Loll küsimus vast paljude jaoks, kuid olen autode alas veel algaja.
Tegu e34 m50b25'ga. Algul polnud mingit muret, üks hetk peale rahulikku otsa lõi keema, lekitas õrnalt tosooli ja susises. Alguses arvasin et sai liiga palju tosooli pandud(lõi vea armatuurile, et tosooli vähe, sai lisatud veidi) Peale seda sai väheke kiiremini sõidetud, polnud midagi, temperatuurid normaalsed. Rahulikult aga kodu poole kulgedes tekkis tosoolilõhn salongi, mootoritemp oli kolmanda kriipsu juures(üks kriips enne punast) ning viimase 100m'ga enne kodu läks peaaegu punaseni juba. Kohapeal tiksuda lastes hakkas mootori temp õrnalt langema, ning ajas radika tagasivoolu vooliku klambri alt auru välja.
Veepump läbi läheb, siis ei tohiks saada nii pikalt sõitagi, seega midagi umbes?
E34 525 läks keema, LUKKU!
-
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
- Peamine sõiduk: E46 "M3D"
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
E34 525 läks keema, LUKKU!
Viimati muutis Z0ne, 22.08.2013 01:44 46, muudetud 1 kord kokku.
- m2llarmees
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 24.03.2012 15:31 18
Re: E34 525 läks keema
Vaata ka ventika visco sidur üle, et liiga lihtsalt ringi ei käiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
- Peamine sõiduk: E46 "M3D"
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 525 läks keema
Mured teada, süüdlaseks jääb praegu voolik, mis oli klambri alt lõhenenud. Tänu sellel pea veelgi kõveram(enne juba oli õrnalt kõver, nüüd täiesti)
LUKKU!
LUKKU!