3. leht 13-st

Postitatud: 12.03.2005 12:08 17
Postitas priitv8
Ei ole ju E34-l enam tooreklappi! On elektrooniline sissepritse. See voolik on lihtsalt seguklapi soojendus et talvel ära ei jäätuks.

Postitatud: 12.03.2005 20:42 59
Postitas nokkel
Mitmeid mõtteid siis jälle tulnud. No minu 525 on selline nagu sellel 325 pildil??? See pilt mis näitab E34, ei ole teps see mida ma kapoti alt näen.
Ja mida ei ole, on see deem pump . Ilmad on ka sellised - 20...täpselt hea on mulistada ja nokitseda, silmad vesised ja nina tatine.
Olen nüüd nii ja naa mõelnud... Variante on mitu:
Veaotsing näeb välja ilmselt nii:
Need klappide alused peenikesed traadid (krt vool tuli nagu peale, mõõtsin indikaatoriga)
veepump


...ja siis viin UM-i :lol:

Postitatud: 14.03.2005 10:17 35
Postitas margsu
Sorry. Millegipärast oli karbus silma ees. Kui pritse siis ei ole jah toorest kuid kui karbus, siis peaks olema ja diislil peaks kah toore reziim olemas olema. Ainult, et diislil keeratakse pump varaseks.

Postitatud: 02.11.2005 12:53 24
Postitas Andres
Soendaks vana teema üles, kuna ilmad lähevad külmaks. Enda 525'l (ilma kondita) sama jama, et seistes sooja õhku ei tule. Mootori temp on normis, jahutusvedelikku on, sõites tuleb ilusti kuuma õhku. Kas keegi sai endal vahepeal asja korda?

Postitatud: 02.11.2005 12:59 33
Postitas erx
kevadel nagu pump sai vahetatud, siis õhutatud ka, ja tundus nagu ok, aga nüüd külmaga täpselt sama lugu jälle, hakkab juba suht vihaseks ajama, keegi võiks näiteks pakkuda teenust sellist mis selle probleemi lõplikult lahendaks, oleks nõus lausa mingi summa välja käima selle eest...

Postitatud: 02.11.2005 13:04 00
Postitas Andres
mul pump kevadel vahetatud. termostaat paistab korras olevat, kuna mootor läheb ilusti soojaks ja nagu kõik OK. aga just seistes-tühikäigul hakkab külma õhku puhuma.

Postitatud: 02.11.2005 14:12 16
Postitas mätas
Kas keegi pole seda pumpa positsioon 1 lisada proovinud? Samas, äkki võtta kasutusele see kangem termostaat 92 kraadine.

Postitatud: 02.11.2005 16:48 12
Postitas Lauri_T
Sama mure ka minul. Nimelt võtab hommikul kolm kilomeetrit tööleminekut aega ca 15-20 minutit, kuna esimesed 10 mintti ei kannata autosse istuda ja väljas palju soojem (auto käib ikka). Kui mootori temp. näidik hakkab liikuma juba poole peale, tuleb salongist ikka aint jäist õhku. Kui seadistan regulli hoovastikud nii, et puhuks vaid aknale (kolmest hoovast ülemine paremalpool asendis, alumised kaks vasakul ääres), siis on vaikselt tunda, et hakkab ka leigemat õhku liikuma. Nii kui päästan teise hoova, hakkab puhuma külma õhku. Keskmised õhutusavad on kinni ja neid ei kannata lahti teha ka sõites. Kui auto moto soe ja ka nati peenestada, hakkab ka sooja tulema ja siis kohe liiga palju... samas kui tühikäigul kohapeal seisan tuleb jällegi jahedat. Valasin ka pool liitrit vedelikku juurde ja tegin ka korraliku õhutuse, kuid ei miskit. Autoks siis 91a E34. Nädalavahetusel proovin ühendada voolikud otse (mitte läbi el.veepumba) ning kui ka see ei aita, siis mõistus otsas. Termostaat kontrollitud ja OK.

Postitatud: 02.11.2005 17:13 05
Postitas toivoku
isegi seisan selle pumba häda ees, et ei tule pidevalt, kui kohapeal korra pöördeid anda siis jälle tuleb kenasti sooja/kuuma :)

Postitatud: 02.11.2005 19:05 53
Postitas ravia
Ju see tüübi viga :evil: Peab vist ikka selle lisapumba vahele aretama.Muide mingis vene foorumis lugesin,et vend pani Gazell-il oleva tühikäigul tsirkulatsiooni parandava pumba bemarile ja jäi väga rahule.

