M27 mootori karteri tihendi vahetus ja roolilati eemald

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

M27 mootori karteri tihendi vahetus ja roolilati eemald

Postitus Postitas BMWpleasure »

Terv
Auto 525d 120kw 2000a
Kuna ei leidnud teemat ja üldse vähe juttu sellest mootorist siis paar küsimust allpool.

Nimelt on roolilatis lõtk üles-alla, ilmselt tuleb latt viia pukside/tihendite vahetusse. Vaatasin, et päris porr on latti kätte saada sellel isendil. Kas keegi on teinud ja oskab rääkida kuidas?
Minu versioon: toetada mootor alt ära (kust? karteri põhjast?). Mootori padjad lahti lasta, poolraam lahti lasta ja poolraami küljest ka õõtsad ja muu, siis poolraam auto alt minema ja saab roolilati kätte.
See on päris suur töö, et kas keegi teadjam on seda kuidagi lihtsamalt teinud?
Mis arvate sellest roolilatist?
" onclick="window.open(this.href);return false;

Samas on vaja vahetada karteri tihend, kuidas seda teete? Okei kui mul poolraam alt ära ja latt siis lihtne aga kuidas muidu tehakse? Samas kui ma toetan mootori karteripõhjast, et ära võtta poolraam ja roolilatt siis ei saa ma ju karterit eemaldada tihendi vahetuseks, kust seda M57 mootorit veel toetada tohib?

1 küsimus veel siia: klapikambri kaane tihendi vahetuseks on vaja pihustid välja kõik võtta onju?
Keegi on kursis erinevate klapikambri kaane tihenditega, nimelt näiteks e-parts pakub mitmeid aga pildi peal tundub see keskmine tihend erinev eri tootjatel, osad on nagu kraega teised lihtsalt lamedad tihendid, õige oleks kraega ikka?
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16 ... 0227/tab:1" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 525d 120kW 2000a E39
Vasta