6. leht 13-st

Postitatud: 26.12.2006 15:20 03
Postitas AARE540
Vaata, sealt serva alt on näha, et see kaan on kinni 3 kinnitusega- proovi need traatrõngad lahti saada- kõige kindlam, et ära ei lõhu midagi- Põhimõtteliselt peaks ka lihtsalt tõmmates saama, aga ise ei riskinud sellega. Klambrid on ringikujulised traatrõngad, mis on ühelt poolt lahti.
Kehv seletus, aga äkki saad sotti- kruvikaga saad nad ilusti lahti.

Postitatud: 28.12.2006 12:02 54
Postitas JannP
mul on hakanud esinema selline probleem, et astmele 4 ei saa panna, salongivent võtab pöörded maha ja jääb lõpuks üldse seisma.. kui natukese aja pärast uuesti proovida ja hoida nr 2 astme peal siis nagu jälle puhuks

kas on alust et peab uut salongiventikat jälle minema ostma?

Postitatud: 30.12.2006 19:33 38
Postitas JannP
lisan veel, et vent on lõpetanud minuga suhtlemise - aamen :)

Postitatud: 04.02.2007 14:45 33
Postitas Last
kas siis on ka viga nendes kaitsmekarbi kõrval olevates klappides kui puhub ainult kuuma?

Postitatud: 04.02.2007 15:19 25
Postitas ravia
Last kirjutas:kas siis on ka viga nendes kaitsmekarbi kõrval olevates klappides kui puhub ainult kuuma?
Jah.

Postitatud: 04.02.2007 16:04 13
Postitas Roland325
Mul on selline jama, et kõik astmed tõõtavad ilusti aga 2. aste krigiseb vahepeal ja vahest on vait. Külmadega krigises pea koguaeg. Et kas see on mingi ventika mootori viga või laager tahab lihtsalt õlitamist või hakkab laager tuksi minema? (e34 525 92a)

Postitatud: 04.02.2007 17:33 58
Postitas k2rsake
Tere! Hakkan ka ette võtma jahutussüsteemi õhutamist. Tahtsin veel teada et kui valada jahutusvedelikku siis kui palju peab seda olema kui mootor on külm? Sinna KALT jooneni? Ning kui hakkan õhutama siis keeran selle punni maha ning valan lihtsalt jahutusvedelikku sealt suurest avast (kust muidu valan) sisse kuni väikesest avast seda välja tulema hakkab? Aga seljuhul on ju tase üle selle KALT joone? Ma olen veidi segaduses. Palun aidake!

Postitatud: 04.02.2007 19:58 00
Postitas MuiduMees
k2rsake kirjutas:Tere! Hakkan ka ette võtma jahutussüsteemi õhutamist. Tahtsin veel teada et kui valada jahutusvedelikku siis kui palju peab seda olema kui mootor on külm? Sinna KALT jooneni? Ning kui hakkan õhutama siis keeran selle punni maha ning valan lihtsalt jahutusvedelikku sealt suurest avast (kust muidu valan) sisse kuni väikesest avast seda välja tulema hakkab? Aga seljuhul on ju tase üle selle KALT joone? Ma olen veidi segaduses. Palun aidake!
sa võid selle paisupaagi ju silmini täis panna kui tahad. Kui õhutama hakkad peab nagunii mootor ju kuumaks minema. Kui mootor on kuum lased nii palju sealt õhutusaugust välja kuni tosool on paisupaagis vajalikul tasemel.

Postitatud: 04.02.2007 20:39 51
Postitas Last
ravia kirjutas:
Last kirjutas:kas siis on ka viga nendes kaitsmekarbi kõrval olevates klappides kui puhub ainult kuuma?
Jah.
ehee vot ei ole, avastasin, et kui seda juhi keeratavat regulaatorit mudida
hakkab mingi hetk ka külma tulema, nupp ise läheb soojaks ka
kas keegi oskab öelda kuidas see plokk konsoolist välja tuleb?

Postitatud: 04.02.2007 22:07 53
Postitas joh
Pilt
Sorry halva pildi pärast, aga eemalda ringidega märgitud plastikust katted nt kruvikeerajaga ning pääsed ligi kruvidele. Siis natuke painutamist vms ja saad ta kätte :P Et painutama ei peaks, siis pead lähenema kuskilt mujalt suunast..

