525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

Tere ,
Ostsin esimese auto, mis 105 KW , 2497 cm3, diisel. Kuna olen automaailmas suhteliselt uus,
oleks vaja väga teada, millist mootoriõli täpsemalt kasutada , poolsünt kuid millist täpsemalt ?
Põleb ka airbag lamp, ja pidurituli , kuna taga piduriklotsid tuleks vahetada. Kui esi rooli vajutad sisse tundub ta olevat seest tühi, et ehk võibolla tuleks vahetada airbag ära, või millist nõu selles osas anda.
Ja ka põleb armatuurlaual, mingi punane suurem ristkülikukujuline lamp, et tõesti oleks hea teada mis see on
ja kuidas sellest lahti saada.
Muidu tundub kõik ok olevat, käivitub sõidab, ainult summuti ots tuleks ka vahetada.
Et kui kellelgi kogemusi selle sama mudeliga, siis oleks super kui saaksite infot anda, kõik hea info kuluks ära
.
TÄnud,
K
Viimati muutis k1o2i3t, 19.06.2012 16:12 02, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: 525TDSA / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

Paluti ka pilte, vabandan et hilinesin kuid siin nad on
Mootoris tundub olevat midagi ära võetud,? Sest minek kipub kõikuma,
et mõnikord hea minek mõnikord aeglane. Kuid jah mootoriõli praegu must ehk vb sellest.
Pilt
Pilt

Armaatuurlaud, et mis teha et neid lampe kustutada, piduriklotsid taga seda juba tean, kuid need teised ? Pilt

Istme all tundub olevat lahti ühendatud, et talvel hea kui ju istmesoojendus, ja et istme sees on mingi asi mis liigub edasi tagasi.
Pilt

Kuidas seda kasutada ?,mida täpsemalt tähendavad need Pilt

Istme tagant kukkus ka selline jupp välja, et kas kellelgi oleks alpine tagumist osa , või teab kust saada ?.
Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: 525TDSA / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

ma oleksin nõus info eest ka tasuma.
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: 525TDSA / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

Enamus kohta olen vastused saanud. Kuid kas istmesoojendus ja muu mis seal ka tasuks tööle panna ?
Muidu millal tuleks autoamaatkäigukasti õli ja tavalist õli vahetada. ja muid õlisid ?
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDSA / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas killer666 »

Kastiõli oleks hea korra elus ikka ära vahetada .
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: 525TDSA / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

killer666 kirjutas:Kastiõli oleks hea korra elus ikka ära vahetada .
jah, tuleks mootoriõli vahetada, ja ma arvan et 7 liitrit poolsünt õli peaks mootorisse panema+
siis automaatkäigukasti õli vahetada, ainult et kuidas viimast vahetada, keegi teab ?

Veel lisa küsimusi, palju maksaks see kui panna signalisatsioon peale, et praegu ainult kesklukustus mis
natuke , olemas juba vajalikud asjad Pilt Pilt
Pilt

Ja kas EGR juhe oleks mõttekas tagasi panna, eelmine omanik oli selle eemaldanud ?

Pilt
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas killer666 »

Mis egr juhe? M6tled seda raudtoru , mis läheb sealt kuni väljalaske kollektorisse v?
Kas praegu on yldse lahtine ja sealt tulevad kaasid välja ?

Seal ilmselt sul ongi signa peal , ju siis on pult kaduma läinud. Kõige odavam on vaadata mis isgna seal peal on ja siis sellele lasta pult teha v6i siis samasugune uus osta.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

killer666 kirjutas:Mis egr juhe? M6tled seda raudtoru , mis läheb sealt kuni väljalaske kollektorisse v?
Kas praegu on yldse lahtine ja sealt tulevad kaasid välja ?

