma mootoriga on eriti uimane. Ja vingu haisu on kah külma mootoriga päris parajalt.

Postitatud: 21.12.2005 14:53 51
Postitas petzz
normaalne oleks POOLE vähem.

Postitatud: 21.12.2005 16:17 31
Postitas hanzvonkazak
ärge halage mehed! Mul ema Fordi nässakas, mis on 1.4l mootoriga võtab tublisti üle 20l/100km. teha pole midagi, sest kere suur ja mootor lahja :S

Postitatud: 21.12.2005 17:41 48
Postitas Ceed
eu usu mina seda juttu... Sul on midagi läbi... käi diagnostikas (korralikus) vb pihustid läbi... lambda...aju... vms..

Postitatud: 21.12.2005 17:47 46
Postitas Mario_Õ
mul 525 m50 mootoriga ja 28L/100 võtab, muidu oli ikka 12L/100, enne lume maha tulekut

Postitatud: 21.12.2005 17:51 55
Postitas Ceed
väga raske jalg muud midagi...

Postitatud: 21.12.2005 18:46 16
Postitas Mario_Õ
ei ütleks et mingi rullnokk olen ja mitte päris pentskar kah, norm. sõidan käigud vahetuvad ~2500-3000rpm kandis

Postitatud: 21.12.2005 19:23 45
Postitas priitb
Külmalt täitsa normaalne.

Postitatud: 21.12.2005 21:17 39
Postitas petzz
külmalt piirajasse lastes siis kül jah...30 litra on juba ebanormaalne.

Postitatud: 21.12.2005 21:40 38
Postitas Relk
Teil on mootorid piixus. Ma pole spetsialist ega oska öelda mis seal saba on andnud aga see on jabur. 2l mootor ja 20l/100'le on ikka väga hull.

1,4 mootori jutt on lihtsalt absurd. Seal on kas pool mootorist puudu või on sul suu liiga suur. Suure kere jutt on bs.

Postitatud: 21.12.2005 21:49 00
Postitas priit0001
See on ikka väga ebanormaalne kütusekulu selle võrrimootori kohta.
Eelmine auto oli mul 4,2 liitrise mootoriga mersu, sain ka alla 20l linnas hakkama..

Postitatud: 22.12.2005 09:54 46
Postitas lavrenti
Ei ole ma raske jalaga. Ja diagnostikas käisin ära Tartus DIAs. Need peaks ju targad vennad olema küll seal.

Postitatud: 22.12.2005 10:03 03
Postitas lavrenti
....ütlesid seal, et pole ammu nii korraliku mootoriga vana bemmi näinud.

Postitatud: 22.12.2005 10:13 43
Postitas puidukunn
Just täna hommikul lõin kokku oma kütusekulu ja sain 12,4 liitrit keskmiseks! Pool paaki sai sõidetud linnas ja pool maanteel! Mul on 92.a. 525! Eelmine paagitäis ainult linnas ja siis oli 14,5 keskmine!

Postitatud: 22.12.2005 10:15 27
Postitas puidukunn
ah jaa see ka veel ,et mul automaatkastiga massssin!

Postitatud: 22.12.2005 10:36 34
Postitas Mart
Mul õnnestub ka linnas 20/100 saada, aga seda 3.0 mootori ja viimasel ajal lühikeste otstega külmas ilmas, nii et pole ime.

P.S. See teema peaks igasuguste võrdluste juures abiks olema.

Postitatud: 22.12.2005 10:55 51
Postitas Holari
MInul on autoks 1994a 520 manuaalkastiga ja kütusekuluks on suvel linnas 10l ja parematel päevadel isegi tiba vähem, maanteel kuskil 8l. Talvel linnas, kui saab rajal ka tiba sõiduoskusi treenitud, siis kuskil 12-13l, maanteel kuskil 9l.
Nii, et ma üldse ei usu, et neil korras 2.0 kuni 3.0 see kütte kulu sinna 20 kanti jääb, sest olen isegi sõitnd nagu eelpool mainitud 4,2l Mersuga ja selle küttekulugi oli märgatavalt vähem, kuskil 14l ja 10 maanteel, seda suvel, talvel 17 ja 12l.

Postitatud: 22.12.2005 21:00 37
Postitas KristjanT
´92 525TDSA oli esimene paak käesoleval detsembril 10.3 L/100km
Minuarust suht palju ikkagi...

´94 Nissan Patrol 4.2D Suvel 10, praegu talvel 13 L/100km

Linna andmed... maanteel ei sõida eriti.

K.

Postitatud: 23.12.2005 10:43 03
Postitas Priit_P
Aga mis meetodiga sa kütusekulu mõõdad? Mul läheb bensu seier ka lõpus väga kiiresti nulli, samas püsib seal päris pikalt. Tankima lähen siis kui bensutuli lõpplikult põlema jääb. Mul on aut. kastiga 525 ja viimane paak lühikeste otstega linnasõidul läks kuluga 15L/100km

Postitatud: 23.12.2005 11:26 17
Postitas Holari
Nu, eks seda niiole kõige lihtsam mõõta, et paned paagi täis, nullid kilomeetri näidu, sõidad tühjaks, paned uusesti täis, vaatad km näitu, teed vajalkud arvutused............ja siis see, mis sealt arvutus tulemustest välja paistab, see peakski enamvähem kütuse kulu olema.......ise olen nii teinud ja ei ole siiamaale eksinud:D

Postitatud: 23.12.2005 11:28 20
Postitas Holari
KristjanT kirjutas:´92 525TDSA oli esimene paak käesoleval detsembril 10.3 L/100km
Minuarust suht palju ikkagi...

