Parklad jääs. Hommikul, parklasse keerates ja vähe gaasi vajutades, tegi auto 270 kraadise pirueti. Viskas taguotsa ette ja libises tagurpidi mõne maa edasi, samal ajal käik - "D" peal. (Libisemise alguses lasin kohe gaasi maha)
Kui pealtnägijad olid jõudnud parajalt naerda, ilmus näidikuploki ekraanile
> TRANS PROGRAM < , > OWNERS MANUAL <
Mootor välja ei surnud ja sõita sai ka, parajalt et ära parkida. Tagurpidi käik läks aga suure kolakaga sisse - üldse läksid käigud (D ja R) kolakaga sisse.
Kui süüte välja keerasin ja veidikese aja pärast uuesti auto käivitasin, läks tagumine käik jälle korrektselt, vaikselt sisse, veateade oli ka kadunud - kõik paistis taas korras olevat.
Küsimus: Kas selline manööver võis siiski midagi trastilist kastile teha, või ajas too juhus kasti lihtsalt segadusse, kuna toimus vastupidi veeremine?
Kõike paremat
TRANS PROGRAM (E24 525ia)
TRANS PROGRAM (E24 525ia)
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Siin on ilmselt tegu kasti kaitsereiimiga ( 3 käik). Ja kuna nii kõrge käik, siis sellest ka kolakas D reiimile minnes. Kuna auto libises tagurpidi, tekkis kastile tunne et kettad libisevad läbi, sellest ka veateade.
Süüte välja võtmisega tegi ECU reseti ja kast läks normaalsesse reiimi.
Huvitav aga miks tagumine käik kolakaga sisse läks? Seda ei tohiks ju - " D" mõjutada?
Vabandust, kui teemaga segasin. Leidsin nii mõndagi ka netist juba, selle teema kohta.
Kõike paremat
Süüte välja võtmisega tegi ECU reseti ja kast läks normaalsesse reiimi.
Huvitav aga miks tagumine käik kolakaga sisse läks? Seda ei tohiks ju - " D" mõjutada?
Vabandust, kui teemaga segasin. Leidsin nii mõndagi ka netist juba, selle teema kohta.
Kõike paremat
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu