E34 525i 88a mootori temperatuur

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
priit112
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.01.2008 10:33 48
Asukoht: tartu

E34 525i 88a mootori temperatuur

Postitus Postitas priit112 »

selline mure et auto salong ei lähe soojaks ja mõni kord läheb... temp.näidik on punase peal koguaeg kuigi mootorit katsuda on suht leigeet millles viga võib olla ja teiseks see et mis ühendab radikat ja mootorit voolik läheb kivikõvaks
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Proovi õhutada ja vaata, kas läheb miskit paremaks. Oleneb kui kõvakse voolik nüüd läheb. Töösooja mootori korral ongi jahutussüsteemis rõhk ~1bar(et tõsta keemistemperatuuri). Keema ei lähe? Jahutusvedeliku tase korras?
Suurring läheb lahti, kui masin töösoe?(jahutusvedelik siis ~90C).

Aga kui ikka väljakeetma hakkab ja suur surve see, siis võib ka kahtlustada plokikaane tihendit. Kui termostaat korras aga ringlust ei toimu( ei toimu ka salongiradikas), siis võib kahtlustada veepumpa.
Oleneb, kas katusid mootorit või jahutusvedeliku torusid, mis siis jahedad tundusid. Parem oleks, kui teeksid kõik täpsemalt kindlamaks.
Sest kui see temperatuuri näidik peaks ikka õigust näitama, siis see pole hea. Kas temepratuuri näidik läheb kohe põhja või läheb tasapisi?

Kui jahutuse kohapealt kõik korras, aga salongi sooja ei saa, tasuks kontrollida ka salongisoojenduse solenoide. Need, mis asetsevad juhipoolse lanseka juures, piduriõli paagi kohal.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
priit112
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.01.2008 10:33 48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas priit112 »

aga kus kohas see õhutamis värk asub ja muiud seier läheb aegsaselt...
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3575
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

Kui sõitma hakkad, kas siis tõmbab temperatuuri normi?
Endal oli sama jama.Avastasin, et tosooli vähe sees.Valasin juurde ja asi korras.
(OO==[][]==OO)
priit112
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.01.2008 10:33 48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas priit112 »

Hannes525 kirjutas:Kui sõitma hakkad, kas siis tõmbab temperatuuri normi?
Endal oli sama jama.Avastasin, et tosooli vähe sees.Valasin juurde ja asi korras.


ma panen auto käima mida rohkem käib seda rohkem seier tõuseb ja kuni punaseni välja kui sõidan siis kuidagi see seier tuleb ülesse poole siis jälle alla punase peale ja palju ma pean seda tosooli valama sinna et norm oleks
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Mäletamistmööda olid jooned peal olemas (max/min). Paned selle maksimumi kriimpsuni, külma mootoriga.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
priit112
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.01.2008 10:33 48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas priit112 »

Cert85 kirjutas:Mäletamistmööda olid jooned peal olemas (max/min). Paned selle maksimumi kriimpsuni, külma mootoriga.

aga kus kohas see asub õhutamis värk...
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Otsinguga leida vastuse.
Lihtsalm oli vist nii, et aja kuhugile nina natukse ülespoole, kallad jahutusvedeliku taseme kasimumini ja annad natukese tuure.
(Selle tegevuse juures võid ka siis juba vaadata, et kui korkmaas paisupaagil, et kas sealt jookseb sisse väikse nirena jahutusvedelikku.
Endal oli E32`l see väike toru umbes, mis radika juhipoolsest ülaservast paisupaaki jookseb ning selle tulemusena oli õhutamine võimatu, pidin selle radika küljest lahti laska, et õhutatud saaks.)

Aga asi nüüd selles, et kas tempeatuuri näidik näitab tõtt armatuuris või mitte. Kui ta õieti näitab, on Su masina mootor vast juba väääga kõvasti kuuma saanud :( Mille tulemusena võib ka plokikaas kõver olla.
Kas jahutusvedelik läheb ka keema,kui seier põhjas või mitte?

(Paisupaak on see, mis jääb mootori kohale, esiklaasi ette. Või kuidas seda nüüd seletada. Teed kapoti lahti ja seal mootori tagaotsa kohal ta on. Paak ise selline läbipäistev ja must kork peal.)


Huhuuuu. Ajasin mullikesi. Vaatasin, sinul vist see jahutusvedeliku paisupaak ikka vist radika küljes. Juhipoolses ülaservas kork, sealt vaata alhul, et mis tasemeni jahutusvedelik on, kas on vaja teda lisada.

See tekst, mis nüüd sulgudes, ei kehti siis sinu kohta, kuna sinul pole sellist paisupaaki. :oops:
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Vasta