3. leht 4-st
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 16:26 18
Postitas bemarivend20
Liia kirjutas:Kui sa auto 2kuud tagasi ostsid, siis ei tea keegi mida seal vahetatud on, kui auto päris pika ajalooga pole, keegi mingid emased varuosad külge pookinud ja sa näed siin vaeva vibra tuvastamisega selle asemel, et kontrolli minna oleks asi ammu selge!
Just vahetasin geneka ja siis oli eest kõik puhas. Näppisin seda rihmaratast ka, ei loksund ega midagi. Või mis moodi remondimees seda kontrollib? Ega vast ei kontrolligi(vahetab ära,et äkki kaob vibra?)
Ikkagi veel küsimus: Et kui nüüd pöördklapid sisselaskest välja võetud, tuleks ikkagi need augud kinni panna? Lasin need jamad välja võtta, aga arvan et muud ei tehtudki. Loogiliselt tõmbab sealt lisaõhku kui pimedaid ees pole?
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 16:34 26
Postitas MSJ
Ma mõtlen um-i mitte suvalist remondikohta nendel seal tagavara riiulis mida külge panna, saad aimu mis krdi kotermann see on ja arvan, et ülepeakaela selle jaoks võlgu ei pea võtma
Kui see kumm välja lõhutakse orig., siis küll midagi öelda rohkem ei oska meil need peale vibrat häält ka teinud ja seepärast ka vahetusse läinud ju siis damper jääb ära!
Igatahes meil x-il oli katki/lahti see leevendi!
Maarek, miks üldse lõikasid ja mingeid muutusi ei kaasnenud?
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 16:54 12
Postitas bemarivend20
Ma sain aru et maarek lõikus seda mis tal laiali lendas, et uurida mis teema sellega on. Arvutiga näitab hetkel vaid egri viga.
Aga ikkagi oskab keegi öelda, et mis anomaaliaid võib esineda kui pöördklapid välja võetud ja asemele pole midagi pandud?
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 16:58 47
Postitas MSJ
Aaaa okei lõikus vana leeendit
Meil ´02a. x-iga oli selline jama üs. tekkis lambist vibra keresse, kui tahad loe leiad ehk sarnasusi, kahjuks probleemile jälile ei jõudnudki ja auto sai müüdud.
Siin teemas pole mainitud, et vahetatud sai veel turbo(taastatud) ja pihustid remonditud ja visko, pingutid-rullikud, veepumbad, vibr. damper jne....jne..., kuid vibra/probleem ei kadunud!
viewtopic.php?f=43&t=161573&p=14742182#p14742182" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 19:02 54
Postitas maarekl
jah ma lõikasin vanal leevendil kummi osa välja , et näha mis moodi ja mida see kumm seal ühendab. seda leevendit pole vist võimalik kontrollida. minu autol läks see paugust ja siis oli juba silmaga näha kaks suurt pragu. Aga odav leevendi tekitas vibrat mootorile küll, kuid seda oli tunda ka gaasi vajutades. üle 4000 pöörde ei julgend vajutada.tühikäigul olin nähe kuidas rihma seib käis üles alla. gaasiga läks nagu ühtlasemaks, aga tasakaalus see kindlasti polnud.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 19:31 39
Postitas bemarivend20
Sai nüüd vähe ringi sõidetud ja kahtlustan ikkagi mootori patju! Sest näiteks kaldega teel, kus nina allapoole, vibra pea olematu! Üleüldse vibra väiksem kui D sees. Kohapeal paned D sisse ja lased juba nata pidurit järgi, siis gardaan tõmbab mootori pingesse ja vibra väiksem! Homme vaatan ka patjade vaakumid üle.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 21:27 06
Postitas sander k
Mis sulle egr-i kohta öeldi. Öeldi lihtsalt veakood või vaadati õhukulu näite ka.
Kui õhukulu vaadati siis kas näit kõikus või oli stabiilselt paigal?
Kolm asja mida võiksid kontrollida:
1. Egr-i avav solenoid, enamasti egr-i hädades süüdi.
2. Vaakumvoolikud, kuskilt midagi katki ja vaakum puudulik, seega egr ei toimi korralikult.
3. Vaakum kaob katkise mootori padja või patjade kaudu. Kontrolliks võid mootori patjade vaakumi pimedaks teha peale solenoidi, kui egr-i töö taastub siis viga patjades või nende voolikutes. Hea kui oleks vaakumpump koos kellaga, saaks katsetada kumb padi lekib.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 23:00 08
Postitas bemarivend20
Aga selle sisselaske kohta ei oska keegi ikkagi midagi vastata??
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 23:10 06
Postitas sander k
Sisselaske kolle
peab olema hermeetline. Tihendiga katusekruvi läheb täpselt sinna võlli auku ja ajab asja ära. Polt + mutter + tihend ei ole nii hea, midagi võib mootori poole lendama hakata.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... uspension/
Pildilt nr 3-me võiks ka üle vaadata.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 23:12 16
Postitas MSJ
sander k kirjutas:Sisselaske kolle
peab olema hermeetline. Tihendiga katusekruvi läheb täpselt sinna võlli auku ja ajab asja ära. Polt + mutter + tihend ei ole nii hea, midagi võib mootori poole lendama hakata.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... uspension/
Pildilt nr 3-me võiks ka üle vaadata.
No aga kui liblikas ainult ära võtta ja ülejäänud tagasi panna nii nagu oli, kas ei ole hea või?
