e60 mootori õli

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Maario
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2015 22:23 31
Peamine sõiduk: bmw 530 E61

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Maario »

Tere

Olen nüüd uus e61 530 2005a sõiduki omanik nutta või naerda hetkel veel ei tea.

Aga mul õlikulu 3000km peale viimati 6l sõites eestist prantsusmaale.

Aga alustan siis algusest peale.Soetasin siis auto saksamaalt millel pidavat siis isegi paberitte järgi mootor vahetatud. (Vahetatud mitte um)! Ostes avastasin et tuleb musta suitsu see peale öeldi, et pean sõitma ja torud puhtaks tegema :) nüüd saan aru et oli naiivne seda uskuda! Jõudes saksast prantsusmaale mis on umbes 800km sõi mul ära 3L õli. Hakkasin asja uurima ja andsin auto prantsusmaal nö teenendusse kus palusin kontrollida karteri tuulutust mis asub karteris :). Sealt leiti õlivõtu torudest mingeid paberi tükke ja prahti see puhastati ja pandi kokku tagasi kuid see ei aidand!:(. Edasi sõitsin eesti panin veel kuskil 10l õli. Kiirused kuskil 120-160. Kusjuures kui eesti jõudsin siis kiiruse piirangud ju teised ja õlikulu kohe väiksem. Käies ära UM ja nõupidades siin ja seal lasin ära teha hoolduse ja vahetada turbo koos karteri tuulutus filtriga.
Nüüd siis tagasi jõudes prantsusmaale on õlikulu kukkund 6L. Juba parem aga tahaks veel paremaks :) sõites siis linnas rahulikel režiimidel, siis nüüd on nagu õlitase normis olnud juba kolm päeva. ( päeva km on kuskil 80-100) aga suitseb ikkagi kuigi mitte palju vahetevahel. Tunda on et pärast selliseid hooldusi ja vahetusi on asi paranenud! :) Auto käivitub ideaalselt töötab hästi ja liigub ka hästi mitte mingeid kõrvale kaldeid! Kuigi kui vaadata tahomeetrit siis see kõigub 0,5 sajandiku võrra kuskil 5 sekundi tagant.

Palun AIDAKE ??

Ei saanud mulle UM selgelt midagi öelda ega ka muud instatsid

Turbo on taastatud. Stendil reguleeritud

Häid näpunäiteid ootama jäädes Maario :). Päikest
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas arnis »

Täielik katastroof. Mille jaoks üldse minnakse välismaale autot ostma?
Kas Eestis siis sõidukõlbulikke autosid ei müüdagi?

On nüüd siis kindlalt selge, et turbo õli ei tarbi? Sisselase keera lahti,
kas seal on ikka veel kõik värske õliga koos? Turbo lõtk on null?

Millist turborõhku masin saavutab? Millised on pihusti korrektuurid?
Kas kütust võtab maanteel püsikaga 90km/h alla 6l/100km?


Iseenesest peab päris null olema kui tahmafiltriga autole öeldakse "torud puhtaks"
ja seda peaks veel kuidagi mõistma ka :lol:
Ainuke mõistlik vabandus oleks fakt, et said auto 4500€ piires kätte,
saaks 1000-2000€ lisada remondile ja saaks võibolla isegi päris okei masina.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas ttsys »

Kuidagi vastuoluline ja segane olukord. :S
On sellel üldse DPF küljes? Saksamaal oli ostes kohe lont taga ja DPF häda ei kajastanud? Kui DPF-ga oli Saksamaal midagi tehtud siis tekib kohe küsimus, mida tehti ECU map-ga? Paberite järgi oli EURO4?
Maario
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2015 22:23 31
Peamine sõiduk: bmw 530 E61

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Maario »

arnis kirjutas:Täielik katastroof. Mille jaoks üldse minnakse välismaale autot ostma?
Kas Eestis siis sõidukõlbulikke autosid ei müüdagi?

On nüüd siis kindlalt selge, et turbo õli ei tarbi? Sisselase keera lahti,
kas seal on ikka veel kõik värske õliga koos? Turbo lõtk on null?

Millist turborõhku masin saavutab? Millised on pihusti korrektuurid?
Kas kütust võtab maanteel püsikaga 90km/h alla 6l/100km?


Iseenesest peab päris null olema kui tahmafiltriga autole öeldakse "torud puhtaks"
ja seda peaks veel kuidagi mõistma ka :lol:
Ainuke mõistlik vabandus oleks fakt, et said auto 4500€ piires kätte,
saaks 1000-2000€ lisada remondile ja saaks võibolla isegi päris okei masina.
auto on siiski väärt kuigi maksin ta eest 5900. aga ta on ka täis lisadega jah kahjuks läks nii selle autoga. kuna öeldi et eelmine mootor läks turboga nässu siis viskaski kogu süsteemi õli täis et tarvis lihtsalt nüüd sõita. kuna autol puudusid numbrid siis keegi peale remonti temaga õieti ei sõitnudki.
turbos teen kindlaks sellel nädala vahetusel hetkel ei tea öelda. mida panin tähele et ventilatsiooni klapi ümbert on õline kavatsen selle vahetada ehk aitab.
kütusekulu linnas on ümber seitsme oleneb kuidas sõita maanteel 90 ei ole sõitnudki eriti ja ei ole jälgind tean et 130-160 on kuskil 8.
turborõhku ka hetkel kommenteerida ei saa.
pihustid öeldi um-is normis.
paberite järgi on auto euro4 ja dpf on peal.

tervitustega maario
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Ma®tin »

Mismoodi ta sul siis julmalt suitseb kui DPF vahel on? See kas läbi puuritud või siiski eemaldatud ilmselt. Idrive service menüüs on dpf kirjas?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas arnis »

Kui õlitase ei langeks, siis mõnisada kilomeetrit peaks asja enamvähem korda ajama.
Kui intercooleris on sada liitrit õli veel alles, siis pigem see sealt välja kallata.

Selle "täis lisade" jutu jaoks peab samuti päris naiivne olema.
Selline "täis lisadega" auto maksab mitu korda rohkem kui 5900.

Aga kui küttekulu 8 paagi meetodil nendel kiirustel, siis see on korras.
Kui 10 000km kohta pead rohkem kui liitri lisama, siis pole ikka veel korras.
Tahmafiltri olemasolu on väga küsitav. Kui aga veateadet ka ei ole, siis ttsys-i
tõstetud mõte "mis teema on mootori tarkvaraga" on vägagi õigustatud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Maario
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2015 22:23 31
Peamine sõiduk: bmw 530 E61

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Maario »

Ma®tin kirjutas:Mismoodi ta sul siis julmalt suitseb kui DPF vahel on? See kas läbi puuritud või siiski eemaldatud ilmselt. Idrive service menüüs on dpf kirjas?
Suitseb just nii kui gaasile kõvasti vajutad aga seda mitte igakord. vahest ikka suitseb ja ikka nii et paks tossupilv on taga. teed nö puhastuse paari kiirendusega ära siis jälle ei suitse. dpf on alles kuna kui vahetati summuti sukka siis sai see kindlaks tehtud!
Maario
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2015 22:23 31
Peamine sõiduk: bmw 530 E61

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Maario »

Igaljuhul alustan siis sellest rõhu regulaatorist aga kas oskab keegi öelda kuidas too töötama õieti peaks? tean et miskit nagu vaakumiga või läbi puhudes teda sai kontrollida? aga igaljuhul olen saanud oma probleemile edasiliikumist. mis veel tähele panin et ümber selle vaakum regulaatori on õline ikka nii et ujub! Veel kui õhtul kontrollida õli taset vardaga ( 15 min pärast ) siis teen selle ka puhtaks enne sisse panemist, aga hommikul kui kontrollin siis on varras täiesti paksult õline! kas see on normaalne auto ju seisab õli on paigas ringi ei käi miks niimodi seda seisvalt üles surub?

Tervitades Maario
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas ttsys »

Proovin veelkord täpsustada(?!)
Kas DPF on eemaldatud, st filtri sisu välja lõhutud? Kas ECU on re-map-itud, st DPF välja kodeeritud ja juht map korrigeeritud?
Nende küsimuste taga seisab tõsiasi, et kui DPF filter on välja lõhutud aga ECU map-i ei korrigeeritud siis tulemuseks ongi näitena just see, et filtri kujul vasturõhk on paigast ära ning orig map laseb turbo rõhul üle paisuda. Õli põletamine on selles mõttes ilmselt alles kurjade sündmuste algus, mis võib halbade asjaolude kokkulangemisega kulmineeruda turbost eemalduvate tükkide mootorist läbi surumisega. Seda on juhtunud ja mitte vähe just DPF omaloomingu praktiseerijatel.
Sellest tulenevalt tee omale kõigepealt selgeks, kui palju see mootor on stock ja mida on tehtud või ei ole korrektselt lõpuni tehtud. See, et seal õli põleb ja leemendab ning kõik muu säärane on pigem tagajärg kui põhjus. Põhjuste väljaselgitamiseks vajab see auto pädevat diagnostikat ning olgu ka kohe mainitud, et UM selliste sümptomite korral aidata ilmselt ei taha ega suuda.
Viimati muutis ttsys, 10.01.2015 00:11 14, muudetud 1 kord kokku.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas ttsys »

Isegi kui see membraan on katki siis, miks on see katki läinud? :idea:
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas ttsys »

Keerulisi süllogisme ei vaja keegi aga pelgalt tagajärgede likvideerimine ei kvalifitseeru paraku ka remondiks.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas ttsys »

Miks ülepingutatud? Sa annad küsijale ju otseselt lootust, et selle membraani vahetus võib kõik lahendada.
Enne minu küsimustele vastuse saamist ei ole ju tark üheastmelisi liigutusi teha, sest valede rõhkude korral ta jääbki neid membraane vahetama.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas ttsys »

Oleneb mida on selle ECU map-ga tehtud. Kõik veateated saab välja kirjutada ja auto omanik võib sellega kulgeda nagu pime kosmonaut, mida Huston juhib. Seda eriti, kui auto tehti müügiks.
Viimati muutis ttsys, 10.01.2015 00:44 15, muudetud 1 kord kokku.
Maario
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2015 22:23 31
Peamine sõiduk: bmw 530 E61

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Maario »

tere mehed :).
väga liigutav kuidas ikkagi kohe kõik appi tõttavad :)

panen veelkorra osa ühest diskusjoonisy mis siin juba olnud on mis puudutab dpf filtrit. kus juures autol arvutis ka kõik olemas ja dpf näitab 170000. see juures mainin ära auto UM ajaloo järgi 2012 aastal kilometraasiga 226000 oli vahetatud dpf. hetkel autol 251000.

Ma®tin kirjutas:
Mismoodi ta sul siis julmalt suitseb kui DPF vahel on? See kas läbi puuritud või siiski eemaldatud ilmselt. Idrive service menüüs on dpf kirjas?

Suitseb just nii kui gaasile kõvasti vajutad aga seda mitte igakord. vahest ikka suitseb ja ikka nii et paks tossupilv on taga. teed nö puhastuse paari kiirendusega ära siis jälle ei suitse. dpf on alles kuna kui vahetati summuti sukka siis sai see kindlaks tehtud!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas ttsys »

Vaatasid filtri sisse ja keraamika oli sees?
Pilt

Põhjus, miks me seda DPF olemasolu kahtluse alla oleme seadnud seisneb justnimelt selles, et DPF keraamika sees olevad kanalid on imepeened ning igasugune tagant väljuv tahmalont lööb need kanalid väga kiiresti umbe. Umbes filter annab veateate ja ühtlasi ei toimu tahmapõletust ehk DPF regeneratsiooni.
Kuri kahtlus on endiselt üleval, et isegi, kui DPF ei ole lõpuni tühjaks tehtud siis on seal see osaliselt sodiks tehtud vm, et tahmalont vabalt välja pääseb. Ühtlasi on ECU-ga midagi tehtud, et veateateid ei kuvata jne.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Ma®tin »

Midagi on selle teema juures ikka üsna mööda küll. Fakt on see, et DPF-iga auto summutist musta suitsu ei tule kõvemal kiirendusel, mitte kunagi.. Eriti veel kui sul väidetavalt üsna uus DPF seal on. Teine asi on see UM-i jutt... Lasid seal turbo ära vahetada ja muidu uurida, aga kasu mitte kottigi ja auto suitsemise ning DPF-i olukorra kohta ei osanud nad mitte midagi öelda? Mootoriajuga oli nende arust kõik korras?
Maario
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2015 22:23 31
Peamine sõiduk: bmw 530 E61

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Maario »

ttsys kirjutas:Vaatasid filtri sisse ja keraamika oli sees?
Pilt

Põhjus, miks me seda DPF olemasolu kahtluse alla oleme seadnud seisneb justnimelt selles, et DPF keraamika sees olevad kanalid on imepeened ning igasugune tagant väljuv tahmalont lööb need kanalid väga kiiresti umbe. Umbes filter annab veateate ja ühtlasi ei toimu tahmapõletust ehk DPF regeneratsiooni.
Kuri kahtlus on endiselt üleval, et isegi, kui DPF ei ole lõpuni tühjaks tehtud siis on seal see osaliselt sodiks tehtud vm, et tahmalont vabalt välja pääseb. Ühtlasi on ECU-ga midagi tehtud, et veateateid ei kuvata jne.
jah seda ei ole ma näinud. olen näinud seda esimest tünni mis peale turbot on.
eks see on siis homme üks asjadest mida peab vaatama. aga jah um ei osand ka öelda täpselt kas ta on seal või ei. kuigi auto näitab et ta on olemas!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas arnis »

Ma pole kunagi vaadanud, aga kas mitte backpressure numbrite järgi ei saa järeldada
tahmafiltri olemasolus ilma midagi lammutamata?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas ttsys »

Arvutiga vaadates ei ole võimalik sellist asja muidugi peita või hämada. Alustades juba sellest, et millal viimane põletus toimus jne. UM ilmselt ei tahtnud sellesse süveneda. Muud selgitust hetkel olemasoleva info põhjal ei oska pakkuda.
Maario
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2015 22:23 31
Peamine sõiduk: bmw 530 E61

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Maario »

Tere

Kas kellelgi äkki vedeleb üks kolb tootjalt mahle standard mõõdus 83,950 3,0 diizel 160kw
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Heix »

Maario kirjutas:Tere

Kas kellelgi äkki vedeleb üks kolb tootjalt mahle standard mõõdus 83,950 3,0 diizel 160kw

Pihusti pissis`??
E36 m50b20
Maario
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2015 22:23 31
Peamine sõiduk: bmw 530 E61

Re: e60 mootori õli

Postitus Postitas Maario »

Heix kirjutas:
Maario kirjutas:Tere

Kas kellelgi äkki vedeleb üks kolb tootjalt mahle standard mõõdus 83,950 3,0 diizel 160kw

Pihusti pissis`??
'Ei pihusti ei pissind lihtsalt keegi poole arune saksamaal on pannud sinna vale kolvi siit ka kõik minu probleemid õli kulu jne kolvi rõngad ei töötanud korralikult kuna mõõdud ju valed!
ühesõnaga pandi kokku müügiks!
Vasta