2. leht 2-st

Re: e61 520d 120kw kiirendus

Postitatud: 24.10.2016 18:48 38
Postitas Tauri_J
Mul on suur osa sõite linnas ja regeneratsioon toimib seal edukalt.

Kuna sõidud on lühikesed siis vahepeal jääb protsess aga poolikuks. Järgmine kord sõitma minnes hakkab kohe uuesti põletama kui temp üle 70.

Re: e61 520d 120kw kiirendus

Postitatud: 24.10.2016 18:54 29
Postitas ttsys
Seda ikka adute, et see süsteem ei ole mõeldud selliseks põletavaks lüpsimasinaks(?) ;)
Aktiivset regeneratsiooni ei pea ideaalis üldse ette tulema. See on kõrvalekalle ja kui seda juhtub veel perioodiliselt siis on tegemist ilmselge väärkohtlemisega.

Re: e61 520d 120kw kiirendus

Postitatud: 24.10.2016 19:44 19
Postitas Kaupo_K
Vaatan et mõne elu siin ainult kõrvalekalletest ja väärkohtlemistest koosnebki :lol: aga no mis teha, tunnen kaasa ja soovin kiiret paranemist :idea:

Re: e61 520d 120kw kiirendus

Postitatud: 24.10.2016 20:57 00
Postitas teet82
ttsys kirjutas:miks kodanikud mitte sihtotstarbele vastava sõiduvahendi on valinud ja nüüd võitlevad iseenda valikute vaegustega
Häda tundub olevat selles, et kodutöö on tegemata, auto ostetakse puhtalt emotsiooni ajel. Kui esimesed hädad käes, siis leitakse küll need teemad üles siin, aga enne ostu ei viitsi keegi näiteks "E61 probleem" otsingusse trükkida ja natukene süvenda. Ja pärast on ainult hala, et aku tühi, ekraan pime, filter umbes, kast jõnksutab, kõik on nii kallis...
martinlink kirjutas:kui eelmis(t)e kasutaja(te) käe all oleks masin piisavat hoolt saanud
Aga miks siis osta üldse sellist autot? Tüüpiline on, et värskelt ostetud autol hakatakse kohe õlisid ja asju vahetama, sest keegi ei tea millal vahetatud on viimati. Milleks osta mingit hooldusajaloota saani, mida on ainult tallatud :?

Re: e61 520d 120kw kiirendus

Postitatud: 24.10.2016 21:59 30
Postitas Ma®tin
martinlink kirjutas:
P.S. käesoleva teema peategelase, 520d, näitajatest veel nii palju, et tühikäigul varasem 129mbar vasturõhk kukkus peale 2 tunnist põletamist 15mbar ringi ja 4. käiguga täisgaasil maksimaalne nähtud vasturõhk 990+mbar (piiraja rakendumise hetkel) langes 470mbar peale.
Liiga palju, 470-ga hakkab tarkvara juba parasjagu piirama.