2. leht 2-st

Postitatud: 13.04.2008 21:26 12
Postitas aise
smax kirjutas:Aga aise - arvan et 20k oleks siiski liig selle vea kõrvaldamiseks!
remont oleks vast odavam jah, samas kui mõni võll vigane on siis pole enam vahet... need maksavad samapalju kui uus kast. mul suht piiripeal see asi, kui vahest lasta kiirusehoidjaga ja juhtub langus olema siis hakkab auto kergelt jõnksutama, kuna kastis on nii suur lõtk sees... ega 1 ja 2 käik ka just kõige kergemini ei käi (peale uue hooratta panekut käisid käigud jumala hästi aga peale 200km sõitu oli kõik endine). see nr.3 laager e. sesendvõlli laager on mul ka suht kaun seal aga see pole ainuke asi ma kahtlustan.

Postitatud: 17.04.2008 13:12 36
Postitas tsap
kuidas klobisemise asjad edenevad? Endal vahetatud hooratas, sidur ja proovitud teist käigukasti ning makstud mõne mehe autoraha, aga asi ikka sama.

Postitatud: 17.04.2008 14:59 50
Postitas aise
ei edene üldse. vaja sebida kuskilt asendusauto ja kast tõukurisse viia, kui see ei aita siis teine kast alla.

ma olen ikka suht kindel, et minu autol on tegu kaugele arenenud transmission backlash´ga. ma pole kindel, et üldse annab midagi parandada odavalt aga eks paistab (uus sisu on samas hinnas mis uus tutikas kast).

seda võtet, et tõstad ühe tagumise ratta maast lahti ja käik sees proovid antud ratast keerata oled proovinud? minul näiteks saab keerata mingi 2-3cm ja kui seda tugevamalt teha käib kolks kasti piirkonnas.

Postitatud: 18.04.2008 12:09 14
Postitas smax
ma jäin kah siis lõpuks tupikusse......hetkel asi nii et auto sama targalt kokku tagasi ja töökotta lagistama ja kuulama :( Üks võimalus et padjad otsas ja sellepärast käib mingi asi kuskile vastu jne. aga ei tea.

Postitatud: 06.05.2008 12:05 44
Postitas aise
...

Postitatud: 07.05.2008 12:25 06
Postitas smax
Ma ootan nüüd juba kolmandat nädalat sidurikomplekti - survelaager ja sidur olid olemas ja hakkasime juba kokku tagasi panema et minna piduristendile logistama ja kuulama kuid siis avastasime et sidurikorv kah läbi.......ühed plekiribad pooleks.......vb ongi see viga!? eks paari nädalapärast näeb.

Postitatud: 21.05.2008 10:32 37
Postitas smax
nonii.....sidurikomplekt vahetatud ja kolks kadunud juhuuuuu!....tundub et oligi sidurikorv....nüüd on kõik ideaalne!

Postitatud: 21.05.2008 10:35 35
Postitas smax
ahjaa...kui keegi vahetama hakkab siis sachs'i komplekt on kõige odavam, peab küll 3-4 nädalat ootama aga siiski ketas ja korv on siis ikkagi LUK'i omad nii et peaks sama hea olema!

Re: E39 manuaal käigukast

Postitatud: 15.06.2013 04:06 36
Postitas marion96
Endal ka taoline probleem, aga just tühikäigul tiksudes lõgiseb ja terve auto vibreerib. Umbes 1000 rpm juures kaob vibra ära ja pole nagu midagi aru saada. Sai just vahetatud hooratas ja survelaager, kuid remondimees arvas et ilmselt ka käigukastis mõni laager otsakorral. 1. käiguga vaikselt sõites jõnksutab ka veel. Oskab keegi midagi arvata? Autoks 97 aasta e39 528.

Re: E39 manuaal käigukast

Postitatud: 16.06.2013 16:01 59
Postitas brucevilli
mul oli tühikäigul vibra ja kiirendusel kolksud. kõik oli summuti kinnituse süü, soovitan üle vaadata.

Re: E39 manuaal käigukast

Postitatud: 18.06.2013 15:43 05
Postitas marion96
Peale natuke aega paarutamist jääb vibra järgi ja käib tühikäigul ka enam-vähem normaalselt. Tundub et uus hooratas ei ole ka just kõige kvaliteetsem ja tuleb ikkagi tutikas osta :( samas võib ka käimakast süüdi olla, sest lagin mis muidu kostab, kaob siduri lahutamisel ära.

Re: E39 manuaal käigukast

Postitatud: 18.06.2013 15:48 45
Postitas arnis
Kui siduri vajuamisel vait jääb on ikkagi hooratas. See on tüüpiline asi, et isegi vahetatud
hoorattal on mingi lagin sees. Nad KÕIK surevad. Mootor/toomise aasta on see suur faktor, millal.
TDS-idel näiteks 96-97 on pea KÕIKIDEL suuremal-väiksemal määral tuksis.
99 3L diislitel on enamvähem veel terved, kuid nad on ka teise ehitusega veidi.

Re: E39 manuaal käigukast

Postitatud: 18.06.2013 19:22 41
Postitas marion96
Eks tuleb ikka täiesti uue vastu vahetada millalgi, kuigi asemele pandud hooratas vanast palju kobedam, aga vibra ikka samasugune.

Re: E39 manuaal käigukast

Postitatud: 18.06.2013 22:52 20
Postitas arnis
OTOT, vibra tegelikult peaks mootori ja käigukasti patjadega olema summutatud,
kui need otsi annavad, hakkab vibra suurenema.
Üks näitajadest, et mootoripadjad on läbi, on mootoripatjade vaakumliin.
Tõmba voolik lahti (punase triibuga, jookseb kütusefiltri lähedalt ja otse alla)
ja tõmba sealt suukaudsel meetodil vaakumisse. Korras padjad ei lase vaakumil
lekkida. Samas tuleks kontrollida, et eelmise omaniku poolt ei oleks vaakumsüsteem
ammu pimedaks tehtud, see vihjab järjekordselt padja vaakumlekkele, mis omakorda
vihjab sellele, et padi surnud. Käigukasti amortisaatorid on aga pisikesed puksid, neid
saab visuaalselt juba analüüsida.

Re: E39 manuaal käigukast

Postitatud: 18.06.2013 23:03 06
Postitas marion96
käigukasti padjad üle vaadatud ja tundusid normaalsed, homme kontrollin mootoripadjad üle. Aga see ei seleta ju ikkagi seda miks peale sõitu vibra väiksemaks jääb (peaaegu polegi), kuid pärast natukest aega seismist jälle olemas on.

Re: E39 manuaal käigukast

Postitatud: 18.06.2013 23:17 18
Postitas arnis
ERROR ERROR. Alles nüüd lugesin, et sul bensiinimootor, sel juhul sul ei olegi seda vaakumsüsteemi.
Mootoripatjade riknemine on bensiinimootoriga sõidukitel väiksem probleem.
Sellegipoolest, võiks kangiga veidi uurida. Või keegi võiks tuuritada kui ise kanalis oled.
Kui mootor hüppab pöörete kogumisel liigselt, siis peaks ikkagi padi olema.

Sul õigus, tundub, et seda, et peale sõitu väiksemaks jääb, seda see ei seleta.

Re: E39 manuaal käigukast

Postitatud: 17.07.2013 17:06 20
Postitas marion96
Asi mis koliseb ei ole ikkagi hooratas vaid käigukasti laager. Kanali peal kuulates oli selgelt aru saada et kolin tuleb käigukasti tagant otsast.