K:e34 kojameeste süsteem
K:e34 kojameeste süsteem
nimelt käib kojamees vastu kapotti ja juhipoolne kojamees teeb ka häält.
Kas on võimalik kuidagi korda teha või keegi on teinud endal äkki , oleks hea, kuna teist sama sugust pole mõtet osta sest igal teisel autol see kulunud.
Kas on võimalik kuidagi korda teha või keegi on teinud endal äkki , oleks hea, kuna teist sama sugust pole mõtet osta sest igal teisel autol see kulunud.
Re: K:e34 kojameeste süsteem
endal täpselt sama jama. kojamehel juba auk sees vasta kapotti käimisest. ja krigiseb ka. teadjad mehed jagage oma kogemusi mida ette võtta sest see paistab tüüpviga olevat.
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 27.04.2007 19:55 39
- Peamine sõiduk: BMW E39 535i
- Asukoht: Viljandi
Re: K:e34 kojameeste süsteem
Mul kah peksab. 8+ kilo esinduses koos vahetusega, pakuti mulle. Vahetan ise, huvitavam .
Re: K:e34 kojameeste süsteem
tundub et foorumist ei ole kasu tänapäeval,
Võtsin siis ise ette ja tegin ära.
Nüüd on vaikus majas.
Võtsin siis ise ette ja tegin ära.
Nüüd on vaikus majas.
Re: K:e34 kojameeste süsteem
Kasu oleks siis, kui näitad mille ja kuidas täpselt vahetasid.tundub et foorumist ei ole kasu tänapäeval,
See, et kundepoolsel vardal on loks sees on paljudel probleemiks, aga mu autol nii väike, et ei ole täpsemalt veel asjasse süvenenud. Aga hea oleks ikka teada.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: K:e34 kojameeste süsteem
äkki jagad infot saaks endal ka ära teha. kui asi muidugi salastatud poleSass524 kirjutas:tundub et foorumist ei ole kasu tänapäeval,
Võtsin siis ise ette ja tegin ära.
Nüüd on vaikus majas.
Re: K:e34 kojameeste süsteem
Ma ei tea küll mis Sass524 tegi, aga enda autol sai hoovastik maha võetud ja lastud mõlemile võllile uued puksid teha. Kundepoolne oli nii kulunud, et sinna tehti uus võll ka.
Viga selles peitubki, et puksid kuluvad ära ja ja kojamees tõuseb vastu kapotti. Esialgu aitab ka kojamehe varre nuudist kõrgemale tõstmine, aga nõme on sõita, kui kojamehe peatumisasend lõpuks poole klaasi peal
Viga selles peitubki, et puksid kuluvad ära ja ja kojamees tõuseb vastu kapotti. Esialgu aitab ka kojamehe varre nuudist kõrgemale tõstmine, aga nõme on sõita, kui kojamehe peatumisasend lõpuks poole klaasi peal
BMW-le kindel
Re: K:e34 kojameeste süsteem
ok tänud. eks siis vaatan endal ka kunagi ülepikk66 kirjutas:Ma ei tea küll mis Sass524 tegi, aga enda autol sai hoovastik maha võetud ja lastud mõlemile võllile uued puksid teha. Kundepoolne oli nii kulunud, et sinna tehti uus võll ka.
Viga selles peitubki, et puksid kuluvad ära ja ja kojamees tõuseb vastu kapotti. Esialgu aitab ka kojamehe varre nuudist kõrgemale tõstmine, aga nõme on sõita, kui kojamehe peatumisasend lõpuks poole klaasi peal
Re: K:e34 kojameeste süsteem
Kunagi oma E34-l proovisin ka taastada aga asi lõppes ikka uue hoovastiku ostuga. Ma küll ei saa aru, mis UM-s selle hinnaga juhtunud on, sest ma 6,6kEEK selle jama eest küll ei maksnud. Varuosakataloogi järgi peaks ta ka 260Eurot maksma, ma umbes niipalju äkki maksingi.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 18#p186018
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... per_parts/
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 18#p186018
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... per_parts/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: K:e34 kojameeste süsteem
ajutiselt tegin ise puksid sinna ja asi toimib kuid juba uus väike loks sees, seega sügisel tuleb uuesti asi käsile võtta.