Postitatud: 02.11.2005 23:01 53
Postitas hansu
Salongi radikas võib ju ka tiba umbes/katlakivi täis olla. Pöördes lihtsalt surutakse tugevamalt jahutusvedeliku läbi. Radikas maha sodi välja raputada, võib ka mõnda keemiat kasutada nt. katlakivieemaldajat. NB! kui on kasutatud lekkepeatajat siis ka tavaliselt enam hästi sooja ei tule.

Postitatud: 08.11.2005 15:52 50
Postitas sepp
Nujah..mul kah sama jama aga ei leidnud siit kah lahendust et ksut tuleks otsida või milles võiks siis jama...aidake targad...hommikuti päris kylm juba:(

Postitatud: 08.11.2005 16:49 42
Postitas Lauri_T
Mina laidsin esialgu lahenduse... tõusen hommikuti 10 mintsa varem ja jõuan sooja autoga ilusti õigeks ajaks tööle :lol: Aga jah mingi koterman seal on, millest mina jagu ei saa... Sooja saan ainult siis kui kogu õhk esiklaasile puhub ja salongi regul. mõlemad kinnises asendis.

Postitatud: 10.11.2005 11:32 34
Postitas Muhvi
aga kas viga ei või olla üldse elektroonikas?
ma küll ei ole kindel kas teie varjantidel töötab soendus samamoodi aga kui töötab siis on see süsteem ikka vähe peenem kui lihtsalt nupureostaat juhe ja el kraanid...
panen ühe postituse siia teisest teemast
Muhvi kirjutas:
Lauri86 kirjutas:Vabandan, mul seal kõrval mingi muu "jubin", kuid seda summerit tõepoolest polnud, huvitav kas juhtmed on seal juba olemas?
sry, OT
see muu jubin mõõdab sul salongi temperatuuuri ja kõrvalistuja jala juures peaks olema samasugune jubin...

tarvis on seda sellepärast, et see nupp millest keerad tempi on elektriline ja sooja "vee" kraani juhitakse läbi andrite nagu uutel autodel on kliimaautomaatik, paned paika tempi ja auto ise reguleerib sooja või külma. antud juhul reguleerib see vana bmw ainult sooja kuna konti pole sellega ühendatud...
katseta: pane (töösooja mootoriga) temp näiteks 22 kraadi peale, nüüd sule kangist jalgadele puhuv õhk(andurid ei saa enam tuleva õhu soojust mõõta) ja oota nats, kohe peaks auto hakkama ise soojemat õhku sulle salongi puhuma.
uurige äkki on probleem seal elektris kuskil...

Postitatud: 10.11.2005 18:27 55
Postitas ravia
annoying kirjutas:...sama jama, et seistes sooja õhku ei tule. Mootori temp on normis, jahutusvedelikku on, sõites tuleb ilusti kuuma õhku. Kas keegi sai endal vahepeal asja korda?

Postitatud: 10.11.2005 19:25 13
Postitas toivoku
mina arvan,et siiski veepumo, läheb kuulõpus mul see vahetusse ja peaks tiptop olema.

Postitatud: 11.11.2005 09:34 02
Postitas Tarmo
minul oli peaaegu sarnane probleem , et kui kohapeale seisma jäin siis tuli jahedat.
Aga minul oli see tingitud sellest et veepumba vahelt tilkus jahutusvedelik välja ja siis pidevalt oli tase madal.

Kui peale valasin siis oli kõik ok.

Nüüd peale veepumba vahetust töötab kõik laitmatult ja sooja puhub täpselt niipalju kui nupust peale keeran.

Postitatud: 11.11.2005 22:44 22
Postitas drey
hm, mul selline jama et kui panen soojenduse p6hja( siis nagu saunas olemise tunne hakkab ) siis on aknad normaalsed aga kui panen nats külma peale siis lööb kohe uduseks :S
Siiamaani pole ära jaganud neid meetoteid....siiamaani kas nagu saun v6i klaasid udused ( joond ple s6ites :cool: )

Postitatud: 13.11.2005 10:15 54
Postitas AARE540
Äkki salongiõhufilter omadega puu taga...

Postitatud: 13.11.2005 18:17 56
Postitas Tarvo
Salongis niiskus, uuri välja kust see sinna satub. Vaata, katsu käega nt põrandavaipa mattide alt.

Postitatud: 22.11.2005 13:46 11
Postitas Andres
Mul autol viga ikka küljes ja suuremate miinus kraadidega on asi ikka eriti hull. Kui tühikäigul mootor soojaks lasta liigub temp. näidik poolepeale, kui sõita 5nda käiguga ca 90-100 siis langeb umbes veerandile või isegi allapoole, seda siis kui väljas alla -3. **** kas tõesti termostaat? Jahutusvedelikku on ilusti ja ka ei kao kuskile.

Postitatud: 22.11.2005 15:44 11
Postitas lauri86
julgen pakkuda et termostaat jah, sest kuidas muudmoodi seletada temp. langust suuremal kiirusel, kuigi tühikäigul on temp. normis.

Postitatud: 22.11.2005 16:06 19
Postitas Roger10
kindlasti termo sest mul sama jama ja homme vahetusse sellega - vähemalt Valdek arvas nii. 100% saad homme kui vaja sest siis läheb tööks ja õhtul saab juba teada!

Postitatud: 22.11.2005 17:36 52
Postitas Andres
Aga kui mootor tühikäigul põksub ja termostaat tuksis on, peaks ju temp. samuti veerandipeal olema, kuna jahtusvedelik peaks ju siis kohe läbi suureringi käima hakkama ja sellisel juhul ei tohiks mootor ka eriti soojaks minna? Aga mul läheb mootor ilusti soojaks ja suht kiiresti ka, nagu peab. Ja kui 2000 ja natuke peale pööretega ca 90 sõita, ning samas temp. näidik veerandipeal on tuleb salongi leiget õhku, kui tühikäigul temp. poolepeal on, tuleb täiesti jäist.

Postitatud: 24.11.2005 10:17 27
Postitas Weix
Mul selline jama, et soojaks läheb normaalselt aga esiklaasile juhipoolele, umbes silmade kõrgusele jääb suur udulaik, mis kohe kuidagi ära ei kao. Kuigi auto ammu soe ja teised aknad kõik puhtad, siis see laik püsib kangekaelselt seni, kuni ükskord ta paberiga ära pühid :roll: . Et mis jama see selline on ?

Postitatud: 24.11.2005 18:25 59
Postitas Tarvo
Weix kirjutas:Mul selline jama, et soojaks läheb normaalselt aga esiklaasile juhipoolele, umbes silmade kõrgusele jääb suur udulaik, mis kohe kuidagi ära ei kao. Kuigi auto ammu soe ja teised aknad kõik puhtad, siis see laik püsib kangekaelselt seni, kuni ükskord ta paberiga ära pühid :roll: . Et mis jama see selline on ?
loe siit ka:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=7947

Postitatud: 28.11.2005 20:36 01
Postitas erx
nii, soojamure murtud - UM's korralikult õhutati ära, ei viitsinud ise nakerdama enam hakata, ja soeneb igal ajal autosalong ilusti jälle, ma aru ainult ei saa kustkohast poole aastaga see õhk sinna sisse jälle tuli

Postitatud: 30.11.2005 10:25 51
Postitas Andres
Sain endal ka asja paremaks, õhutasin ja lisasin natuke jahutusvedelikku ja nüüd tuleb sooja ka tühikäigul, aga temp jääb ikkka liiga madalale, ju siis tuleb termostaat ka ettevõtta.

Postitatud: 30.11.2005 20:19 45
Postitas ravia
Tervitus.

Sai kah mingi aeg tagasi õhutatud, nina ilusti taevapoole,kuid tulemus 0.
Kirjutasin ennist- mingis vene foorumis lugesin,et vend pani Gazell-il oleva tühikäigul tsirkulatsiooni parandava pumba bemarile ja jäi väga rahule).Sai siis kah pump muretsetud MADE IN CCCP.Proovin minagi seda varianti,kui aega ja viitsimist on. :)

Postitatud: 01.12.2005 13:58 31
Postitas Andres
Terv
Mis selle "ninapüsti" õhutamise point on, või mis kasu? Sry kui kuskil juba vastus olemas on.