E34 tds mootoripatjade erinevused

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E34 tds mootoripatjade erinevused

Postitus Postitas Leho »

Hetkel tootjaid võrdluseks 4

Corteco
Birth
Lemfõder
Topran

Hetkel on juhtum kus mootoripatjade vahetusega hakkas kere surisema/õrnalt vibreerima
Enne oli kere värina vaba. Tootjat ei maini ausa võrdluse saamise nimel.

Kes mingeid mootoripatju kasutanud on ja kas on mingeid märgatavaid muutusi esinenud või lisaanomaaliaid tekkinud.

Tänud kõigile ette tagasiside eest.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E34 tds mootoripatjade erinevused

Postitus Postitas ooDDoo »

Lase padjad lõdvaks. käivita korra ja pinguta uuesti . Peaks saama värinast lahti. Kui ei siis korda protsessi kuni värin kadunud. :cool:
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: E34 tds mootoripatjade erinevused

Postitus Postitas kloox »

Ei pruugi ka siis kaduda,kuna uued padjad suht kõvad ikka.Nt diisel audi puhul oli kasu ainult orig osast,ülejäänutega oli vibra olemas.
530d
Kasutaja avatar
iaanek
Huviline
Postitusi: 976
Liitunud: 02.05.2007 18:02 50
Asukoht: tallinn

Re: E34 tds mootoripatjade erinevused

Postitus Postitas iaanek »

Kas pole nii, et originaal (ja Lmfdr ka vist) on hüdropadjad, ülejäänud odavad aga robustsed täiskummist jäigad junnid?
Mul ka kahel autol vibra tekkinud peale b-patjade paigaldust, hoolimata isegi enne pingutamist tehtud vaiksest prooviringist.Aja jooksul vibra väheneb oluliselt, ju siis väristab need puksid pehmemaks.
..
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E34 tds mootoripatjade erinevused

Postitus Postitas ooDDoo »

e34-l on kõik samasugused kummist padjad. järgmistel mudelitel tuleb juba vaakum patjadele appi. NB! et vibrast lahti saada tuleb käigukasti padjad ka lõdvaks lasta. ja korrata tuleb protsessi kasvõi 10 x niikaua kuni mootor paigas.juhul kui mootor on korras saab ka 12 euroste patjadega vibrast lahti. Lihtsalt varuge aega ja kannatust. :cool:
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
C4V6
Huviline
Postitusi: 632
Liitunud: 25.02.2008 13:52 39
Asukoht: Kilulinn

Re: E34 tds mootoripatjade erinevused

Postitus Postitas C4V6 »

Igatahes mina siis müüsin Lehole Birthi padjad kuna birthiga pole probleemi olnud aga võta siis näpust milles viga võib olla. Mina alguses pakkusin ka, et küll ajaga pehmeks väriseb. Saab nüüd mingeid muid ka proovida. Samas inimeste mure on mõistetav. Kuna ise pole varem sellise auto ja patjadega kokku puutunud, siis kahtlustasin ka, et äkki pole paigas või tuleb mitu korda proovida.
Vasta