E39 häda häda otsa
Postitatud: 18.12.2011 21:42 28
Tere! Oman siis suhteliselt katkist masinat (99a 530d 135kw Touring). Nimelt viimase kuu aja jooksul tekkinud hulgaliselt palju vigu.
Alustuseks lõpetas mootor kiire käivitamise ära- tööle läks ainult külmast peast ja soojast peast pikalt käiates. Nüüd saab ainult Go Stardi (eetriga) tööle. Teine mure on see, et miski vilin on tekkinud, ei tea kas käigukasti või turbosse, tekib üle 2k pöörde kiirendades. Igatahes ilmselt tänu sellele sureb mootor välja üle 2500 pöörde vajutades, kui vedu taga (jää peal läks ilusti pöördesse). Kohapeal läheb pöördesse ilusti, vahepeal ainult 4k pööret, teinekord 4500 pööret välja...
Järgmine mure on see, et lakkas põlemast spido, ABS, ASC jnejne. Vahepeal töötab, vahepeal ei tööta. Tahaks teada, et kui vahepeal funktsioonid toimivad, siis kas ABS aju on siiski terve või katki? Ja kui terve, siis kui anduri ära vahetan kas on vaja diagnostikas nullida arvutiga veakood, et tööle hakkaks või piisab vaid anduri külgepanekust ja peaks töötama?
Kuna mul on kiirustundlik roolivõimendi, siis kas ABS andur võib mõjutada seda, et rool on väga raske kohapeal? Ja kas kütuseseieri lollitamine (kiirendades koguse vähenemine, pidurdades koguse suurenemine) võib ka selle veaga seotud olla?
Kolmas mure on see, et järsku kadus raadio ja kompuuter ära. Spidoplokis ei tööta enam kaugtulede näiduk, suunatuled ja veateateid enam ei näita. Vahepeal ilmuvad tagasi, siis jälle kaovad ära kõik. Millest see võib tingitud olla? Kaitsmed on üle vaadatud ja kõik OK.
Neljas mure: Kuna autol õhkkompressorid, siis ükshetk hakkas suvaliselt tagaosa üles-alla loopima (üks pool vahepeal täiesti üleval, teinepool täiesti). Mida võiks seal kahtlustada?
Ja miinuskraadide saabudes läks tagaosa normaalkõrgusele ning ei ole end enam liigutanud. Mis seal võib viga olla?
Ette tänades,R
Alustuseks lõpetas mootor kiire käivitamise ära- tööle läks ainult külmast peast ja soojast peast pikalt käiates. Nüüd saab ainult Go Stardi (eetriga) tööle. Teine mure on see, et miski vilin on tekkinud, ei tea kas käigukasti või turbosse, tekib üle 2k pöörde kiirendades. Igatahes ilmselt tänu sellele sureb mootor välja üle 2500 pöörde vajutades, kui vedu taga (jää peal läks ilusti pöördesse). Kohapeal läheb pöördesse ilusti, vahepeal ainult 4k pööret, teinekord 4500 pööret välja...
Järgmine mure on see, et lakkas põlemast spido, ABS, ASC jnejne. Vahepeal töötab, vahepeal ei tööta. Tahaks teada, et kui vahepeal funktsioonid toimivad, siis kas ABS aju on siiski terve või katki? Ja kui terve, siis kui anduri ära vahetan kas on vaja diagnostikas nullida arvutiga veakood, et tööle hakkaks või piisab vaid anduri külgepanekust ja peaks töötama?
Kuna mul on kiirustundlik roolivõimendi, siis kas ABS andur võib mõjutada seda, et rool on väga raske kohapeal? Ja kas kütuseseieri lollitamine (kiirendades koguse vähenemine, pidurdades koguse suurenemine) võib ka selle veaga seotud olla?
Kolmas mure on see, et järsku kadus raadio ja kompuuter ära. Spidoplokis ei tööta enam kaugtulede näiduk, suunatuled ja veateateid enam ei näita. Vahepeal ilmuvad tagasi, siis jälle kaovad ära kõik. Millest see võib tingitud olla? Kaitsmed on üle vaadatud ja kõik OK.
Neljas mure: Kuna autol õhkkompressorid, siis ükshetk hakkas suvaliselt tagaosa üles-alla loopima (üks pool vahepeal täiesti üleval, teinepool täiesti). Mida võiks seal kahtlustada?
Ja miinuskraadide saabudes läks tagaosa normaalkõrgusele ning ei ole end enam liigutanud. Mis seal võib viga olla?
Ette tänades,R