-edit-
Leidsin Induleo lehelt pildi, kus on need katted eemaldatud:
http://www.induleo.com/carpc/010.jpg

Postitatud: 13.02.2007 00:40 29
Postitas J.R
Endal probleem selline.. mootor ilusti soe, sõidan siis tuleb sooja aga kohe kui seisma jään siis tuleb külma õhku(mootor töötab ja soe) ja see auto seest soojaks saamine läheb üldse kuidagi väga pikalt. Ja seda ka veel, et mootori temp. näidik kõigub ka, kord keskel siis jälle vähem jne(kui see üldse loeb midagi) Autoks siis e34 520 90 a. äkki oskab keegi aidata?

Postitatud: 13.02.2007 09:04 25
Postitas priitv8
joh kirjutas:Sorry halva pildi pärast, aga eemalda ringidega märgitud plastikust katted nt kruvikeerajaga ning pääsed ligi kruvidele. Siis natuke painutamist vms ja saad ta kätte :P Et painutama ei peaks, siis pead lähenema kuskilt mujalt suunast..

-edit-
Leidsin Induleo lehelt pildi, kus on need katted eemaldatud:
http://www.induleo.com/carpc/010.jpg
Jama jutt.
Kliimaploki kättesaamiseks ei pea mitte seda raami maha monteerima.
Piisab vasaku lüliti kättesaamisest ja näpuga vasakul oleva lukusti vabastamisest.
Otsing ka abiks. Sellest siin juba mitu korda juttu olnud.

Postitatud: 13.02.2007 10:58 12
Postitas joh
Nojah, ma olen alati niimoodi asjale lähenenud.. Nüüd olen siis targem.

Postitatud: 19.02.2007 12:42 09
Postitas Fulber
Mul jälle selline jama, et mootor kuumeneb üle. Salongi samas sooja ei puhu. Termostaat on ok. Kui gaasi annad siis hetkeks tõmbab pöörded maha.

Postitatud: 19.02.2007 12:51 20
Postitas MuiduMees
Fulber kirjutas:Mul jälle selline jama, et mootor kuumeneb üle. Salongi samas sooja ei puhu. Termostaat on ok. Kui gaasi annad siis hetkeks tõmbab pöörded maha.
ventikas väsinud vast..

Postitatud: 19.02.2007 15:05 01
Postitas Fulber
Keegi arvas, et võib ka olla et on õhk jahutus süsteemi sisse läinud. Jahutusvedeliku tase oli vahepeal üsna madal. Kallasin juurde. Kui liiga madalaks lasta, siis pidavat õhk üsna kergesti vahele pugema.

Postitatud: 20.02.2007 10:27 20
Postitas Fulber
Radika peal on üks väike keeratav kork kohe radika suure korgi kõrval. Keerasin selle lahti lasin tiba töötada. Tossutas küll kõvasti, aga kasu ei miskit. Mis seal siis veel saab olla? Plokikaane tihendi, ventikasidur ...?

Postitatud: 23.02.2007 20:53 35
Postitas abimees
mina õhutasin süsteemi nii. valasin paisuka tosooli täis siis keerasin termostaadi juures oleval korpusel seal kaks punni 17 võtmega keerata, ühe punni maha valasin sealt samuti tosooli sisse, sealt läheb kohe plokki siis uuesti punn kinni ja tööle. pärast õhutasin kindluse mõttes ka radika punnist ei mingit susinad.

Postitatud: 24.02.2007 02:09 22
Postitas joffe
Roland325 kirjutas:Mul on selline jama, et kõik astmed tõõtavad ilusti aga 2. aste krigiseb vahepeal ja vahest on vait. Külmadega krigises pea koguaeg. Et kas see on mingi ventika mootori viga või laager tahab lihtsalt õlitamist või hakkab laager tuksi minema? (e34 525 92a)
Arvata võib, et vajab määrimist, I aste on lihtsalt nii aeglane, et noh "veab vaikselt ära", III ja IV aste on juba nii kiired, et ei jää sellesse resonantsi, mis tekib pukside kulumisest tekkinud "loksumisest". Muidugi, kui võimalus, vaheta! Mina vanal valgel (520i 85a.) vahetasin lammarist ostetud ventika vastu, pärast tuli välja, et kui ma seda poleks õlitanud, oleks sama jama olnud, nii et õlita parem oma või osta uus! Kõige lollim asi on ju see, et õlitada on ju vaja soojaga, aga meelde tuletab ta end alles külmaga!