Seal ilmselt sul ongi signa peal , ju siis on pult kaduma läinud. Kõige odavam on vaadata mis isgna seal peal on ja siis sellele lasta pult teha v6i siis samasugune uus osta.
Eelmine omanik siis ära kaotanud, et kus muidu teada saaks mis signa peal, ja kust saaks uue puldi tellida ?
EGR ja see roheline teema, et põletatud gaasid, lähevad veel põletamisele, kuid kõik räägivad et see et parem midagi ette panna.
Just vaatasin , et midagi ikka ees.
Kuid pöörded mingi 900 rpmi peal vaba käigu peal. Et kas see natuke kõrge ei ole ? Ja minek on imelik, et
tuure veab ülesse, kuid minek mitte just kõige tugevam, et milles võiks asi olla ?
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

Kas need lambid tähendavad seda, et küünlad tuleks ära vahetada ? Pilt
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas killer666 »

Esimene tuluke näitab syytereguleerimise systeemi toimimist , m6ningal juhul pidi filtri soenduse viga ka selle põlema panema. Kui käivitamisel ära kustub , siis on okei.
Rõngassaba näitab eelsüüdet , niikaua kuni see põleb on m6tekas oodata ja peale kustumist käivitada külma mootri puhul.
See kolmas roheline ring läheb siis põlema kui kõik küünlad on korras . Aga seda ainult m21 mootriga ehk 524 ja 324 mudelitel. uuemaltel see enam ei sütti.

Sinu pildilt on näha veel , et odomeetri display on ka kutu.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

killer666 kirjutas:Esimene tuluke näitab syytereguleerimise systeemi toimimist , m6ningal juhul pidi filtri soenduse viga ka selle põlema panema. Kui käivitamisel ära kustub , siis on okei.
Rõngassaba näitab eelsüüdet , niikaua kuni see põleb on m6tekas oodata ja peale kustumist käivitada külma mootri puhul.
See kolmas roheline ring läheb siis põlema kui kõik küünlad on korras . Aga seda ainult m21 mootriga ehk 524 ja 324 mudelitel. uuemaltel see enam ei sütti.

Sinu pildilt on näha veel , et odomeetri display on ka kutu.
Ennem kustus see rõngassaba nagu mingi ajapärast ära ja siis käivitus ilusti nüüd see nagu põleb , millegipärast ja jääbki põlema.
Mis muidu tuleks antud juhul teha, ja muidu küünlad siis korras ?
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas killer666 »

Ma nüüd ei oska öelda kui et põlema jääb? Siis on vast miski viga kuskil systeemis , kuna mul näiteks yhe vigase kyynlaga veel kustus ilusti ära. V6ibolla m6ni targem oskab seda kommenteerida. V6imalik , et kui rohkem kui mitu kyynalt on läbi , siis jätab selle tule nagu veateatena p6lema.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

Samas naabrimehel natuke uuem bmw , et ta ütles mulle et ehk kütusepumbas asi, et just ongi nagu jõudu vähem ja rohkem olnud, ja siis on olnud vähema jõu peal. Et vast asi kütusepumbas ehk ?, paagi omas või siis mujal.
Muidu sa ei saaks öelda, kus täpsemalt see kütusepump asub ?
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas killer666 »

k1o2i3t kirjutas:Samas naabrimehel natuke uuem bmw , et ta ütles mulle et ehk kütusepumbas asi, et just ongi nagu jõudu vähem ja rohkem olnud, ja siis on olnud vähema jõu peal. Et vast asi kütusepumbas ehk ?, paagi omas või siis mujal.
Muidu sa ei saaks öelda, kus täpsemalt see kütusepump asub ?
Igasuguseid naabrimehi mingi lambijutuga ei maksa t6siselt v6tta.
Etteandepump asub paagis ja kui see on läbi , siis hakkab vähesema kyttega õhku vahele t6mbama ja auto jääb lihtsalt seisu. Minekut see ei mõjuta. Võibolla tõesti kaob sekundiks kaheks jõud ära , aga peale seda sureb auto välja ka kohe.
Minul näiteks pole üldse seda pumpa vahel , on veidi moditud systeem paagis.

Teine viga saab olla kõrgsurvepumbas , see on see asi mille külge lähevad pihustitorud. Aga viga üldiselt pumbas on vast ikka vale häälestus v6i mõni andur v6i elektrikala.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas krs »

killer666 kirjutas:... hakkab vähesema kyttega õhku vahele t6mbama ja auto peale seda sureb välja ka kohe.
Oot, sa väidad, et kui mul näiteks põhjaall olevas metallist küttetorus on pisike leke(ümbrus märg) võib olla sellest tingitud tühikäigul mootori väljasuremine?
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: 525TDS e34 R6 / 2.5 D / 1993 aasta küsimus,

Postitus Postitas k1o2i3t »

probleem endal kadus kuidagi ära, et tänan killeri eest kes infot jagas. Ehk vast diagnostika tegemine lahendaks selle probleemi.
Vasta