1. leht 1-st

E60 530D 2003 mure

Postitatud: 09.06.2013 16:02 48
Postitas e39kristo
Tere

Autoks siis 530D 2003 oktoober, autol on 187 kw väidetavalt ja soomest ostsin ja mingi KARALAN programmiga üle kirjutatud aju...

Probleem seisneb siis selles, et ostsin ja proovisin siis kas peab vastu ka kui vähe vajutada...pidaski 100km ja siis lõi suure suitsupahmaka tagant välja, jõud kadus ära ja jätsin auto seisma ja mootorimärgiga ohutuli lõi displeil põlema...pahmaka värvi täpselt ei oska öelda, aga oli heledam, mitte päris valge aga hele... kapoti alt ei tulnud kuskilt auru ega tossu kui kohe lahti tegin ja õli oli vähemaks jäänud, kallasin lisa pärast veidi, aga õli oli ilus ja puhas...
Tõime treileri hiljem, et ära viia ja proovisin käima panna ja töötab jälle...kui rahulikult sõita ja eriti ei vajuta...siis probleeme väga ei esine, kerge vibra on siiski tunda, nagu üks pihusti või silinder ei oleks 100% taga, aga kui vajutada natuke rohkem, siis kui rahulikult gaasi vajutades hoogu võtta on vibra sees mootoris nagu yks silinder oleks tagant ära...kui rohkem vajutada ja turbo taha tõmbab siis tõmbab jälle..aga just rahulikult vajutades ja tühikäigul on vibra sees...kui seisma jätta ja seisab mõne aja siis on jälle ok...

Pandi boschi arvuti järgi ja näitas, et õhulugeja on vahelt välja lülitatud ja ühesõnaga andis veateate õhulugeja kohta ja et küttesurve on madal ja kui pihusteid vaatasime, siis viie pihusti arvud olid -7 kuni -11 ja üks seisis nullis...

Homme õhtul võetakse kõik pihustid maha ja kontrollitakse seisukorda...kas keegi on kohanud midagi sellist, või oskab öelda täpsemini milles asi võiks olla, pakuti ka, et see ülekirjutatud aju programm võib segast peksta, et jätab mingi rõhu madalaks jne...ise ei tea neist asjadest midagi kahjuks...

Mida peaks tegema või millest oleks mõistlik alustada...auto on helsingis ja siin pole väga võtta spetsialiste selliseid kes kirjutaksid aju algstaadiumisse tagasi või üle, või noh, et saaks välistada selle programmi vea...või on asi pihustites ? On palju peenestatud ja on mingi pihusti vigane, või millest sellised pihusti arvud võivad tulla, et on miinuses ja üks nullis, mulle öeldi, et need peaksid + näitama kõik...

Turbo kohta veateateid ei olnud, käigukasti kohta samuti mitte...

OK, rohkem hetkel ei trüki, kui keegi oskab nõu anda oleks tore, kui midagi täpsemalt vaja teada, võin küsida.

Suured tänud ette !

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 09.06.2013 23:27 48
Postitas e39kristo
Kas keegi ei oska midagi soovitada ?

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 10.06.2013 01:04 57
Postitas Svenp
Kui Su jutt ei oleks nagu Sepa ja Parbuse vestlus, võib vastust loota.

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 10.06.2013 09:54 34
Postitas arnis
Õli muideks peaks olema küll puhas aga musta värvi, mitte kuldne.
Pihustid oleks jah hea pakkumine. Liblikklapid kontrollitud?
Õhulugeja võiks lihtsalt üle vaadata, kas see on mõistlikult puhas.

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 10.06.2013 14:51 55
Postitas e39kristo
Üritasin seletada nii hästi kui vöimalik..ei tea neist asjadest ise midagi..mis asi liblikklapp on ? Turboklapp ?

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 10.06.2013 19:50 14
Postitas arnis
No selge. Selles mõttes, et see, kes pole mootoreid lahti keeranud, siis ei soovita harjutada kallitel mootoritel.
Tuleb lasta teha tegijatel. Ja nii mõnedki tegijad ei ole tegijad. Tallinnas on rohkem kui üks, kuid mitte kümneid kohti, kus võiks sellist mootorit korda teha. Kui Helsingi on kallis, siis too Tallinnasse, pole see midagi nii väga keeruline. Sõida öisele sõidule vms. Nööri otsas. Käigukast Neutraalile ja maksimaalne kiirus 70km/h ilma eranditeta.

Nendel autodel sureb teiste probleemide tõttu tahmafilter sumbutis, ka siin võib olla sama mure.

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 11.06.2013 10:36 31
Postitas e39kristo
nelja pihusti tagasivool on kehv tuli välja, on tõenäoline, et sellest hakkab puterdama kui minna anda ?

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 11.06.2013 18:10 58
Postitas Sulev
Pihustite näidud -7 ja -11 tühikäigul on ikka täitsa metsas, lubatud on +/- 5 kuigi sedagi on palju. Täitsa võimalik et aju soft teeb seda nalja.

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 11.06.2013 19:27 03
Postitas e39kristo
No seda ütles mu remondimeeski, et see on täiesti jamad näidud :)
aga vaatab, vahetab ära kõik pihustid, kui ikka segast paneb, siis peab leidma mehe, kes suudaks ümber kirjutada ja paika sättida...

Teab keegi kedagi sellist ? :)

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 11.06.2013 19:29 45
Postitas arnis
Enne vahetust pane pihustitele numbrid peale. Kui vahetusest pole tolku,
võiks vanad tagasi panna õiges järjekorras ja minna softi kallale.
Muideks, originaali taastamine ja remap käivad suht käsikäes, teoreetiliselt
võimalik originaali asemel eelistada remapitud versiooni.

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 11.06.2013 20:39 49
Postitas e39kristo
Ma eelistaksingi, praegusel juhul pidavat olema 187 kw, aga noh ei tea nüüd kas on pihustites asi või selles programmis, proge on kirjutanud mingi Mika Karala kesksoomest kuskilt ja sellele sai helistatud ka ja soovitas alustada pihustite tagasivoolust kontrollimist, eks nüüd näis, kuidas soovitate, kas osta kasutatud pihustid on harku bemmi lammutus 85 eur tk, kirjutatud et kontrollitud, aga kes teab kui töökorras need on, peaks ilmselt uued peale panema ikka kindluse mõttes ?
Kui see pihustite vahetusega ei kao probleem, siis tahaks lasta muidugi hea meelega mingi korraliku remapi peale...

Keda keegi soovitab selleks ?

Re: E60 530D 2003 mure

Postitatud: 11.06.2013 20:50 04
Postitas e39kristo
Pilt