e39 535i v8 ketid ja märgid(viga leitud)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

e39 535i v8 ketid ja märgid(viga leitud)

Postitus Postitas risto »

terv..
küsin targematelt nõu enne,kui ise torkima hakkan..
ostsin autole teise mootori mis oli keti pinguti veaga..
võtsin mootori eest lahti ja vahetasin vigase pinguti/leevendi(u kujuline)
ülemisi väikseid kette pole maha võtnud ja need peaks paigas olema,aga nüüd vaja need alumisega kokku ajada..
oskab keegi aidata kirjeldada,kuidas märgid uuesti paika saada.

tänud
risto
Viimati muutis risto, 19.07.2010 23:03 27, muudetud 2 korda kokku.
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

oskab keegi aidata,kuidas v8 märgid paika saada??
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas kloox »

kasuta otsingut, 4.0 sama ehitus ja sellest on juttu olnud.
530d
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

olen otsingut kasutanud,aga ei leia ühtegi kasulikku õpetust
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas kloox »

siis rakist viilima.Otsinguga on ju olemas küll,õiget asja vaja aint otsida ;)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 59&start=0
530d
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

njah..tundub,et suht raske märgid paika saada,eriti kui varasem kogemus on olnud ainult 2,0 vectra mootoriga millel oli see väga lihtne..
bmw mootori viskan siis kaubiku peale ja viin töökotta
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

krt kaks päeva selle mootoriga siin soomes ringi sõitnud töökodade vahet,kuid tulemuseta..
küll pole rakist ja ei oska ja õige töömees pukusel jne,aga tunnihindeks küsivad 1500 eeki..

ühesõnaga mul vaja auto kiiresti käima saada..kasvõi nii,et eesti ära sõidaks lihtsalt..
kui keegi paneb mulle pm-i üksikasjaliku õpetuse,kuidas märgid paika saada teen talle õllekasti raha ülekande.. nt 250.-
hetke seisund:
mootor auto pealt maas
klapikambrikaaned maas
küünlad maas
mis oleks nüüd tööjärjekord edasi?

annan siia teada,kui pädev vastus tuleb ja võib teema lukku panna
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

täna võeti ühes bemmi services jutule ja lubati ära teha.. :cool:
hakkasime mootorit töökotta viima juba,kui tuli juttu töö hinnast ja mulle öeldi maksumuseks täpselt 500 euri.. :evil:
lasin sealt kiiresti jalga ja tulen nv koos mootoriga eestisse...
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

nonii märgid on paigas ja mootor auto peal,aga ei lähe käima..
kogu juhtmestik jäi 96a oma,aga uus mootor on 98a ja kolm pistikut ei sobi omavahel..
üks pistik mis ei sobi on karteri küljes mingi andur,aga kaks ülejäänut on üleval..
et kui sisselaskekolle maha võtta,siis seal all on mingid 4 andurit nurkades ja nende pistikuid ei saa hekel ühendada..
teab keegi mis andurid need on ja kas need segavad käima minemist
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas raimo_r »

sellest mootorist on olemas 3 erinevat varianti.
kas mootorid on füüsiliselt ühesugused?
kas mootori aju jäi sama või panid uue mootori aju?

karteri juures olev andur on ilmselt õlitaseme oma, see käivitamist ei tohiks mõjutada. teiste pistikute kohta oleks rohkem infot vaja.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

raimo_r kirjutas:sellest mootorist on olemas 3 erinevat varianti.
kas mootorid on füüsiliselt ühesugused?
kas mootori aju jäi sama või panid uue mootori aju?

karteri juures olev andur on ilmselt õlitaseme oma, see käivitamist ei tohiks mõjutada. teiste pistikute kohta oleks rohkem infot vaja.
ostsin teise mootori ja sain kogu juhtmestiku kaasa,aga nüüd selgus,et see jäme juhtme kimp mis jookseb aju kopsikusse ei sobi kokku minu auto ajuga..
noppisin kõik pistikud ära vana mootori küljest ja tõstin maha mootori..
nüüd panin teise mootori peale kõik muud pistikud sobisid omavahel.

aga need 2 pistikut mis ei sobi asuvad sisselaskekolle all. tõstsin kolle maha ära ja seal on nelja nurka keeratud mingid andurid ploki sisse ja juhtmed jooksevad üles plastik karpidesse mis on pihustite peal..juhtmed on u 30cm pikad ja pistikud on ümmargused.

nüüd nägin veel,et pihustid on ka erinevad täiesti...lähen panen vana mootori pihustid ja sisselaske kolle ja vaatan mis teeb siis..

muidu säde on olemas ja bens ka aga ei jää käima..ainult lubanud on paar korda
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

nii palju sain targemaks,et see mootor käib hästi vähemalt..andsin otse õhupuhastist väheke eetrit ja läks kohe käima..
sain ka teada miks ta bensu pealt käima ei lähe
mõõtsin testriga pihustijuhtme pealt voolu ja näitas ainult 0,0 koguaeg
oskate öelda kust tavaliselt viga otsida,kui voolu pole pihustite peal ja üldse palju peaks olema?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas raimo_r »

need neli on detonatsiooniandurid ilmselt, sellised otsast ümarad ja musta värvi. nende jaoks peaks kuskil pistiku teine pool ikka leiduma ja soovitav on need ära ühendada.

kontrolli, et kõik nuka ja vändaandurid oleks õigesse kohta ühendatud.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

raimo_r kirjutas:need neli on detonatsiooniandurid ilmselt, sellised otsast ümarad ja musta värvi. nende jaoks peaks kuskil pistiku teine pool ikka leiduma ja soovitav on need ära ühendada.

