Peale BC Racingu ei paku praktiliselt keegi varianti, et sulle saadetakse coiloverite komplekt ja sa ise meisterdad esimesed püstakud valmis.
Nii KW, FK, Koni kui ka H&R tahavad, et saadaksid oma auto esimesed püstakud neile ja siis nad meisterdavad ise sulle esimesed püstakud valmis.
FK madalama hinnaotsa coiloveritest, nagu ka JOM-i toodangust soovitan kaarega eemale hoida - need ei pea meie oludes (10 kuud kehva suusailma ja 2 kuud ilma, mil tormi ja raju tõttu ei ole võimalik uksestki välja minna) lihtsalt vastu.
Mina võtsin endale coiloverite otsingul sihiks selle, et need oleks igas mõttes universaalsed, mis tähendab seda, et auto kõrgus jääb tulevikus reguleeritavaks (talveks kõrgeks, suveks madalaks) ning vastavalt tee- ja ilmastikuoludele saan reguleerida ka vedrustuse jäikust.
JOM-i ja FK madalama otsa coiloverite suureks miinuseks on see, et amortisaatorid ei ole reguleeritavad, see omakorda seab piirangu aga sellele, kui madalaks saad auto lasta (mittereguleeritav õliamort ei ole piisavalt jäik, et väljapööratud esiratastega, august läbi sõites esitiibasid ära ei rikuks).
Koni, FK Königsport, H&R, KW, BC Racing pakuvad võimalust reguleerida lisaks vedrustuse kõrgusele ka selle jäikust.
Mina oma valiku tegin BC Racingu
V1-seeria, kasuks kuna amordi reguleerimine käib
väga lihtsalt amordi peal oleval reguleerimisnupul on 30 astet.
Selleks, et auto peal saaks suvalisel ajal amorte reguleerida, on BC Racingul olemas 3 eri pikkusega reguleerimisnuppe (selleks, et vedrustuse jäikust reguleerides ei peaks iga kord eemaldama amordipesa plastikkatteid vaid kruvid ulataksid neist kõrgemale).
700 EUR-i sellise komplekti eest on minuarust piisavalt ok hind ka (Võrdluseks BC Racing BR-seeria - 900 EUR, FK Königsport - 1000 EUR, Koni - 1200 EUR, Koni Sport amordid + H&R madaldusvedrud - 700 + 150 EUR).
BC Racing coiloveritega tegeleb Eestis Aftermarket OÜ, aga alati on pealehakkajatel inimestel võimalik neid ka ise Inglismaalt tellida.