73. leht 105-st

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 15.12.2014 19:24 03
Postitas jass161
Pandicted kirjutas:Kas TDS-il polegi tõmmet madalalt? 1 ja 2 käiguga veel on talutav, aga kui vahetada kolmanda peale ära. ja siis 1000rpm - 1500rpm läheb 4-5 sekundit, (pedaal vastu maad) on see normaalne?

1.6Hdi 66kw rebib ka paremini edasi...
HDI ongi madalalt jõuline aga üle 2500rpm tühjus ja HDI on CR ka muideks. TDS ei liigugi alla 2000rpm

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 15.12.2014 19:30 57
Postitas killer666
jass161 kirjutas:
Pandicted kirjutas:Kas TDS-il polegi tõmmet madalalt? 1 ja 2 käiguga veel on talutav, aga kui vahetada kolmanda peale ära. ja siis 1000rpm - 1500rpm läheb 4-5 sekundit, (pedaal vastu maad) on see normaalne?

1.6Hdi 66kw rebib ka paremini edasi...
HDI ongi madalalt jõuline aga üle 2500rpm tühjus ja HDI on CR ka muideks. TDS ei liigugi alla 2000rpm
Ärge lahmige siin niisama. Iga tootja nimetab oma mootoreid erinevate nime lühenditega. Pigem on ikkagi eeliseks otsepritse ja muutuva geamootriaga turbiin. Korralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse on :D.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 15.12.2014 20:40 42
Postitas Pandicted
Ka kolmanda käiguga?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 15.12.2014 21:23 11
Postitas Pandicted
e34 525TDS 1993a

Küsin veel, nimelt selline imelik anomaalia. Sõidan töölt koju 7km (tallinnas tipptunni ajal), mootor seieri järgi juba poole distantsi pealt töösoe, jõuan koju, suretan välja. Proovin käivitada, läheb poolest pöördest ilusti käima. Sõidan pikemalt, ütleme et 40km, jõuan sihtpunkti, suretan välja ja proovin koheselt uuesti käivitada, läheb käima kuid umbes 8 sekundit ketramist tahab. Ootan 5 minutit, läheb käima umbes 3 sekundit starterit andes.

Ütlen ka ära, et kõrgsurvepump vahetatud ning pole veel spetsialisti poolt paika pandud, kas tasub see üldsegi ettevõtta või viitavad mu sümptomid kulunud ksp-le?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 15.12.2014 21:26 45
Postitas killer666
Süüde võib vale olla. Vaata varjatud menüüde alt mootori temp ja tee järeldusi. Seier alati täit infot ei anna. Minumeelest on ta seal juba mingi 70 -110 keksel üleval.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 15.12.2014 21:31 33
Postitas Pandicted
Millise varjatud menüü alt, OBC IV mul on kuid mis TEST-i all see on?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 15.12.2014 23:24 05
Postitas Riivo
Korralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse on :D.
ära jahu asjadest niisama..räägi otse v ära lämise..lihtne korralik tehaseseades tds ei tõmma enne 2000 pööret mitte oluliselt midagi...chipituna küll ja palju varem

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 16.12.2014 00:48 57
Postitas arnis
Riivo kirjutas:
Korralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse on :D.
ära jahu asjadest niisama..räägi otse v ära lämise..lihtne korralik tehaseseades tds ei tõmma enne 2000 pööret mitte oluliselt midagi...chipituna küll ja palju varem
Tõsi. 2000 kanti. TDSil pole geomeetriat, parandamaks tõmmet juba 1500 kandis.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 16.12.2014 07:19 59
Postitas jass161
killer666 kirjutas:Ärge lahmige siin niisama. Iga tootja nimetab oma mootoreid erinevate nime lühenditega. Pigem on ikkagi eeliseks otsepritse ja muutuva geamootriaga turbiin. Korralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse on :D.
Ega tds sul mingi Scania ei ole, mis veab 1000rpm ka. Kui sa ise teiste diislitega sõitnud pole, siis ära ise lahmi siin. TDS madalt jõu puudumine ongi geomeetria vajadus. Ja nt 2.0 HDI ei ole gemeetriat vaid tänu Common rail süsteemile käib alt

