E39 termostaat

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
unn23
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 30.05.2005 21:43 12
Asukoht: tallinn

E39 termostaat

Postitus Postitas unn23 »

E39 kas termostaat otsad andnud, otsisin ka sellise probleemiga postitusi aga ei leidnud,asi nimelt selles et auto temperatuur ei tõuse sõidu ajal õigele tasemele (ehk siis keskele).Korra nagu läheb ja siis kukub uuesti alla,Autoks siis 96,528
Ette tänades!
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui kõrgemate pööretega ka ei lähe soojaks, siis võib olla küll termoka viga. Jahutusvedelik normis?
Kasutaja avatar
unn23
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 30.05.2005 21:43 12
Asukoht: tallinn

termostaat

Postitus Postitas unn23 »

vedelik normis ja isegi maanteel sõiduga ei jää ta sinna keskimees asendisse.....tund aega sõitu peaks ju mootori soojaks tegema küll :-)
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Vaheta termostaat ja asi korras!
Kasutaja avatar
unn23
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 30.05.2005 21:43 12
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unn23 »

tänud,aga kus poolt ma lähenema peaks termostaadile :-)
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

eest
Kasutaja avatar
unn23
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 30.05.2005 21:43 12
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unn23 »

leidsin aga see vahetus vist väga lihtne polegi,kas tosool jookseb kõik välja
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

mitte kõik , pisut jookseb.
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Kuna enda autol kah termostaadi vahetus ees, siis küsiks kas keegi kes on seda ise vahetanud võiks näpunäiteid jagada? Kas üldse tasub hakata ise jamama, või on lihtsam lasta UM-is töö ära teha?
bioattack
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 10.04.2006 15:32 32

Postitus Postitas bioattack »

Kui radika eest saad,siis ei ole enam midagi keerulist.Tuleb ära vahetada detail nr.4.Link siinhttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Üks küsimus ka,et kui mitme tuhande tagant vahetatakse veepump?
Viimati muutis bioattack, 28.10.2007 10:41 39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Oleneb täitsa masina mudelist. Oma autol läks termostaadi vahetamiseks kodustes tingimustes 30 minutit, millest 20 minutit kulus plastikkatete maha ja tagasi keeramiseks. Üldjuhul lihtne töö, hiljem tuleb kindlasti meeles pidada, et kogu õhk jahutussüsteemist välja saab.
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Eelmisel autol (E36) olen kah ise vahetanud, selle auto puhul oli lihtne. E39 kohta kogemus puudub.
Kasutaja avatar
unn23
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 30.05.2005 21:43 12
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unn23 »

termostaat vahetatud,aga süsteemist õhu väljasaamisega jama.kuidas see õhutus käib,kaks niplit(torustikupeal ja radika peal) lahti tühikäigul sealt juba oma 4 korda kuum õhk aur välja lastud.
,:-( mõistus otsas.
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Postitus Postitas mike1 »

Kui ventilaatori lahti saad, siis ruumi rohkem ja lihtsam teha. Ise olen ilma ventikat eest võtmata vahetanud, nikerdamist on ja aega natuke läheb aga töö on täitsa võimalik ära teha.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

milleks läbi prseaugu hambaid parandada ?:D
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Postitus Postitas mike1 »

sest ventika eemalduseks võti puudus ja termostaadi korpus tuli purunemise tõttu ära vahetada. votnii
Kasutaja avatar
unn23
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 30.05.2005 21:43 12
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unn23 »

Asi tehtud,õhk väljas ja näidikud raudselt paigal,sooja puhub ja kõikidel kes siinkohal juhendasid suured tänud:-)
Teema lukku!
laurts
Huviline
Postitusi: 1155
Liitunud: 05.05.2006 01:25 37
Asukoht: Tallinn/Keila

Postitus Postitas laurts »

siin ka link kuidas vahetada termostaati http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Ther ... tstat.html
trafo23
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 19.06.2008 14:21 39

Postitus Postitas trafo23 »

Kas termostaadi vahetamiseks peab ilmtingimata jahutusvedeliku välja laskma?

Sellel lehel on kirjas, et peab, samas siit foorumist nagu lugesin et ei ole vaja...
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Mul selline mure siinkohal, et autol oli jahutusvedeliku süsteem kõik tühi jne, kuna plokikaan oli maas.
Kui juba kõik peale sai pandud ja tosool sisse ja õhutatud ka jne, siis sain sõita oma 1200km, kuni lambist temperatuur üles läks.
Siis jahtus, sõitsin edasi , sain kuskil aja jooksul veel 600km sõita, kuni jlle läks üle keskmise näidik.
Ja ma ei tea, ainult sooja puhub, külma ei puhu üldse, kas viga võib olla termostaadis või milleski muus?
Autoks siis 93.a 525i.
;) BMW 525i E34 93.a
Vasta