1. leht 1-st

e39 pihustid

Postitatud: 12.08.2011 10:59 51
Postitas kromit
kas 3.0 135kw on pihusti otsad vahetatavad?? ja kui on siis kas nende vahetamine on suur töö?

Re: e39 pihustid

Postitatud: 12.08.2011 17:13 06
Postitas Maximaator
Ise ei vaheta seal midagi. See ikka oskajate meeste töö, mis ei seisne ainult vahetamises vaid ka pärast vaja reguleerida stendis.
Kui pihusteid vaja siis vennasel müügis suht norm hinnaga, võimalus ka alla teha hinnas : http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... #p14433169

Re: e39 pihustid

Postitatud: 12.08.2011 19:48 59
Postitas kromit
tänud vastuse eest

Re: e39 pihustid

Postitatud: 19.10.2011 15:26 01
Postitas Robi446
mis sul seal vaja pärast reguleerida?

Re: e39 pihustid

Postitatud: 19.10.2011 20:03 39
Postitas TimoA
Pihusti otsa sees on nõel. Mis koosneb mitmest jupist. ja seda reguleeritakse ime õhukeste seibidega täpselt nii palju kui asi õigeks saab ja pihutus kogused õiged on. Põhimõtteliselt võid ju ise ka vahetada. Aga olen 100 prossa kindel et sellest ei tule midagi välja. Ja see läheb sulle lõppkokkuvõttes rohkem maksma, kui lased taastada või vahetada selle pihusti otsa... Kui kellelgi on isu vaielda, siis tehku seda kuskil mujal teemas.

Re: e39 pihustid

Postitatud: 20.10.2011 18:44 53
Postitas Robi446
Mul ka bmw 525 2.5tds 97a. Annad gaasi siis jõnksutab. Vahepeal nii, et gaasi põhjas ja auto ei lähe edasi.
Kuulsin, et võtad 4 pihusti pistku küljest ära ja proovid sõita, siis saab rohkem kätte ja saab teada kas on selle viga. Võtsin ära sõitsin siis oli koguaeg uimane. Kui selle ära võtsid hakkas küünla spiraal põlema on see normaalne? Vahepeal on nii sõidu pealt hakkab küünla spiraal põlema ja auto jääb seisma, ning täna suri nii 2 kord välja. Kuidas testida veel, et pihustis viga.

Re: e39 pihustid

Postitatud: 20.10.2011 21:05 56
Postitas PeeterA
Küünla spiraali indikaatortuli töötava mootoriga viitab rikkele toitesüsteemis.
See võib süttida 5 erineva rikkeallika puhul. Ühena sinna alla kuulub ka 4. silindri pihusti andur(pritsehetke tuvastus).
Antud anduri korrasolekut saaks takistuse mõõtmise teel kontrollida. See peaks toatemperatuuril jääma 90-110 oomi vahele.

Lihtsam on aga kohe diag. arvuti külge ühendada.

Re: e39 pihustid

Postitatud: 20.10.2011 21:46 23
Postitas Robi446
PeeterA kirjutas:Küünla spiraali indikaatortuli töötava mootoriga viitab rikkele toitesüsteemis.
See võib süttida 5 erineva rikkeallika puhul. Ühena sinna alla kuulub ka 4. silindri pihusti andur(pritsehetke tuvastus).
Antud anduri korrasolekut saaks takistuse mõõtmise teel kontrollida. See peaks toatemperatuuril jääma 90-110 oomi vahele.

Lihtsam on aga kohe diag. arvuti külge ühendada.
käisin diangostikas juba kunagi sealt näitas süsteemis on viga jah aga , veakoodi ei näidanud. Arvasid ka et 4. on l2bi

Re: e39 pihustid

Postitatud: 21.10.2011 16:50 11
Postitas Robi446
Kuno_T kirjutas:Siis ära käi rohkem sellises "diagnostikas", mis midagi täpselt ei näita.
pole käinduki see hea koht. Mõõtsin oomid ka ära näitas justmega pistiku seest 96oomi ja kere küljes olev ots 359.6 kilo oomi.

Re: e39 pihustid

Postitatud: 21.10.2011 18:42 40
Postitas PeeterA
Kas kütusefiltrist tulevas läbipaistvas voolikus õhumulle pole liikumas näha?

Süüte sissekeeramisel peab parema tagaratta juurest kostma hakkama etteande pumba pinin. Kuidas sellega on?

Re: e39 pihustid

Postitatud: 23.10.2011 14:42 27
Postitas Robi446
Viga teada. Õhulugeja on must. Võtsin pistiku küljes ära sõitis väga hästi. Teeb selle puhtaks siis näeb.
Õhumulle pole ja see pump tõõtab.

Re: e39 pihustid

Postitatud: 25.10.2011 16:40 22
Postitas Robi446
Puhastasin Brake Cleaneriga selle klemmi ära. Panin kokku ja midagi ei muutunud sama moodi jamab. Kas seda klemmi mingi kaltsu või mingi asjaga sügada ei või? Klemm oli ilus läikiv, aga seal on veel üks ümmargune muna see oli täitsa must. Kas see läbi põlenud või lihtsalt must?

Re: e39 pihustid

Postitatud: 25.10.2011 18:45 39
Postitas TimoA
õhupuhasti ei pruugugi tööle hakata kui teda puhastada.
See võib niisama kutu olla, mitte must ega kakane... :)

Nii et hangi kasvõi proovi jaoks kuskilt kindlalt töötav, siis saad edasi jamada.

Re: e39 pihustid

Postitatud: 28.10.2011 14:51 14
Postitas Robi446
Kas kellegi on laenata õhulugejat, siis saab ära proovida, kui on selle jama ostan ara. Kui normaalne hind.
Võiks asuda pärnu või tallinnas.

Re: e39 pihustid

Postitatud: 04.11.2012 00:51 18
Postitas jaan131
Tervist !

Autoks BMW 525 TDS 105 kw 1996.

Probleem selline, et auto tühikäigul Väriseb/rappub. Täpselt selline tunne, et ei saaks nagu kütust ühes pütis kätte vms.. Kui gaasi vajutada kaob rappumine ära.. Kas viga võib pihustites olla? Oskab keegi midagi soovitada ?

Re: e39 pihustid

Postitatud: 04.11.2012 10:07 22
Postitas Alari.
Viga on jah pihustites.

Re: e39 pihustid

Postitatud: 30.01.2014 19:10 53
Postitas peitupaik
Mul ka nõksutab. Loodan, et paagi sõel on must kuigi neljanda pihusti ümbert märg. On mu lootus õige?

Re: e39 pihustid

Postitatud: 31.01.2014 02:13 29
Postitas arnis
Täida oma profiil ära. BMW-l on rohkem kui 1 mootor.