E39 530 D 2003a probleem käivitamisel

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
copy1
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 14.11.2007 09:37 37
Asukoht: Järvamaa

E39 530 D 2003a probleem käivitamisel

Postitus Postitas copy1 »

Tere,mu autol on selline viga küljes,et ühel hetkel enam käima ei lähe.Seisab pool päeva ilma ,et midagi temaga teeks ja siis lähed ja annad võtit ja asi toimib.
Sai ka arvuti järgi pandud kui esimene kord selline jama juhtus ,näitas kütuse madalat rõhku.Kuid hommikul oli rõhk kuskilt tagasi tulnud.
Kas kellelgi on sarnast asja juhtunud ja mida oled teinud selle parandamiseks?
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

arvuti tahapanemisest ei piisa, tuleb normaalsesse diagnostikasse minna!
kui rõhk oli kadunud ja siis äkki müstiliselt tagasi tuli..
no otsinud seda rõhu kadumise põhjust siis kui teda polnud, ega kui auto töötab, on teda tunduvalt raskem remontida kui katkist

aru ma ei saa, terve maailm neid "arvutimehi" täis, mis kasu sest on kui maksate neile ja tulemust pole?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
sosta
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 28.03.2007 11:24 21

Postitus Postitas sosta »

Oli just paar kuud tagasi sama asi. Ja jamas nukkvõlli andur. Uus maksis natuke üle 1000.-
Kasutaja avatar
pets555
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 12.07.2005 00:15 16
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas pets555 »

nukkvõlli asendi anduri viga on ülimalt tõenäoline
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

arvuti näitas madalat rõhku. see ei ole seotud nuka anduriga. nuka andur on temperatuurist sõltuv- soojalt ei käivitu.
iseasi mida see arvuti tal üldse näitas
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

ei hakanud uut teemat tegema,panen siis ka oma mure siia.autoks siis samamoodi e39 ja kolmene disla.Ühel heal päeval hakkas ka pihta et soojalt ei tahtnud enam tööle minna,külmalt aga laksust.Käisin siis Patriku juures ära ja mitte yhtegi elektroonilist viga polnd,kontrollis pihusteid ka,polnud nagu ka väga viga(lekkimise kohapealt nagu).koos siis avastasime et see kütusevoolik mis läheb filtrist kõrgsurve pumpa,hakkasid mootori seiskamisel mullid jooksma,selgus siis et volla katki.nii palju veel ka patrik nägi et kui starterit anda,siis ilmselt see surve mis pihustiteni jõuab,tõusis nagu vähe aeglaselt.vooliku vahetamise järgi tundus isegi et auto korras,aga paari päeva pärast jälle jama käes.
ise nagu ei paku peale kõrgsurve pumba midagi välja,aga lambist ei tahaks nagu ka seda vahetada.Kas peaksin UM-is ka veel käima?seal muidugi öeldaxe niikuinii et vaheta terve kone ära :)Ega nad tegelt arvutiga ilmselt rohkem ei näe ju ka kui Patrik,aga äkki kogemusi rohkem seoses pumbaga!?
copy1
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 14.11.2007 09:37 37
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas copy1 »

Sellele veale sain enam vähem jälile.Nimelt on juhi jalgade juures põhja all mingi etteande pumba sarnast.See pidi 3,0 diislite häda olema,kipuvad teised ära kuluma ja siis jäävad lihtsalt kinni.Nüüd kui ei lähe käima siis on mul roolilukk millega äsada ja jälle töötab.
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

kui mul see viga oleks olnd,oleks seda ka diagnost näidand ja pealegi see pump mul pool aastat vana,seega mul nii lihtsalt ei lähe :(
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

jääb üle vaid oodata mil viga süveneb või tulla diagnosti siis kui ei käivitu. niisama juppe osta pole ka nagu mõtet, kulukaks läheb
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

jube tüütu on oodata :) täna jälle läks viimase aku hingetõmbega veel käima :) aga ju see pump ikka on.ilmselt pean ikka kuhugi minema,äkki Testrem??
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

seda kas on pump saab öelda ainult siis kui on võimalus testida mittekäivitumisel. ülejäänud tegevus on ajaraiskamine
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4370
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

to copy1:

Aga kui "arvuti" küljes oli, mis veakood(id) olid salvestunud?
Kas 1260 "Presupply pressure monitoring"?

Selle veakoodi korral, sõltuvalt rõhu kõrvalekaldest, korrigeerib aju sissepritse mahtu(et vähegi autoga liigelda saaks) või kui rõhk liiga madalal, ei käivitu mootor üldse.

BMW vähemalt väidab, et paagisisese pumba rikke korral mootor jääb endiselt tööle. Inline-pumba(põhjaalune) rikke korral aga mitte. Mootor siis M57.

P.S. Normaalne "arvuti" näitab ekraanil ka reaalajas(live data) ühe parameetrina kütusepumpade poolt tekitatud rõhku.
tel. 51 949 859
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

to Patrik: tulen su juurest läbi jälle kui linna satun,ehk õnnestub mitte käima saada siis :)
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

PeeterA kirjutas:to copy1:

Aga kui "arvuti" küljes oli, mis veakood(id) olid salvestunud?
Kas 1260 "Presupply pressure monitoring"?

Selle veakoodi korral, sõltuvalt rõhu kõrvalekaldest, korrigeerib aju sissepritse mahtu(et vähegi autoga liigelda saaks) või kui rõhk liiga madalal, ei käivitu mootor üldse.

BMW vähemalt väidab, et paagisisese pumba rikke korral mootor jääb endiselt tööle. Inline-pumba(põhjaalune) rikke korral aga mitte. Mootor siis M57.

P.S. Normaalne "arvuti" näitab ekraanil ka reaalajas(live data) ühe parameetrina kütusepumpade poolt tekitatud rõhku.
normaalne arvuti näitab et rõhud püsti enne kõrgsurvepumpa. käima vedamisel kerkib rõhk aeglasemalt kui tavaliselt. sama veaga auto oli ka täna minu juures. temal oli viga nii süvenenud et hakkas lausa välja lülitama kiirendades
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4370
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

Jep...välja loetud infot tuleb osata ka analüüsida ja selle põhjal järeldusi teha. Kogemused on samuti suureks abiks. Muidu pole aparatuuri kasutamisest mingit abi.
tel. 51 949 859
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

mis sellest autost sai siis? nüüd ikka vea leidsid....
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

Mul nüüd asi korras.Lõpus veel juhtus nii et sõiduajal suri välja,kui pedaali põhja vajutasin... aga käidud sai siis Testremis ja viga oli surve anduris.veateadet nagu iseenesest ei näidanud aga rikkis ta oli... ligi kolm kilo uus jupp UM-ist ja korras. Imelik vaadata oma autot kohe,et nii ruttu läheb käima :)
Vasta