E60 530D 2003 mure
Postitatud: 09.06.2013 16:02 48
Tere
Autoks siis 530D 2003 oktoober, autol on 187 kw väidetavalt ja soomest ostsin ja mingi KARALAN programmiga üle kirjutatud aju...
Probleem seisneb siis selles, et ostsin ja proovisin siis kas peab vastu ka kui vähe vajutada...pidaski 100km ja siis lõi suure suitsupahmaka tagant välja, jõud kadus ära ja jätsin auto seisma ja mootorimärgiga ohutuli lõi displeil põlema...pahmaka värvi täpselt ei oska öelda, aga oli heledam, mitte päris valge aga hele... kapoti alt ei tulnud kuskilt auru ega tossu kui kohe lahti tegin ja õli oli vähemaks jäänud, kallasin lisa pärast veidi, aga õli oli ilus ja puhas...
Tõime treileri hiljem, et ära viia ja proovisin käima panna ja töötab jälle...kui rahulikult sõita ja eriti ei vajuta...siis probleeme väga ei esine, kerge vibra on siiski tunda, nagu üks pihusti või silinder ei oleks 100% taga, aga kui vajutada natuke rohkem, siis kui rahulikult gaasi vajutades hoogu võtta on vibra sees mootoris nagu yks silinder oleks tagant ära...kui rohkem vajutada ja turbo taha tõmbab siis tõmbab jälle..aga just rahulikult vajutades ja tühikäigul on vibra sees...kui seisma jätta ja seisab mõne aja siis on jälle ok...
Pandi boschi arvuti järgi ja näitas, et õhulugeja on vahelt välja lülitatud ja ühesõnaga andis veateate õhulugeja kohta ja et küttesurve on madal ja kui pihusteid vaatasime, siis viie pihusti arvud olid -7 kuni -11 ja üks seisis nullis...
Homme õhtul võetakse kõik pihustid maha ja kontrollitakse seisukorda...kas keegi on kohanud midagi sellist, või oskab öelda täpsemini milles asi võiks olla, pakuti ka, et see ülekirjutatud aju programm võib segast peksta, et jätab mingi rõhu madalaks jne...ise ei tea neist asjadest midagi kahjuks...
Mida peaks tegema või millest oleks mõistlik alustada...auto on helsingis ja siin pole väga võtta spetsialiste selliseid kes kirjutaksid aju algstaadiumisse tagasi või üle, või noh, et saaks välistada selle programmi vea...või on asi pihustites ? On palju peenestatud ja on mingi pihusti vigane, või millest sellised pihusti arvud võivad tulla, et on miinuses ja üks nullis, mulle öeldi, et need peaksid + näitama kõik...
Turbo kohta veateateid ei olnud, käigukasti kohta samuti mitte...
OK, rohkem hetkel ei trüki, kui keegi oskab nõu anda oleks tore, kui midagi täpsemalt vaja teada, võin küsida.
Suured tänud ette !
Autoks siis 530D 2003 oktoober, autol on 187 kw väidetavalt ja soomest ostsin ja mingi KARALAN programmiga üle kirjutatud aju...
Probleem seisneb siis selles, et ostsin ja proovisin siis kas peab vastu ka kui vähe vajutada...pidaski 100km ja siis lõi suure suitsupahmaka tagant välja, jõud kadus ära ja jätsin auto seisma ja mootorimärgiga ohutuli lõi displeil põlema...pahmaka värvi täpselt ei oska öelda, aga oli heledam, mitte päris valge aga hele... kapoti alt ei tulnud kuskilt auru ega tossu kui kohe lahti tegin ja õli oli vähemaks jäänud, kallasin lisa pärast veidi, aga õli oli ilus ja puhas...
Tõime treileri hiljem, et ära viia ja proovisin käima panna ja töötab jälle...kui rahulikult sõita ja eriti ei vajuta...siis probleeme väga ei esine, kerge vibra on siiski tunda, nagu üks pihusti või silinder ei oleks 100% taga, aga kui vajutada natuke rohkem, siis kui rahulikult gaasi vajutades hoogu võtta on vibra sees mootoris nagu yks silinder oleks tagant ära...kui rohkem vajutada ja turbo taha tõmbab siis tõmbab jälle..aga just rahulikult vajutades ja tühikäigul on vibra sees...kui seisma jätta ja seisab mõne aja siis on jälle ok...
Pandi boschi arvuti järgi ja näitas, et õhulugeja on vahelt välja lülitatud ja ühesõnaga andis veateate õhulugeja kohta ja et küttesurve on madal ja kui pihusteid vaatasime, siis viie pihusti arvud olid -7 kuni -11 ja üks seisis nullis...
Homme õhtul võetakse kõik pihustid maha ja kontrollitakse seisukorda...kas keegi on kohanud midagi sellist, või oskab öelda täpsemini milles asi võiks olla, pakuti ka, et see ülekirjutatud aju programm võib segast peksta, et jätab mingi rõhu madalaks jne...ise ei tea neist asjadest midagi kahjuks...
Mida peaks tegema või millest oleks mõistlik alustada...auto on helsingis ja siin pole väga võtta spetsialiste selliseid kes kirjutaksid aju algstaadiumisse tagasi või üle, või noh, et saaks välistada selle programmi vea...või on asi pihustites ? On palju peenestatud ja on mingi pihusti vigane, või millest sellised pihusti arvud võivad tulla, et on miinuses ja üks nullis, mulle öeldi, et need peaksid + näitama kõik...
Turbo kohta veateateid ei olnud, käigukasti kohta samuti mitte...
OK, rohkem hetkel ei trüki, kui keegi oskab nõu anda oleks tore, kui midagi täpsemalt vaja teada, võin küsida.
Suured tänud ette !