E34 M50 nuka asend

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kelwin
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10.04.2011 01:14 46

E34 M50 nuka asend

Postitus Postitas kelwin »

Nimel sai siis plokikaane tihendi vahetus ära tehtud, aga kokku lappides ei läinud see sugugi lihtsalt

Probleemiks siis kett ja klapiajastus.
Kas klapid jooksevad siis kohe pähe kui kett 1 hanba võrra valesti on?
Mille järgi seda nukaratast reguleeritakse?
Ja kas see on piisab kui esimene pütt on ÜSS, seda siis alumiste märkide järgi, või on veel kuskil mingeid märke?

NImelt ei taha auto sugugi käia ja lööb paugu sisselaskesse tagasi, see peaks tähendama, et sisselaske klapp sulgub liiga hilja, samas siis ka avaneb liiga hilja?
Parandage kui eksin, esimene kord siiski :D
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E34 M50 nuka asend

Postitus Postitas ooDDoo »

Alustame sellest, et starteri all on auk kust tuleb pulk hoorattasse toppida, et see lukku jääks.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E34 M50 nuka asend

Postitus Postitas jargo »

ja järgmiseks käib nukkadele abirakis peale.rakis fikseerib nukkade täpse asukoha.ketipingutusse käib tegelikult ka spets pulk sisse,mis tekitab õlipumba poolt ettenähtud keti pingsuse.siis alles keerad ketiratastelt torx poldid kinni.
silma ja kõrva abil seda siiski paika ei panda.

hea küll,ilma abirakiseta saab seda ka teha,kuid siis jääb tulemus enda südametunnistusele.normaalselt käima saab,kuid ei pruugi 100% õige olla.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Vasta