78. leht 105-st

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 26.01.2015 16:31 39
Postitas Pandicted
Pandicted kirjutas:Nii, võttes enda tdsi-lt terve mootori juhtmestik maha ja kõik ahelad skeemi järgi ilusti üle kontrollitud, selgus et mul oli kaks pistikut omavahel vahetuses ehk siis sisselaskekolde külge käiv õhu temp. andur ning esimene termo lüliti, juhtmestik õigesti peale ja auto liigub nagu peab, ei olnudki ksp elektroonika piixus mis kütusekoguse paigast ajas. (Mõnele äkki abiks)


Soojalt endiselt auto ei käivitu, kahtlustan järgmist:
Nimelt avastasin ka seda, et kui töötava mootoriga võtta lahti pistik kõrgsurvepumba nurga reguleerimis solenoidilt ehk injection timing device siis mootoritöös ega käivitamisel midagi ei muutu, konsulteerisin ka ühe teise tdsi omanikuga ning tema väitis, et kui pistik lahti võtta siis mootoritöö ebaühtlustub totaalselt.

Pilt

Detail nr 16 -Solenoid valve for injection adjuster - 13512244358

Kas nende rikked on tihedad?
Kui palju see mõjutab soekäivitust?

+ keegi äkki viitsib proovida kuidas nende auto pistik lahti olekus käitub?
spetsialistid pommitage! :)

EDIT: tegin ka stomp testi, ilmnesid:
5 - Start of Injection Transmitter
19 - ?
29 - Speed Signal

Spido ja taho töötavad, kuid see 5. kood on ilmselt juhtpihustiga mingisugune probleem?

Mainin ära, et auto tühikäigul "nõkerdab", sooja mootoriga kaob ära.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 31.01.2015 14:18 52
Postitas AZL
veidi teemasse kuid ehk keegi siin kokku puutunud 320d e46 100kw nimelt kõrgsurvepumba vahetus käsil kas pump on täis elektriline ja pole vahet kuidas peale läheb ? võlli asendit mõtlen just kuna puudub kiil seal otsas nagu tdsil on

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 31.01.2015 14:42 09
Postitas killer666
Süütenurk tuleb ikka paika panna. Seal peaks olema sama tüüpi pump nagu v6 hitleritel.

Pilt

Siin pildil on kiil,imelik.

Pilt

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 31.01.2015 18:58 11
Postitas AZL
killer666 kirjutas:Süütenurk tuleb ikka paika panna. Seal peaks olema sama tüüpi pump nagu v6 hitleritel.

Pilt

Siin pildil on kiil,imelik.

Pilt

pumba võllil on kiilu soon kuid ketihammakal pole kiilu kohta täiesti sile koonus lihtsalt , mootor sai tagant pandud lukku ja vana pump maha võetud sai kohe pilt tehtud kuidas see kiilu koht oli ja keeran uuel pumbal samasse kohta kiilu ja läheb peale tundub hetkel

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 31.01.2015 19:33 42
Postitas teet82
Tõenäoliselt on sul jama koos hetkel.
Pump peaks õiges asendis lukus olema enne mahavõtmist, oleks pidanud "märgid" kokku keerama, võtma vahelt ära kahvli nr 2 ja poldi nr 4 kinni keerama, et pumba võll õiges asendis lukustada. Seda kõike oleks pidanud tegema selle "uue" pumba autolt maha võtja.
Arvatavasti saad auto käima kui umbes õigesse asendisse jääb kiilusoon, aga kindlasti oleks vajalik täpne reguleerimine indikaatorkellaga või arvutiga. Reguleerimiseks on vaja ketiratas iga kord uuesti lahti tõmmata võlli küljest.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 31.01.2015 20:42 48
Postitas AZL
selge asi selge selleks korraks , tänud info eest :)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.02.2015 14:19 42
Postitas Pandicted
Nonii küsin siis teistpidi,

1993a. 525TDS ei lähe soojalt käima, kui mootor välja suretada ja koheselt uuesti starterit anda (Rõhutan). 20min seisab siis läheb umb 3 sekundiga.

Kulunud plunseriga on minu teada vastupidi?

kellelgi on sellist kogemust olnud?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.02.2015 14:39 35
Postitas arnis
Ei, see on kulunud pump.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.02.2015 14:57 04
Postitas Pandicted
Aga mis sa sellepeale ütled kui väidan, et see tekkis eelmise jaoturpeaga üleöö ning vahetades detailid uute vastu probleem täpselt sama?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.02.2015 19:13 58
Postitas teet82
Pandicted kirjutas:ei lähe soojalt käima, kui mootor välja suretada ja koheselt uuesti starterit anda

Ja milles see probleem seisneb siis? Ise jätad seisma mootori või sureb välja? Ja kui ise jätad, siis milleks jätta üldse kui uuesti käima paned kohe? Auto on sõitmiseks.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.02.2015 21:29 19
Postitas Pandicted
Sinu jaoks on see normaalne kui lähed ala tanklasse või poodi ning peale seda ~ 20min auto käima ei lähe? Ja ära ütle mulle, et jäta auto käima.

