E34 mootori probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
allark
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 14.08.2004 12:38 27
Asukoht: Tallinn

E34 mootori probleem

Postitus Postitas allark »

Tere!


Nimelt olen viimasel ajal täheldama hakanud sellist asja, et kui hommikul auto garaažist võtan siis kohe üldse ei taha mootor kenasti töötada. Selline tunne nagu 1 pütt oleks tagant ära, puterdab ja kui gaasi rohkem vajutada käib mootorist läbi selline põnts nagu lööks kuskilt rõhu tõttu õhku läbi vms.. ei oska hästi seletada. Eriti hull on asi madalatel pööretel, kohalt minekul lausa tuleb pöörded 2,5, 3-ni lasta, et vähem puterdaks. Imelik on aga see, et kui esimesed 2 käiku korra tühjaks lasta siis läheb asi paremaks ning peale pikemat sõitu kaob üldse ära, kuid kui auto natuke seisab on sama probleem tagasi :(


Keegi oskaks öelda mis häda võib olla? ( 2.0 24 klapiga 110kw mootor)



Allar
allark
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 14.08.2004 12:38 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas allark »

liiga laiahaardeline probleem vist ???

:(
truumu

Postitus Postitas truumu »

Vaheta bensujaama...
allark
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 14.08.2004 12:38 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas allark »

truumu kirjutas:Vaheta bensujaama...

selles ei tohiks ka asi olla, kuna olen tankinud väga erinevatest jaamadest
hunt007
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 11.01.2004 14:14 00
Peamine sõiduk: BMW 525d e60
Asukoht: Kesk-Eesti

Postitus Postitas hunt007 »

m50 mootorid pidid olema väga tundlikud küünalde suhtes, äkki peaks need üle kontrollima.
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

syytepoolid, küünlad, õli küünlapesades.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

tuttav jutt vahetasin küünlad ja need kummist piibud mis süütepooli/küünla vahele jäävad sain igatahes oma murest lahti. need piibud olid juba üsna pragunenud ja viletsavõitu. UM maksid miski 145 krooni tk.
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

See küünla piipude jutt tundub küll tõenäoline olevat, kondentsiga peksab üle ja kui ära kuivab siis töötab normaalselt edasi.
Mul kadus ka analoogne probleem peale küünalde ja juhtmete vahetamist.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

nokkel kirjutas:syytepoolid, küünlad, õli küünlapesades.
Tere, mul seda teemat lugedes tekkis kah küsimus, et millest satub see õli sinna pessa? Enda suksul küünlaid vahetades avastasin sama probleemi......(sorry, kui ei suutnud vastust mujalt leida)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui on M50 või M60 moto, siis tahab klapikambrikaane tihend vahetamist.
On kaheosaline: sisemine ja välimine. Ühtlasi ei tee paha ka kinnituspoltide kummipadjad ära vahetada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Ühtlasi ei tee paha ka kinnituspoltide kummipadjad ära vahetada.
yeah....looda sa
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

Vahetasin kaks süütepooli klapikambri tihendi lekke pärast ära. Õli siis juhib ka elektrit ? :shock:
truumu

Postitus Postitas truumu »

nokkel kirjutas: Õli siis juhib ka elektrit ? :shock:
Must õli.
allark
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 14.08.2004 12:38 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas allark »

vahetasin küünlad ja klapikambrikaane tihendi ning asi tundub korras olevat, tänud!!
Vasta