Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Üks seltsimees väitis, et kui autol on veojõukontoll siis erineva kõrgusega kumme alla panna ei või....Näiteks taha 265/ ja ette 225/ jne....
Minuarust võib ikka panna mida iganes ju....
Või oskab keegi täpselt öelda....
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Mario153 kirjutas:erineva kõrgusega kumme alla panna ei või....Näiteks taha 265/ ja ette 225/ jne....
265 ja 225 on ikka laius, mitte kõrgus vist? Kui laiem rehv on väiksema profiili-indeksiga nii, et diameetrid enam-vähem võrdsed, pole probleemi. Ka tehas paneb eri laiusega velgede puhul sedasi alla. Nt ette 8Jx17 ja 235/45ZR17 ning taha 9jx17 ja 255/40ZR17.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nagu mina aru saan siis peab diameeter ühtima. Minulgi suvel ees 235/45/17 ja taga 245/40/17.
Probleem selles (parandage targemad kui eksin), et auto võrdleb sõidu ajal esimeste ja tagumiste ratase pöörlemiskiirus ning kui tagumine kiirus läheb esimesest suuremaks siis nö pidurdab seda. Kui sul on sellise diameetriga rehvid, kus tagumine käibki pidevalt kiiremini ringi siis on asi veidi kehv.
Aga jah eks Patrik jms oskavad asja paremini seletada.
Relk kirjutas:Nagu mina aru saan siis peab diameeter ühtima. Minulgi suvel ees 235/45/17 ja taga 245/40/17.
Antud juhul küll diameetrid ei ühti ning diameetrite vahe tervelt 15mm. Õigem oleks kasutada taga 245/45 R17, siis oleks diameetrite vahe 9mm. Kui on soov ees ja taga erineva laiusega rehve kasutada, siis ideaalis peaks olema mõõdud: ees 235/45 R17 ja taga 265/40R17 või ees 225/45 R17 ja taga 255/40 R17. Aga elu on näidanud, et päris millimeetri pealt ei peagi rattad ühesuurused olema sest veojõukontroll sekkub siis, kui rataste pöörlemise vahe on paarkümmend protsenti. Erinevate rehvimõõtudega mängides on aga võimalik saada maksimaalselt 5%-ine erinevus.
Relk kirjutas:Nagu mina aru saan siis peab diameeter ühtima. Minulgi suvel ees 235/45/17 ja taga 245/40/17.
Antud juhul küll diameetrid ei ühti ning diameetrite vahe tervelt 15mm. Õigem oleks kasutada taga 245/45 R17, siis oleks diameetrite vahe 9mm. Kui on soov ees ja taga erineva laiusega rehve kasutada, siis ideaalis peaks olema mõõdud: ees 235/45 R17 ja taga 265/40R17 või ees 225/45 R17 ja taga 255/40 R17. Aga elu on näidanud, et päris millimeetri pealt ei peagi rattad ühesuurused olema sest veojõukontroll sekkub siis, kui rataste pöörlemise vahe on paarkümmend protsenti. Erinevate rehvimõõtudega mängides on aga võimalik saada maksimaalselt 5%-ine erinevus.
Vot mis targemad mehed räägivad. Njaaa. Aga jutt jah jumala õige.
Pmst jah, peavad rataste ümbermõõdud samad olema. Aga ringi ümbermõõt ja diameeter olid omavahel kuidagi jäigalt seotud vist.
Võrreldakse jah esi- ja tagatelje rataste pöörlemiskiirust. Kuna esimesed ei vea, siis nende alusel rehkendatakse auto kiirus. Kui tagumised esimestest kiiremini pöörlevad, arvab ASC et rattad kaabivad ja võtab mootori veojõudu maha. Kui tagumised esimestest aeglasemini pöörlevad ja gaasipedaal on lahti lastud, siis arvab ta, et mootoriga pidurdamine võttis rattad lohama ja annab gaasi juurde, et stabiilsust säilitada (mootori pidurdusmomenti vähendada). No ja tegelikult võrreldakse veel tagumise vasaku ja parema kiirusi omavahel, kui üks käib kiiremini ringi, siis hoitakse seda piduritega kinni (nn. ASC+T-difrilukk).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kuna kevad käes, siis teema jälle päevakorras. Sai ostetud ette 235/45 kummid. Ideaal mõõt taha oleks seega 265/40, aga kuna seda mõõtu ei leia kuskilt eriti normaalse hinnaga, siis kas 255/40 mõõt oleks norm taha panna.....selles mõttes, et ega veojõukontroll lolliks ei lähe
Või hoopis 235/45 maha müüa ja osta ette 225/45 ja taha siis 255/40.
Esimesed veljed on 8,5tolli laiad....või jääb 225/45 ette kitsaks sellele veljele. Kas E39-l on sõiduomaduste vahe 225 kummil ja 235 kummil väga suur?
Ohh...palju küsimusi sai
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!