Rääkisin probleelmist, et minu teada kulunud peaga peaks koheselt käivitades ikkagi minema, (kuna pead läbiv küte ju jahutab seda) kuid seistes 10min lõtkud idee poolest suurenevad kuna pumpa ei jahutata.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.02.2015 23:24 57
Postitas Riivo
tee katse...sõida mootor kuumaks, sis jäta seisma,kalla ämbritäis külma vett peale ja käivita...kui laksust käib sis pole pumba peetis olemise koha pealt midagi rohkem piiksuda.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 04.02.2015 07:34 14
Postitas teet82
Pandicted kirjutas:20min auto käima ei lähe
Palju mootor jahtuda jõuab selle 20 minutiga, kas näiteks eelsüütetuli põleb pikemalt jälle?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 04.02.2015 09:21 38
Postitas Pandicted
Oleneb välistemperatuurist, ülidselt on väike nõks alla keskmise triibu. Eelsüütetuli ei põle.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.02.2015 09:32 45
Postitas killer666
Riivo kirjutas:tee katse...sõida mootor kuumaks, sis jäta seisma,kalla ämbritäis külma vett peale ja käivita...kui laksust käib sis pole pumba peetis olemise koha pealt midagi rohkem piiksuda.
See on selline paras linnalegend. Tegelikult tuleb pumba jaoturpead jahutada ja mäletan omega aegadest kui ikka valasid kanistrist 20-40 liitrit peale, siis oli alles mõtet proovida. Seda ka siis ikka et veejuga otse pumbale. MIngi ämber vett mootori peale lahmata ei anna mingit tulemust.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.02.2015 19:28 26
Postitas Harri_K
Ta pidaski silmas pumpa ju. Endal aitas 5l kankust peale valamine et paugupill oleks, 324td-ga oli tegu, Soojalt võisid aku tühjaks käiata, ei teinud piuksugi.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.02.2015 20:51 07
Postitas taytz
Mida loetakse veel norm surveteks 525TDS-il et moto ilusti käivituks.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.02.2015 22:18 19
Postitas jass161
taytz kirjutas:Mida loetakse veel norm surveteks 525TDS-il et moto ilusti käivituks.
20bar

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.02.2015 22:40 34
Postitas Riivo
killer666 kirjutas:
Riivo kirjutas:tee katse...sõida mootor kuumaks, sis jäta seisma,kalla ämbritäis külma vett peale ja käivita...kui laksust käib sis pole pumba peetis olemise koha pealt midagi rohkem piiksuda.
See on selline paras linnalegend. Tegelikult tuleb pumba jaoturpead jahutada ja mäletan omega aegadest kui ikka valasid kanistrist 20-40 liitrit peale, siis oli alles mõtet proovida. Seda ka siis ikka et veejuga otse pumbale. MIngi ämber vett mootori peale lahmata ei anna mingit tulemust.
MA ainult vangutan pead ja ütlen et süvene teemasse...ma imestan et sa ei arvanud et juhiiste tuleb ämbritäie külma veega üle kallata kui jutt on kõrgsurvepumbast.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.02.2015 12:53 43
Postitas Pandicted
Minu probleemi puhul piisab täiesti 0.5l -st veest kui otse jaoturile peale valada, käivitub ~2 sekundiga.

Kahtlustan, et probleem tekkis peale termostaadi vahetamist, enne püsis temp peale veerandi kriipsu, nüüd on stabiilselt keskel koguaeg. 300 - 400km sai vahetatud jaoturpea koos plunseriga 10mm (hiinast), midagi sitemaks ega paremaks ei läinud, ainult et pumba kaant pidi oluliselt maha lööma, et pööre normaalseks saaks.

Hiljem muidugi pandi arvutiga kaan paika, ka süütenurk kellaga.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.02.2015 21:05 36
Postitas erikred
Solenoidi vahetasid ära?

Terv
Erich

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 07.02.2015 10:56 24
Postitas Pandicted
Jah, midagu ei muutunud kardan, et see kolb on seal kinni mingisuguses asendis.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 07.02.2015 16:50 57
Postitas erikred
Varuosa teemas olid mingid teadmata olukorras ja vigadega pumbad müügis. Osta kommiraha eest ja komplekteeri töötav pump korralikest juppidest.

Terv
Erich

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 07.02.2015 18:32 53
Postitas Pandicted
Paar nädalat tagasi ostsin juba ühe kommiraha eest, panin täna peale ja soekäivituse probleem on kadunud ning auto liigub ka oluliselt paremini. Lõpp kokkuvõteks arvan siiski, et viga oli hiina päritolu uue jaoturpea ebatiheduses.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 08.02.2015 09:24 04
Postitas PeeterA
Täiesti kindel, et kehv jaoturpea. Ise soetasin kunagi aastaid tagasi väidetavalt Itaalias tehtud uue jaoturpea Tartu Stikke nimelisest ettevõttest. Ühtegi firmatunnust jaoturpeal polnud. Ilmselt ikkagi hiinakas.
Soe käivitus oli pärast seda isegi kehvem kui algupärasega. Pärast läksin Bosch'i esinduses renoveeritud pumba teed ning käivitusprobleemid kadusid. Imelik, et seda sodi müüakse siiamaani. Aga noh, odav hind peibutab.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 09.02.2015 10:08 47
Postitas Pandicted
Samas, enne pumba vahetust sai proovitud niimoodi, et sõitsin auto kuumaks, seejärel proovisin käivitada. Ei käivitunud, voolikust ~ klaasi täis vett jaoturpea otsas olevatele "düüsidele" ja auto käivitus koheselt. Täpselt ei saagi aru kuidas see tõrts vett siis suutis jaoturi maha jahutada ja selle tihedamaks teha !?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 09.02.2015 14:46 57
Postitas WhoIsTheMaster
2.5 TD Sõidu pealt hakkas rapsima, suri välja, läks tööle, suri välja(käik oli sees sõites muidugui) okei, jäin seisma. Proovisin käivitada, 1-2 sekki käiamist, läheb tööle ja sureb välja. Nii iga kord. Sai auto ära lohistatud. Külmast peast proovisin uuesti. Täpselt sama jama, käivitad, läheb tööle, 1 sek töötab, peeglist paistab kooralikult musta ja sureb välja. Autocom andis veaks kood 64 - Fuel Quantity Control Out of Range. Pump on omadega paigas, küll aga on kunagi enne minu kätte jõudmist suti peale koputatud elektroonilise pea kulumise tõttu. Kuna 50-60km enne oli mooto läbinud 90% ulatuse kap remondi, siis kahtlustasin et äkki vända andur sai liiga sügavale. Vahetasin selle ära, aga nali on sama. Googlest miskit vastust ka ei tule. Omal mõistus otsas.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 09.02.2015 15:10 17
Postitas jass161
WhoIsTheMaster kirjutas:2.5 TD Sõidu pealt hakkas rapsima, suri välja, läks tööle, suri välja(käik oli sees sõites muidugui) okei, jäin seisma. Proovisin käivitada, 1-2 sekki käiamist, läheb tööle ja sureb välja. Nii iga kord. Sai auto ära lohistatud. Külmast peast proovisin uuesti. Täpselt sama jama, käivitad, läheb tööle, 1 sek töötab, peeglist paistab kooralikult musta ja sureb välja. Autocom andis veaks kood 64 - Fuel Quantity Control Out of Range. Pump on omadega paigas, küll aga on kunagi enne minu kätte jõudmist suti peale koputatud elektroonilise pea kulumise tõttu. Kuna 50-60km enne oli mooto läbinud 90% ulatuse kap remondi, siis kahtlustasin et äkki vända andur sai liiga sügavale. Vahetasin selle ära, aga nali on sama. Googlest miskit vastust ka ei tule. Omal mõistus otsas.
Kas kütet on alla 30L paagis? Kütet ei saa kätte tõenäoliselt. Kas etteandepumba juures kamm, filter kinni jne

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.02.2015 17:38 20
Postitas KristjanK
" onclick="window.open(this.href);return false;
kellelgi ideid?
Viga hakkas ilmnema pärast umbes 25 km läbimist, üsna lampi.
Kapoti all olid 3 tagumist pihustit täiesti läbimärjad ja kõik see kolin tuli ikka mootorist.

Ette tänades,
Kristjan

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 13.02.2015 12:31 33
Postitas Arz18
318 1995. a Tdsil mure siis selline.

Aeglasel sõidul lõi klõbina sisse mootorisse. Välistatud said klapid(kontrollitud ja korras) ja ka ketipingutid ning kett. Tunni aja pärast , kui puksiir kohale jõudis, siis veel käivitus poolest pöördest. Järgnevatel päevadel ainult lubas, kuid tööle ei hakanud. Pärast Aku laadimist( aku sai maha võetud ja laadima pandud) ei tee üldse enam häält. Lisan ka siia video, millist häält teeb pärast aku peale panemist.

Mureks ongi siis see, et enam üldse ei käivitu, kas pihustite rike võib tekitada sellise sümptomi või on ka midagi muud töölepingu lõpetanud, näiteks starter?

https://www.youtube.com/watch?v=GKUqXdbnGp8