´94 Nissan Patrol 4.2D Suvel 10, praegu talvel 13 L/100km

Linna andmed... maanteel ei sõida eriti.

K.
Mul sõbral on samuti 525TDS ja kütte kulu enamvähem sama, kui mina sõitsin, aga tema on suht raske jalaga jasõidab kuskil 13l sajale:D

Aga see Nissani kulu on küll hea selle auto kohta....

Postitatud: 23.12.2005 12:36 32
Postitas aivo28
ühesõnaga-teie autod on õvasti peetis sellisel juhul.

mina oma peetis M30B34(klapivahed paigast ära,termostaat hetkel jamab ja korralikult soojaks ei lähe) mootoriga linnas 20 sajale ei saa kuidagi kohe.16-18 vahel kulu.maantee 10-12,oleneb,kui külm õues on :D

korras termostaadiga oli 10/100le ja tiba alla(külmkäivitus,30km sõitu,õhtul jälle samamoodi koju).

kunagi tuttaval oli 520 95kw,ja se oli kuuldavasti suvel linnas 14-15 ringis võtnud.kas tõesti liiga raske kere?

Postitatud: 23.12.2005 13:01 02
Postitas Aare
Ühe lihtsa asjana tasuks nt ära vahetada pritsele signaali andev temperatuuri andur. Tavaliselt on see kaetud kenakese katlakivi kihiga ja kahtlen väga, kas säärane soojusisolatsioon laseb tal adekvaatset temperatuurinäitu anda.

Aga 1965 välja mõeldud põhilahendusega mootorilt tahta praeguste ilmadega 12 liitrit linnakulu saada kuulub rohkem ulme valdkonda. See lihtsalt ei ole võimalik, rääkige mida tahes.

Kui ikka tehas ütleb linnatsüklis 17, siis vaevalt, et reaalses linnasõidus keegi alla 15 venitab.

Mul oli kunagi 2,8 mootoriga VW-talvel lühikeste otstega ja lumes mütates oli keskmine kulu 22 liitrit sajale. Seejuures oli auto kenas korras.

Postitatud: 23.12.2005 15:09 09
Postitas KristjanT
Nu, eks seda niiole kõige lihtsam mõõta, et paned paagi täis, nullid kilomeetri näidu, sõidad tühjaks, paned uusesti täis, vaatad km näitu, teed vajalkud arvutused............ja siis see, mis sealt arvutus tulemustest välja paistab, see peakski enamvähem kütuse kulu olema.......ise olen nii teinud ja ei ole siiamaale eksinud:D
Nii teen ka mina.
Aga see Nissani kulu on küll hea selle auto kohta....
Jah. Suvel võtan 70 liitrit sisse ja sõidan 700 kilomeetrit. Enam-vähem täpselt.
Talvel on koguaeg nelivedu sees ja külmad ilmad ning keskmine on kõrgem.
Paak ise on visu 80L.

Aga pemmi küttekuluga ma siiski rahul ei ole... lootsin ostes vähemat.
Diisel ikkagi.

K.

Postitatud: 23.12.2005 15:27 59
Postitas M-Tech
Aare kirjutas:Ühe lihtsa asjana tasuks nt ära vahetada pritsele signaali andev temperatuuri andur. Tavaliselt on see kaetud kenakese katlakivi kihiga ja kahtlen väga, kas säärane soojusisolatsioon laseb tal adekvaatset temperatuurinäitu anda.
Seda varianti olen ka mina mõelnud.
Mingi aeg testisin enda auto õhukulumõõtjat ja siis tahtsin ka temperatuuri anduri takistust mõõta aga ei leidnud üles teist kohe M50B25 mootoril.

Enda auto võtab ~12l/100km linnas, mis peaks olema normaalne aga kuna mõned saavad isegi vähemaga hakkama,
siis mõtlesin et kontrollin kõik ajuga seotud andurid üle, et kas näitavad ka adekvaatset infot.

Edit: Nüüd nägin jooniselt asukoha ära, sisselaske kollektori all.
Mitte just kõige mugavamini ligipääsetav koht.

Postitatud: 23.12.2005 16:46 36
Postitas pego113
äkki keegi oskab öelda kus 535-el se temperatuuri andur on :?:

Postitatud: 23.12.2005 17:35 17
Postitas Tarvo
Ma tiksutan oma M30B30-ga praeguste ilmadega ka ikkagi ca 20L/100 linnas lühikeste otstega ära :roll:

Vahepeal väsisid benavoolikud kaane alla ära, aga peale nende vahetust olulist vahet pole märganud kulus. Mingi tohutu penikoormasaapa vend ka pole, et pedali otsas julmalt elaks :lol:

Peaks varsti küünlad ja benafiltri uuesti veel ära vahetama.