Kuidas tuvastada E34 TDS kasutatud hooratta seisukorda?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Kuidas tuvastada E34 TDS kasutatud hooratta seisukorda?

Postitus Postitas krs »

Hooratas logises nõnda tugevalt, et vahel tühikäigul suretas mootori. Lisaks esinesid ka kõik muud foorumis kirjeldatud hooratta sümptomid. Sain selle nüüd autoalt kätte, aga raputades ega kettaid pöörates/väänates ei tuvasta anomaaliaid...
Kuidas veenduda kasutatud hooratast ostes selle seisukorras? Palun abi!
Molotov51
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 22.04.2006 19:19 28
Asukoht: Jõgeva

Re: Kuidas tuvastada E34 TDS kasutatud hooratta seisukorda?

Postitus Postitas Molotov51 »

Sellejaoks on antud LUK oma checking procedure. Tuligi googlest minuarust välja otsingsõna Dual mass flywheel checking procedure. Üldpoint on see, et väänad ta vastupäeva algasendisse ja tõmbad markeriga mõlema poole peale kohakuti kriipsud ja siis hakkad läbi väänama kätevahel ja mõõdad läbipainde kriipsude vahel joonlauaga ära. Hooratas peab kangelt käima nagu amort, kui ainult vedrude baasil lödiseb on ta niiehknaa läbi. Teine asi on see, et tööpind kui on siniseks tõmband on ta ka kuuma saanud ja see hea pole. Kolmandaks tõmbavad nende sidurite tööpinnad kaussi, niiet sinna pane ka joonlaud peale.

Mina lasin enda oma enne üle treida, kui alla panin, sest uue siduri oleks lihtsalt ära rikkunud. Neid, kes kahemassilisi treivad on vähe.

Kui sul tühikäigul mootor välja suri ja raputas, siis peab pumbal ka ikka midagi viga olema.
Vasta