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 23:21 30
Postitas maarekl
võllid ju liiguvad ja mingi hetk võivad ikkagi katki minna? ja peale selle võllide alt lekivad tihendid ka.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 23:21 49
Postitas sander k
Kui kolde maha võtad ja selle alust olukorda näed siis mõtled tõenäoliselt ümber. Enamusel tilguvad nad alt õli kuna turbod lekivad ja rõhu all lööb siibrite võllide vahelt läbi.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 27.12.2013 23:40 46
Postitas bemarivend20
Et siis peaks hermeetilised ikkagi olema. Homme võtan kolle ka maha ja vaatan kas pandi sinna midagi ett või mitte. Idee pooles võtab lisaõhku, kui pole kinni ?
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 28.12.2013 00:49 57
Postitas maarekl
bemarivend20 kirjutas:Et siis peaks hermeetilised ikkagi olema. Homme võtan kolle ka maha ja vaatan kas pandi sinna midagi ett või mitte. Idee pooles võtab lisaõhku, kui pole kinni ?
pigem läheb osa paukku kaduma!
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 16:17 48
Postitas bemarivend20
Eile kui termostaate, avastasin ühe erinevuse vibreerimisel. Nimelt kõrvalistuja tule peal kätt hoida, siis väriseb nagu tavaline auto. Käsi juhipoolsele tulele ja vibra korralik. Homme vahetan siis juhipoolse mootoripadja. Eks annan märku, kasvibrakadus või mitte.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 16:27 05
Postitas MSJ
Vahetad järjest juppe?
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 16:38 29
Postitas bemarivend20
auto läbisõit 310000, millalgi peab ju patju ka vahetama
Termostaadid vahetasin, kuna temp maanteel üle 70 ei läinud. Kui vibra kandub kerre, siis pole ju kahtlusti, et mootoripadjad pole korras.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 17:23 37
Postitas MSJ
Termostaatidest saan aru!
Kui poleks 3lehte juttu teinud ja oleks 2nädalat tagasi kuskil pädevas kontrollis käinud oleks ammu selgus majas(kui muidugi veale oleks jälile jõutud) ja ei peaks katseeksitus meetodil autot remontima!
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 17:56 47
Postitas bemarivend20
Mootoripadja korrasolekut suht keeruline ju kontrollida. Äial just oli volvo v70 2005 mootoripadja viga. Lasi kontrollida, öeldi et kõik väga hea. Lasi ikkagi vahetada ja padi tuli ära 2 osana. Nagu ma juba ütlesin, siis üks auto pool vibrab teine mitte. See ongi kontroll
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 18:01 02
Postitas MSJ
bemarivend20 kirjutas:Mootoripadja korrasolekut suht keeruline ju kontrollida. Äial just oli volvo v70 2005 mootoripadja viga. Lasi kontrollida, öeldi et kõik väga hea. Lasi ikkagi vahetada ja padi tuli ära 2 osana. Nagu ma juba ütlesin, siis üks auto pool vibrab teine mitte. See ongi kontroll
No vabandust eks igaühel omad võtted remontimisel
Mootorit tõstes peaks ju näha olema, kui padi pooleks läheb või kolmeks, visuaalselt ei kontrolli muidugi midagi!
7sel olid ka mõlemad padjad kaheks, vabandan kolmeks oli ülemine ja alumine osa olid padjast eraldatud.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 18:17 40
Postitas bemarivend20
Ühesõnaga peaks ju ikkagi padja lahti laskma ja tungiga mootorit tõstma. Seda ma homme teengi. Ja samal ajal viskan uue padja vahele
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 18:25 21
Postitas MSJ
bemarivend20 kirjutas:Ühesõnaga peaks ju ikkagi padja lahti laskma ja tungiga mootorit tõstma. Seda ma homme teengi. Ja samal ajal viskan uue padja vahele
Meil padi oli selline põhimõtteliselt pold vaja midagi lahtigi võtta padi kukkus ise vahelt välja
Lutsuga tehtud pilt vast miskit ikka aru saab, ülemine ja alumine osa küljest ära, parempoolne padi(vasak oli samasugune).
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 20:50 37
Postitas bemarivend20
Natuke teemaväline, kuid kuidas õhutada E61 530d 2004 a. jahutussüsteemi.Eile siis vahetasin termostaadad ja uut vedelikku mahtus nata üle 5l hetkel. Tundub nagu süsteem õhutaks end ise kui paisupaagi kork maas. Kas peaksin nüüd mootori töösoojakslaskma, et vedelik suurele ringile läheks?
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 21:15 34
Postitas maarekl
midagi keerulist pole. Soojenduskraanid lahti ja mootor soojaks.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 21:17 55
Postitas bemarivend20
Mis kraanid? Kus need asuma peaksid? Salongi omad?
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 21:21 54
Postitas maarekl
jah salongi oma pidasin silmas.keerad need põhja. aga vaevalt sa seda autot niisama tiksudes soojaks saad. aga kui salongi juba soojaks saad, siis ei tohiks õhku vahel olla. peale sõiytu võid ettevaatlikult surve paisupaagist välja lasta ja siis moototril ilma korgita veits aega töötada lasta.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 21:30 43
Postitas bemarivend20
Aga mida foorumist siis küsida võib?? Keeran midagi peeti siis viin mujale tegemisse. Seni olen aga ligi 800 eurot kokku hoidnud, kuna teen ise mis vaja!
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 21:39 42
Postitas bemarivend20
Tegingi! Ja ei teinud midagi valesti. Ma ei liigu ju autoga. Tegin asja ära ja uurin mis edasi teha. Mujalt uurides, sinu antud jooniste nipleid ma küll näppima ei pea! Süsteem õhutam end ka ise.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 21:40 05
Postitas maarekl
Mulle mõeldud? pole kunagi neid lahti võtnud ja ilusti õhk välja läinud.
Re: E 61 Väristab
Postitatud: 29.12.2013 21:47 28
Postitas bemarivend20
Küsi marekilt ka, et kuidas tema auto veel liigub!