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 16.12.2014 19:45 14
Postitas tennu
Nii, olen sunnitud ka siia kribama. Ütlen kohe ka ära et mehaaniku juurde on juba aeg kinni pandud, seega pole mind vaja kohe sinna saata, küll oleks vaja aga auto enne järgmist nädalat sõitma saada.Autoks e39 525tds. Mis ta mul siis teeb? Teeb kõike mida tegema ei peaks. Käivitub kehvalt, tühikäigul sureb mingi aja peale välja ja siis jääb kõrgsurve pump krigisema (nagu oleks lühises vms). Ootan natuke ja pärast ca 10sek ketramist veab end jälle tööle. Pöördeid peal hoides siis ei sure mootor välja. Kütusetoristuku kontrollisin ära ja kütus jõuab kõrgsurvepumpa. Kas on võimalik et kõrgsurve pump piixus või on miskine oluliselt lihtsam viga? Ja miks pump krigisema jääb?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.12.2014 12:05 25
Postitas Pandicted
Pandicted kirjutas:e34 525TDS 1993a

Küsin veel, nimelt selline imelik anomaalia. Sõidan töölt koju 7km (tallinnas tipptunni ajal), mootor seieri järgi juba poole distantsi pealt töösoe, jõuan koju, suretan välja. Proovin käivitada, läheb poolest pöördest ilusti käima. Sõidan pikemalt, ütleme et 40km, jõuan sihtpunkti, suretan välja ja proovin koheselt uuesti käivitada, läheb käima kuid umbes 8 sekundit ketramist tahab. Ootan 5 minutit, läheb käima umbes 3 sekundit starterit andes.

Ütlen ka ära, et kõrgsurvepump vahetatud ning pole veel spetsialisti poolt paika pandud, kas tasub see üldsegi ettevõtta või viitavad mu sümptomid kulunud ksp-le?
Mõni asjalikum tüüp oskab soovitada midagi?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.12.2014 13:56 34
Postitas arnis
Kulunud KSP sümptom. kalla külma vett peale, kui asi läheb paremaks, siis on kindel.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.12.2014 16:39 44
Postitas Pandicted
Läheb paremaks, kuid välismaa foorumites olen kuulnud, et osad kutid on selle "hot start" probleemiga lasknud timingu paika panna spetsialistil ja käivitub jälle.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.12.2014 17:23 25
Postitas killer666
Teine asi oleks lihtsalt panna näiteks temp andurile lüliti vahele, mootor arvab et on külm, lastakse küünlaid ja rohkem kütet+ süüde varajaseks. Käivitub ilusti.
Või teha evry mod ja näiteks releega starteri asendisse.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.12.2014 17:54 59
Postitas Pandicted
Porri ma ei poolda.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.12.2014 18:33 15
Postitas jass161
Pandicted kirjutas:Porri ma ei poolda.
Uus plunserpea ja mure murtud.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.12.2014 19:43 28
Postitas killer666
jass161 kirjutas:
killer666 kirjutas:Ärge lahmige siin niisama. Iga tootja nimetab oma mootoreid erinevate nime lühenditega. Pigem on ikkagi eeliseks otsepritse ja muutuva geamootriaga turbiin. Korralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse on :D.
Ega tds sul mingi Scania ei ole, mis veab 1000rpm ka. Kui sa ise teiste diislitega sõitnud pole, siis ära ise lahmi siin. TDS madalt jõu puudumine ongi geomeetria vajadus. Ja nt 2.0 HDI ei ole gemeetriat vaid tänu Common rail süsteemile käib alt
Ma olen umbes pool aastat 2.0 hdiga sõitnud. Ma polegi väitnud et see edasi ei käi, ökonoomsusest rääkimata.
Mina väitsin siiski et põhiliseks madala jõu annab vnt turps ja ka otsepritsel peaks olema parem kasutegur. On ka palju teisi kõrgsurvepumbaga pille, mis siiski kerivad täitsa viisakalt ka madalas pöördes.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 17.12.2014 22:14 53
Postitas Riivo
kui on tavaline kõrgsurvepump ja ilma geomeetriata turbo siis ei ole alla 2000 olulist lootustki stockina kuna sealt hakkab turbo alles spoolima...võib jahuda millestki jäärapäiselt aga faktid sellest ei muutu...hetkel oman tds-i laadse pritsesüsteemiga mootorit ja ainuke lisa on geomeetria, see annab lisa ehk mõnisada rpm ja kõik..ja 2000+ rpm pole madalalt vääne, võiks selgeks saada.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.12.2014 10:40 13
Postitas Pandicted
jass161 kirjutas:
Pandicted kirjutas:Porri ma ei poolda.
Uus plunserpea ja mure murtud.
Kas selleall mõtled jaoturpead + plunser?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.12.2014 17:49 28
Postitas tennu
Kas kuskil on olemas diagrammi mis näitab kuidas liigub e39 525tdsil torudes küte?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.12.2014 18:17 32
Postitas arnis
Väga sarnase liikumisega on 320d küttesüsteem:
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... ngines%29/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... /page_838/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 19.12.2014 14:33 33
Postitas Pandicted
Keegi äkki on lasknud remappida / chippida oma tdsi, kuidas see ~20 ekstra kw on?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 19.12.2014 15:11 25
Postitas StenV70
Mul selline mure e34 tds-ga,et külmast peast ei lähe käima hommikuti...
Ehk siis kui annan eelsüüte ära ja käivitan siis ketrab kaua ja ei käivitu,2 korda annan eelsüüdet läheb ilusti....Teist korda lastes ei pea lõpuni ootama eelsüüdet.
Soojast peast käivitub ilusti.
Sarter ka ei taha igakord koostööd teha ja kerib tühja vahepeal,kas seal saab midagi vahetada?
Eelsüüteküünlad on kuu aega tagasi vahetatud.Ei olnud küll päris boshcid aga loodetavasti ngk sobib ka.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 19.12.2014 17:34 23
Postitas ennokas
Mure 525d, külmalt ei lähe plaksust käima tahab suts käiamist, soojalt läheb ilusti. Kui kiirendada siis kuni 2000rpmini jõnksutab ja korraliku kiirendust ei ole. Pihustid stenditud ja korras, diagnost näitas ainult küünalde viga. Aga küünlad ei tohiks veel ju mõjutada?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 19.12.2014 21:41 56
Postitas Riivo
Pandicted kirjutas:Keegi äkki on lasknud remappida / chippida oma tdsi, kuidas see ~20 ekstra kw on?
vahe on öö ja päev.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 20.12.2014 00:56 16
Postitas -myyr-
Riivo kirjutas:
Pandicted kirjutas:Keegi äkki on lasknud remappida / chippida oma tdsi, kuidas see ~20 ekstra kw on?
vahe on öö ja päev.

Vahe on tõesti väga suur, eelkõige soovitan chippimist enne muude asjade näppimist.
Endal autol chip ja nüüd rõhk 1.4bari. Midagi rohkemat teinud ei ole.

Kui juba rõhkutõstad, siis soeta endale manual boost controller, ära keera wg vardast seda.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 20.12.2014 01:00 59
Postitas Riivo
sõitsin 4-5 aastat põhjakeeratud vardaga, polnud probleemi :)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 20.12.2014 10:32 57
Postitas tennu
arnis kirjutas:Väga sarnase liikumisega on 320d küttesüsteem:
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... ngines%29/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... /page_838/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas pealevoolu ja mahavoolu liikumsed on samad? Kui ma paagipumbale akupealt voolu annan siis ei hakka mitte küte tulema sealt poolt kus pump on vaid paagi teisest otsast kus see teine taseme andur on. Ehk täpselt vastupidi antud joonisele.

Siin joonisel märgitud nr kuuest hakkab minul kütus välja tulema.
http://www.static.estore-central.com/_d ... a4x3a=.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 20.12.2014 13:51 16
Postitas Karl.
Äkki keegi oskab soovitada mõnda autoelektrikut Raplamaal või selle lähistel? Nimelt e34 2.5tds´l näitas diagnostika immo viga, aju käis tegemises joodeti mingi asi vahele mis takistab immo töötamist, kuid ei hakanud ikka tööle ...

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.12.2014 22:56 36
Postitas marko3
Tere

Autoks on siis bmw e34 525 td 85kw 1993 a.
Starter on peal annan süüdet käib lihtsalt
ringi aga pendiksit ei löö taha.

Kui starter maha võtta ja aku pealt eraldi proovida siis lööb pendiksi taha aga siis ei pöörle.

Kui starter auto küllge panna ja juhtmed taha aga pessa ei pane ja teise aku pealt täkuga anda koos võtme keeramisega käib ringi ja lööb taha.