Postitatud: 18.07.2007 00:01 58
Postitas darklight
AARE530 kirjutas:Kui ma hästi mäletan , siis vähemalt minu auto filtrivahetuse ajal ütles priitv8, et ilma kliima/konditsioneerita autodel seda filtrit polegi, kuna mul on konditsineer olemas, on ka see filter. Mul oli ta umbes selle koha peal, konsooli taga

Pilt
kuidas selle ringiga märgitud objekti sealt kätte saab? keerasin mingi kruvi sealt välja aga see detail keeldub ikka sealt välja liikumast :|

üritan siis salongiõhufiltrini pääseda :roll:

Postitatud: 29.07.2007 22:47 20
Postitas kummar
endal seda ventikat lammutades avastasin et harjad kulunud niiväga et enam ei anna ühendust. Kas keegi ei teaks mõnda automarki mille geneka harjastel tuleks see juhe küljepealt välja et saaks mõõtu viilida need ja uutega asendada. Ja veel soojendus siibrid on läbi :cry: need siibrid pole enam üldse selle jura küljes mis neid liigutama peaks ja kummidest on alles ainult minevik, lammarist on mõtet otsida seda?

Postitatud: 24.09.2007 10:55 29
Postitas luts
Minul jälle selline mure,et mul kõrvalistujale puhub sooja aga juhile mitte!
Jalal hakkab külm juba:)
Kus selle viga veel peitub!

Postitatud: 05.10.2007 19:07 10
Postitas amino
homme siis l2heb lammutamiseks et see tyytu vent sealt k2tte saada :S
Kas paisupaak ja sellised jurad tuleb ka ennem maha kruvida kui sinna tulet6kke seinale ligi p22seb inimesemoodi yldse?

Postitatud: 05.10.2007 23:09 09
Postitas H_Margus
luts kirjutas:Minul jälle selline mure,et mul kõrvalistujale puhub sooja aga juhile mitte!
Jalal hakkab külm juba:)
Kus selle viga veel peitub!
Tõenäoliselt viga soojavee ventiilides/klappides, ning alustades sama teema lk. 1-st saad kindlasti ka vastuse ;)

Postitatud: 26.02.2008 15:10 42
Postitas darklight
EDIT: kustutasin postituse sisu

Postitatud: 27.02.2008 21:26 02
Postitas confu
mul nt selline probla et üldiselt auto soojaks eriti ei taha minna.. et 90 kraadi pole vist näinudki varem autol ees.. 80 on harva juhtunud olema.. sõidan ka selliseid 500km otsi ja ikka ei lähe normaalselt soojaks.. soojendab rohkem kas eriti aeglaselt sõites või kohapeal tuksudes..
käivitades töötab vent ka kohe..
siis.. jalgadele puhumise asendit ma täitsa nulli keerata ei saa ja kõrvalistuja poolne see kraadi värk käib kahtlaselt kergelt..
taha puhub koguaeg külma õhku.. :P
kõigest nii palju kahtlaseid asju mul siis puhuri asjadega ja muude värkidega :P

Postitatud: 27.02.2008 21:56 48
Postitas dan666
soojaks ei lähe arvatavasti selle pärast et termostaat õhtal.
vent töötabki koguaeg aga külmalt aeglasemalt
jalgadele puhumise klapp vast kinni ja osad elektroonilised(või kõik ei tea) kus võib ka lüliti viga olla. ja taha puhub mul ka ainult külma(vist peabki nii olema)
kraadi nupp käib kergelt aga kas töötab? äkki viga juhipoolses nupus et rasklt käib(mul käivad mõlemad kergelt)

Postitatud: 27.02.2008 21:59 04
Postitas confu
ei noh.. ta käib siiski kergelt.. aga teine tundub lihtsalt liiga kergelt käivat..
hmm.. ei no mootor algul kogub soojust normaalselt, et ei usu et termostaadis viga..
hmm.. kust ma seda jalgadepuhumise klappi lahti saan siis? :D

Postitatud: 27.02.2008 22:08 15
Postitas dan666
kergelt aga kas töötab? arvatavasti viga ikka termostaadis sest teisi vigu eriti olla ei saa. kas sul on el või mah klapp. äkki viga hoovastikus või reostaadis.

Postitatud: 27.02.2008 22:10 03
Postitas confu
nu see on elektriline, et ümberlülitada siseringlusele..
pmst kui ma selle sisse panen ja järgmine kord välja lülitan, siis päev nt peale seda kuia uto tööle panen on ta jälle sees.. sama ka konditsioneeriga..