1. leht 1-st

e34 coiloverid.

Postitatud: 20.04.2011 22:57 43
Postitas pepsy
Autoks siis E34 ja oleks soov osta coiloverid, olen uurinud ja puurinud hinna vahe päris suur ja leidsin,et JOM-i omad kõige odavamad,aga e34-le pole neil midaki pakkuda.Küsimus siis selline.Kas näiteks e36 või e39 omadest ei või midagi sobida?

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 21.04.2011 00:40 03
Postitas KnX
JOM pidi hakkama tootma E34-le (kuskil foorumis keegi saatis kirja neile ja uuris).
Hetkel on vist kõige odavam FK Highsport (405 eur), aga see on muidugi paras hiinakas ja midagi head selle kohta pole lugenud, aga parem ikka vast kui tulevane JOM. FK Königsport on juba kobedam (kasutab Koni amorte), aga hind ka pea 1000.

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 21.04.2011 15:02 34
Postitas Madis.
E34 odavaid coile ei tehta sellepärast, et need nõuavad esimeste püstakute ringi ehitamist (vedrutaldrik ära lõigata ning püstak keermestada). Tagumised saab ilmselt mõne teise auto omad sobitada ning esimesed ise ehitada.

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 27.04.2011 08:43 56
Postitas putitaja
Peale BC Racingu ei paku praktiliselt keegi varianti, et sulle saadetakse coiloverite komplekt ja sa ise meisterdad esimesed püstakud valmis.
Nii KW, FK, Koni kui ka H&R tahavad, et saadaksid oma auto esimesed püstakud neile ja siis nad meisterdavad ise sulle esimesed püstakud valmis.
FK madalama hinnaotsa coiloveritest, nagu ka JOM-i toodangust soovitan kaarega eemale hoida - need ei pea meie oludes (10 kuud kehva suusailma ja 2 kuud ilma, mil tormi ja raju tõttu ei ole võimalik uksestki välja minna) lihtsalt vastu.
Mina võtsin endale coiloverite otsingul sihiks selle, et need oleks igas mõttes universaalsed, mis tähendab seda, et auto kõrgus jääb tulevikus reguleeritavaks (talveks kõrgeks, suveks madalaks) ning vastavalt tee- ja ilmastikuoludele saan reguleerida ka vedrustuse jäikust.
JOM-i ja FK madalama otsa coiloverite suureks miinuseks on see, et amortisaatorid ei ole reguleeritavad, see omakorda seab piirangu aga sellele, kui madalaks saad auto lasta (mittereguleeritav õliamort ei ole piisavalt jäik, et väljapööratud esiratastega, august läbi sõites esitiibasid ära ei rikuks).
Koni, FK Königsport, H&R, KW, BC Racing pakuvad võimalust reguleerida lisaks vedrustuse kõrgusele ka selle jäikust.
Mina oma valiku tegin BC Racingu V1-seeria, kasuks kuna amordi reguleerimine käib väga lihtsalt amordi peal oleval reguleerimisnupul on 30 astet.
Selleks, et auto peal saaks suvalisel ajal amorte reguleerida, on BC Racingul olemas 3 eri pikkusega reguleerimisnuppe (selleks, et vedrustuse jäikust reguleerides ei peaks iga kord eemaldama amordipesa plastikkatteid vaid kruvid ulataksid neist kõrgemale).
700 EUR-i sellise komplekti eest on minuarust piisavalt ok hind ka (Võrdluseks BC Racing BR-seeria - 900 EUR, FK Königsport - 1000 EUR, Koni - 1200 EUR, Koni Sport amordid + H&R madaldusvedrud - 700 + 150 EUR).
BC Racing coiloveritega tegeleb Eestis Aftermarket OÜ, aga alati on pealehakkajatel inimestel võimalik neid ka ise Inglismaalt tellida.

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 28.04.2011 15:12 38
Postitas Madis.
putitaja kirjutas:Mina oma valiku tegin BC Racingu V1-seeria, kasuks kuna amordi reguleerimine käib väga lihtsalt amordi peal oleval reguleerimisnupul on 30 astet.
Selleks, et auto peal saaks suvalisel ajal amorte reguleerida, on BC Racingul olemas 3 eri pikkusega reguleerimisnuppe (selleks, et vedrustuse jäikust reguleerides ei peaks iga kord eemaldama amordipesa plastikkatteid vaid kruvid ulataksid neist kõrgemale).
Tagumised amordid jäävad ikkagi aknalaua alla peitu ju. Aga kahtlemata mugavam küll, kui Koni tagumiste amortide jäikuse reguleerimine (amort alt ära, kokku suruda ja keerata).

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 28.04.2011 21:03 52
Postitas putitaja
Kuna BC Racing pakub 3 erinevat pikkust (110mm, 200mm and 250mm) regullimisnuppe (pikemad on painduva varrega), saab tagumiste reguleerimisvõimaluse lahendada ka selle E39 M5 näitel:
ENNE ja PÄRAST
Esimestega on eriti lihtne:
Pilt

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 29.04.2011 23:32 08
Postitas KnX
Mis tootja amordid seal sees on?

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 30.04.2011 10:45 40
Postitas putitaja
Küsi nende käest - mina BC Racngu toodetega ei tegele.

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 24.06.2011 15:44 52
Postitas KnX
Amordid on ka nende oma toodang. Taiwani firma.

Samas hinnaklassis on veel ka Lowteci coilid (saksa omad). Nende kohta uurisin netis ringi ja kokkuvõte on, et tasub eemale hoida. Pärast paigaldust on suur võimalus, et nad nagisevad ja kolisevad, mitmetel on juba 10 000km juures amordid õlised ja vähemalt E39 puhul olid väga suured ehituslikud vead. Küll aga oli nende pluss, et kõrgust muutes liigutatakse amorti ja vedru koos üles-alla, mitte ei pressita lihtsalt vedru kokku. Et kui õnneks läheb, siis võib saada hea asja, aga liiga suur risk. Parim hind, mis leidsin oli ca 660+post+vanad püstakud või 300€; enamjaolt on seal 800 ringis.

Königsporti kohta veel, et hind on paremaks läinud võrreldes teemast läbi käinud ~1000€-ga. Eestis pakuti neid 800€ eest+vanad püstakud ja otse Saksast oli pikalt 680, vahepal 630 ja korraks ka 610. Hetkel hind tõusis, nüüd on 750. Post on tasuta ja kui ma mööda ei pane, siis püstaku pant 610€ on ainult kohalikele.

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 24.02.2014 00:15 04
Postitas kajakaz
Tõstaks siis teemat ja uuriks seda mida alla panna ei tasu? Millistega võib rahule jääda :roll:

Re: e34 coiloverid.

Postitatud: 24.02.2014 00:39 16
Postitas Madis.
BC. Kogu drifti scene sõidab ja ei kurda. Pluss kuuldavasti mõned auto24ring e36d. Mul endal ka BC BR-seeria esimesed coilid keldris ootamas...