1. leht 1-st

525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 29.01.2012 20:52 21
Postitas urks
Tegu siis sellise pumbaga http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... tion_pump/ ja lekib kõige ülemise kaane vahelt -lausa tilgub kui mootor töötab.Kas kodusel teel on võimalik seda ise vahetada?Kui need ülemised 4 polti lahti keeran,kas mingid kuulid või vedrud välja ei hüppa või elektroonika paigast ei lähe?On kellelgi kogemusi?

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 29.01.2012 22:38 22
Postitas Tauri_V
Kui mõtled pildil märgitud kõige ülemist kaant, siis selle lahti keeramisel ei juhtu midagi, võtad kaane ära, vahetad tihendi ära ja paned tagasi kokku. Kui aga mõtled sellest kaanest veel altpoolt lahti võtta, siis seljuhul on vaja kaane asend ära märkida ja pärast täpselt samasse asensisse tagasi panna.

Pilt

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 29.01.2012 23:07 18
Postitas urks
Jah,seda ülemist kaant mõtlesingi.Tänud kiire vastuse eest.Vaja muidugi veel see tihend kusagilt hankida.

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 29.01.2012 23:09 45
Postitas ramman
Ei aita ka täpselt märkimine ja täpselt tagasi panemine. Auto läheb küll käima ja sõidab aga arvutiga tuleb teha ikkagi täppishäälestus. Kuulmise ja persetunde järgi pumba kaant sättivad spetsialistid saada ilma pikema jututa puu taha. Ise olen selle tee läbinud. Õnneks oli venna tuttaval arvuti ja programm olemas ja häälestamine ise võtab aega vaid 10-15 min.
Tihendite endi vahetus ei ole muidu mingi probleem. Pumbast välja ei kuku midagi. Üks polt, alumise kaane oma, on nn. salavõtmega avatav, sinna löö haamriga vaikselt nr. 7 padrun otsa ja tuleb lahti. Ise asendasin antud poldi tavalise sisekuuskant poldiga, 12,9 tõmbetugevusega poldi võtsin igaks juhuks. Kindlasti kontrolli üle, et tihendid täpselt istuks oma kohtadesse ja alumise kaane tagasi panekul jälgi, et pumba mootori sõrm istuks täpselt puksi sees olevasse auku (kui lahti võtad, siis saad aru, mis peab oma kohale tagasi minema). Tihendid ei maksa suurt midagi ja suuremates varuosapoodides on enamasti ka koha peal olemas. Ja kui juba lahti kisud, siis vaheta mõlemad ära. Tavaliselt on nad kivikõvad ja kui üks lekib, siis on ka varsti teine järgi.

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 30.01.2012 09:53 26
Postitas PeeterA
Targem on kogu pumbal terve tihendiring kohe lasta ära vahetada. Enda kogemuste põhjal hakkab mõne aja pärast järgmisest kohast lekkima(minu masinal jaotuspea ja pumba korpuse vahelt). Lihtsalt need kõik tihendid lähevad aja jooksul kangeks. Täiendavalt tuleks ka sisendvõlli kaelustihend ära vahetada, muidu hakkab selle vahelt pump õhku tõmbama ning külmkäivitumine muutub raskeks. Pumba mahavõtmisest ei pääse.
Kallim on see töö muidugi, kui ainult pritseregulaatori tihendite vahetuse puhul. Samas kas on toredam, kui varsti jälle diislihaisu salongi pressima hakkab ning loik auto alla jääb? See on lihtsalt aja küsimus.

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 30.01.2012 11:55 59
Postitas kloox
Selle kaane tihendi vahetamine ei mõju käimisele mitte kuidagi, jumala savi mis asendisse ta jääb.Käimisele hakkab mõjuma selle alumise(millest juhe välja tuleb) osa tihendi vahetamine.

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 31.01.2012 11:41 24
Postitas ZZZ 705
Tere, küsin siis ka siin teemas, et kui lasen pumbakaane arvutiga paika panna kuid mõne aja möödudes (umbes 500 km sõitu) on uuesti midagi viga: näiteks pöörded lainetavad või pöörete langemisel puterdab, kas siis võib olla kaas kulunud?

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 03.02.2012 00:28 44
Postitas ramman
ZZZ 705 kirjutas:Tere, küsin siis ka siin teemas, et kui lasen pumbakaane arvutiga paika panna kuid mõne aja möödudes (umbes 500 km sõitu) on uuesti midagi viga: näiteks pöörded lainetavad või pöörete langemisel puterdab, kas siis võib olla kaas kulunud?
Lase arvutiga kontrollida, kas pump saab kõigis pööretevahemikus signaal. On võimalus, et nö. rajad on kulunud ja signaal ei ole pidev. See võib põhjustada pöörete kõikumise ja puterdamise. Ühesõnaga pumba mootor ei saa sujuvalt töötada kui vahepeal signaal ei muutu või katkeb.

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 06.05.2016 09:09 13
Postitas Diislikeskus
Lihtsam on kõik tihendid ühekorraga ära vahetada
Neile kes ise ei taha seda tööd teha

http://www.diislikeskus.ee/pumbatihenditevahetus" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitatud: 08.05.2016 08:32 00
Postitas kloox
Mõnda vanemat teemat ei tahtnud üles otsida või? :cool: