2. leht 2-st

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 04.01.2013 22:45 14
Postitas tagor
lifetime ei tähenda ka niiöelda eluaegset.tehase arvates on auto eluiga 200000-300000 km...kuskilt kuulsin sellist juttu kunagi.niiet lifetime võrdub 200000

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 04.01.2013 22:46 03
Postitas Lenx5
tagor kirjutas:max 15000 km.kõige odavam mootori hooldus on ju õli vahetus.
Leian sama :)

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 04.01.2013 22:53 57
Postitas Lenx5
ttsys kirjutas:ATF iga norm koormusel on 8 aastat.

https://serviceline.zf.com/interoelepdf ... en0700.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei oska ATF-ga kaasa rääkida...olen üldiselt veel suht võhik õlide suhtes kuid tean,et näiteks e60 automaatkasti on pakkumisel 3 erinevat sorti õlisid tehase poolt ja neis kolmes ei ole kindlasti atfi sees...igal kastil pidi peal kirjas olema mis õli seal täpselt sees käib...ei saa lampi mingit suvalist peale valada.isegi kui vahetad kasti õli ja paned ühe õli asemel teise margi sisse siis ei pruugi pärast enam käigud tööle hakata..tuleb taaskord õli vahetada originaali vastu.Reaalselt läbi elatud lugu see ühel tuttaval enda e60 530-ga

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 04.01.2013 22:59 29
Postitas ttsys
Selle lingi just lisasin selle jaoks, et saaksid ATF osas ennast kursi viia.

PS: ATF tähendab automaatkäigukasti õli :)

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 04.01.2013 23:04 10
Postitas Lenx5
:D oh mind lolli....aga eks me kõik õpime terve elu kuid sureme ikka lollina.

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 04.01.2013 23:44 42
Postitas maarekl
a selle väljalaske kollekoriga selline asi, et ei pea olema 142kw oma. sobib täitsa e39 3.0 d, 2.5d . Enda autole tuli just 2.5 pealt. Ja kui bmwfans.info vaadata siis seal neil kõigil samad. aga seda peak salongi ka tunda olema kui vingu ajab. Just kohapeal tiksudes saab seda aru.

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 05.01.2013 12:37 39
Postitas Lenx5
maarekl kirjutas:a selle väljalaske kollekoriga selline asi, et ei pea olema 142kw oma. sobib täitsa e39 3.0 d, 2.5d . Enda autole tuli just 2.5 pealt. Ja kui bmwfans.info vaadata siis seal neil kõigil samad. aga seda peak salongi ka tunda olema kui vingu ajab. Just kohapeal tiksudes saab seda aru.
Kui nüüd järele mõelda siis olen jah paar korda vingu haisu tundnud aga arvasin,et see tuleb õuest mõnelt teiselt ees seisvalt autost salongi kuidagi aga see hea,et sobib siis ka e39 kollektor...vähemalt on valik vähe suurem ja seda saada tõenäosus suurem aga kas see on vaja osta ka tutikas või võib olla see ka kasutatud?...malmist kolle ma usun,et võib olla ka kasutatud...sauelt bmw romulast igori käest ehk saab ka korraliku kolle ma loodan :)

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 05.01.2013 18:34 37
Postitas maarekl
mina panin kasutatud. nägi hea välja. Uued tihendid ainult panin kõik.

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 11.01.2013 22:41 16
Postitas Lenx5
maarekl kirjutas:mina panin kasutatud. nägi hea välja. Uued tihendid ainult panin kõik.
Selge selge...siis tean mida teha ja kuidas edasi toimida :) Aga tänud!

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 11.01.2013 22:51 45
Postitas Lenx5
Tere jälle.
Sain siis oma auto automaadi lõpuks ilusti töötama....nimelt õli viga ei saanud olla kuna seda ei olnudki seal sees pm...veidi üle 1 liitri..aga oleks ju olema pidanud mingi 7l.
Algselt peale foorumis teema kirjutamist ning vastuste saamist läksin autoga kohe diagnostikasse kus võeti kast avariireziimist maha(oli koguaeg 3 käik edaspidi sõites).Paar päeva sõitsin edasi ning kast toimis kuigi kui käike vahetas siis käis ikka korralik nõks läbi .Eile siis lõpuks sai auto tegemisse viidud ja seal vahetati ära kasti õli ja õlifilter....deem ma ütlen...ei tunne kohe autot äragi...polnud teine ostes ka nii hästi sõitnud :D
Igatahes selle murega on selleks korraks punkt pandud kuid see on alles algus...nüüd edasi teiste murede kallale.

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 12.01.2013 00:24 34
Postitas Rain.
Õli võidi juurde ju lisada, aga kas selgitati välja ka põhjus, miks õli kadunud oli? Niisama ta sealt ju ära ei tohiks kaduda, mis tähendab, et seal kuskil on leke ning varsti on sul jälle kastis õli vähem kui ette nähtud. Kindluse mõttes võiks ikkagi dünaamilise õlivahetuse ära teha kui auto sõitnud rohkem kui 200000km ja lasta filtri koos kastipõhjaga ka ära vahetada. (E60/61-l on kastipõhi koos filtriga!)

Edit: Ei saanud kohe aru, et mingi õlifilter ka ära vahetati. Kas vahetati kasti õlifilter ära ikka?

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 12.01.2013 09:54 53
Postitas maarekl
minu autol lekkis kasti tihendi äärest näiteks. Aga see üks liiter mis seal oli, see oligi filtri põhjas olev õli. tegelt süsteemis ikka vast oli midagi. selle ühe liitirga oleks see kast juba ammu kotis olnud.

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 12.01.2013 12:18 17
Postitas Rist0
No minul oli neli liitrit puudu kastist siis auto enam sõita ei tahtnud,põhjuseks oli surnud kastipõhja tihend,mis lihtsalt kolinal ühel päeval tänavale valgus.

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 12.01.2013 13:53 00
Postitas Lenx5
Mul autol vahetatigi ära nii õli kui ka käigukasti õlifilter...ja õli kadumise põhjuseks oli samamoodi tihend mis oli väsinud ning arvata oli et peale tehasest väljumist ei olnud sellel autol käigukasti õli vahetust tehtud.
Nüüd loodan,et jääb ilusti tööle see kast ning et ei teinud miskit hullemat...igatahes teisipäev lähen lasen veel üle vaadata nii õli taseme kui ka lasen juhtme külge panna...eks siis näha ole,et kus,mis ja mida :)

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 05.03.2013 21:37 07
Postitas ass18
Lenx5 kirjutas:Mul autol vahetatigi ära nii õli kui ka käigukasti õlifilter...ja õli kadumise põhjuseks oli samamoodi tihend mis oli väsinud ning arvata oli et peale tehasest väljumist ei olnud sellel autol käigukasti õli vahetust tehtud.
Nüüd loodan,et jääb ilusti tööle see kast ning et ei teinud miskit hullemat...igatahes teisipäev lähen lasen veel üle vaadata nii õli taseme kui ka lasen juhtme külge panna...eks siis näha ole,et kus,mis ja mida :)
kust abi said kastiõli vahetusel? endal ka tarvis kastiõli ära vahetada e60nel.

Re: Mure E60 A-käigukastiga

Postitatud: 06.03.2013 17:05 40
Postitas bmw e60 :)
ass18 kirjutas:
Lenx5 kirjutas:Mul autol vahetatigi ära nii õli kui ka käigukasti õlifilter...ja õli kadumise põhjuseks oli samamoodi tihend mis oli väsinud ning arvata oli et peale tehasest väljumist ei olnud sellel autol käigukasti õli vahetust tehtud.
Nüüd loodan,et jääb ilusti tööle see kast ning et ei teinud miskit hullemat...igatahes teisipäev lähen lasen veel üle vaadata nii õli taseme kui ka lasen juhtme külge panna...eks siis näha ole,et kus,mis ja mida :)
kust abi said kastiõli vahetusel? endal ka tarvis kastiõli ära vahetada e60nel.
Soovitan kasutaja R129 kontakteeruda. Asub Kadrinas Rakvere küljeall ja mees teab mis teeb. :)