kontrolli, et kõik nuka ja vändaandurid oleks õigesse kohta ühendatud.
need detonatsiooniandurid vahetasin ära ja need on nüüd ühendatud ja õlirõhu andur ka ühentatud..
nuka andur peaks ka õieti olema ja minuarust vända andurit tal ei olegi..
nüüd on kõik pistikud ühendatud,aga pihustite peale ei lähe voolu millegi pärast
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

kellelgi mõtteid miks pihustitele voolu ei tule??
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas raimo_r »

sisuliselt on tegu ikka väntvõlli anduriga olenemata asukohast, uuematel on triggel wheel juba väntvõlli küljes.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=51
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

raimo_r kirjutas:sisuliselt on tegu ikka väntvõlli anduriga olenemata asukohast, uuematel on triggel wheel juba väntvõlli küljes.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=51
jah see andur olrmas kasti küljes ja saab oma andmed siis hoorattalt w???
hooratas käis mul maas küll ja tagasi läks see jumala suvalt...
kas nüüd võib olla,et hooratas valesti tagasi pandud ja vända andur ei toimi??
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

nägin vana mootori pealt,et hooratast ei saa valesti panna ikkagi,sest tal oma kindel asend olemas.
krt enam ei oska nagu midagi teha..kõik elektri pool peaks korras olema ja toimima..
ainult geneka rihma pole peal ja radikat
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

kas mitte käivitumise põhjus võib olla,et atm kastis õli vähe?
umbes 3l jooksis välja
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8282
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas priitv8 »

98 aasta mootor võiks juba olla VANOS-ega (detonatsiooniandurid on kõigil M6x bensukatel). VANOS-ega ja ilma kasutavad juba erinevaid DME variante.
PS EWS on ikka sama auto pealt, kust mootor ja -aju???
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas Veljo_V »

priitv8 kirjutas:98 aasta mootor võiks juba olla VANOS-ega (detonatsiooniandurid on kõigil M6x bensukatel). VANOS-ega ja ilma kasutavad juba erinevaid DME variante.
PS EWS on ikka sama auto pealt, kust mootor ja -aju???
Ehk siis immo
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

priitv8 kirjutas:98 aasta mootor võiks juba olla VANOS-ega (detonatsiooniandurid on kõigil M6x bensukatel). VANOS-ega ja ilma kasutavad juba erinevaid DME variante.
PS EWS on ikka sama auto pealt, kust mootor ja -aju???
mis on EWS?
aju ma ei vahetanudki.
kõik andurid ja juhtmed on samad mis olid vana mootoriga(96a)
tõstsin 2 aastat uuema mootori peale ja vahetasin kõik andurid nende vastu mis olid vanal mootoril..

mootrid on täpselt samasugused,aga kui sisselaskekolle maha võtta,siis 98a mootoril on seal all plastik kaas 6mm poltidega kinni,aga vanal oli mingi vahtkumm
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8282
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas priitv8 »

EWS on immo, nagu Veljo_V juba märkis. EWS, DME ja süütevõti käivad käsikäes ja peavad kõik samalt autolt pärinema.
Ma ei oska praegu midagi arvata mõttest panna VANOS-ega M62TU käima vana ajuga. Teoreetiliselt peaks ta küll ka ilma VANOS-t juhtimata käima minema. NB! VANOS-ga mootoril on ju ka seguklapi juhtimine elektrooniline, mis Sa sellega ette võtsid?? Tal pole ka enam tühikäigu õhuregulaatorit.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid

Postitus Postitas risto »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

panin kapoti alusest pildid,et rohkem aru saaks mis seal on ja mida ei ole..täpselt selline oli ka vana mootoriga.

ja kui keegi arvab,et suudab selle auto käima panna ja tahab ära osta,siis võib mulle pm mingi hinna pakkumise teha.
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid(viga leitud)

Postitus Postitas risto »

sain täna auto käima ja viga oli tegelikult üli väike..
kapoti all on ajude karp kus olid ikkagi mõned kaitsmed mida ma algul ei näinud..
peale ühe põlenud kaitsme vahetamist läks kohe käima ja kõik toimib hästi..

tänud,kes kaasa mõtlesid
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid(viga leitud)

Postitus Postitas risto »

krt mingi kala ikka sees..
külmana panen auto käima ja töötab ideaalselt..
mida soojemaks mootor läheb tekib mingi tiks sisse ja umbes 90c juures läheb õlituli põlema..vähe gaasi anda kustub ära...

kas kohe õlipump vahetada või on veel variante
Brutality
Huviline
Postitusi: 395
Liitunud: 17.01.2009 22:06 16

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid(viga leitud)

Postitus Postitas Brutality »

Endale jäi silma, et ühel foorumlasel, kelle nime ei mäleta, oli sarnane probleem rämps-õlifiltri pärast. Tal oli ka V8 mootor, millel samuti kadus õlisurve ära, kuid siis hankis korraliku filtri ja kõik sai korda. Tasub äkki proovida?
Rev range is there to be used!
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid(viga leitud)

Postitus Postitas risto »

tänased tegemised siis:
ostsin uue filtri 24 euriga bmw esindusest ja vahetasin
vahetasin õlipumba.
sõitsin 10m km ja ei midagi paremat...ikka hull klõbin sees mootoril...
tagasiteel koju astusin vähe peale talle(u 200 km/h).
peale seda peenestamist kadus tiks moototrist ja enam pole kuulnud.. :roll:
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid(viga leitud)

Postitus Postitas risto »

mis õli soovitate? kas 5w-40 või 10w-40
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8282
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: e39 535i v8 ketid ja märgid(viga leitud)

Postitus Postitas priitv8 »

Õlipumba keti pingutasid, pingutuskruvid liimisid kinni ja pumba korpuse poldid ka?
PS ise sõidan aastaringselt 15W-50 täissündiga ja julgen Sullegi soovitada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta