E34 525tds Automaat on liiga automaatne

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
alcatel
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 28.12.2005 19:08 47

E34 525tds Automaat on liiga automaatne

Postitus Postitas alcatel »

Kas see võib olla normaalne kui 5-nda käiguga on kiirus 90 km/tunnis ja kui ma tahan lihtsalt gaasi juurde anda vaikselt (gaasi vajutades liigub padaal aga pöörded ei tõuse ja kui tõstab pöördeid siis vahetab kohe käiku ka) siis tema vahetab kohe käigu alla või isegi kaks. Koha peal töötades gaasi vajutades oleks nagu ka tühja natuke. Kas kellelgi on nii auto toiminud ja kas peaks kohe sammud sättima DIA meeste poole (lõunaeestist mure siis) või peaks mingi asja välja vahetama ise.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Alustuseks palun loe REEGLID läbi.
Mis kõige tähtsam, märgi ära, mis mudeliga/mootoriga/aastaga tegu.
alcatel
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 28.12.2005 19:08 47

Postitus Postitas alcatel »

Vabandan. :oops: Tegu on 525 TDSA 95a. mudeliga.
boob
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 13.11.2006 18:22 15
Telefon: 5013912
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas boob »

Viies käik pannakse sisse, kui kiirus on üle 90km/h ja kütusekulu on langenud alla 10l/100km ning käigukastiõli on soe. 5.käigu puhul hüdrofoor lukustatakse, ehk siis 5 käik käitub samamoodi, nagu manuaalkastiga masinal, so. gaasi andes tõusevad pöörded koos kiiruse kasvamisega.
Kiirendades kiirusel 90-130km/h vahetatakse käik alla, kui gaasi vajutamisel suureneb kütusekulu üle 10l/100km. Üle 130km/h kiirendades käiku alla ei vahetata.
Kickdowni korral valitakse vastavalt sõidukiirusele maksimaalne madalaim käik.
Kiirusel alla 90km/h viiendat käiku ei kasutata.
Need on puhtalt minu tähelepanekud ja ei pruugi olla täielikult tõesed :cool:
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
alcatel
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 28.12.2005 19:08 47

Postitus Postitas alcatel »

Kui see 5nda käigu peal püsimine on seotud kütusekuluga siis võib olla see üks põhjus küll miks kohe alla vahetab. Keskmine kütusekulu on kusagil 8-9 l ja alla 10ne liitri hakkab üsna vaevaliselt tarbima maanteel. Kui gaasi lisada väga aeglaselt siis nagu kiirus kasvab aga see ei ole võrreldav näiteks manuaalkastiga ja 5nda käiguga kiiruse lisandumisega. Aga kui gaasi vajutada tavapäraselt, mitte järsku siis vahetab kohe alla ja kui ühtlane tempo on käes siis läheb tagasi 5nda peale. Kas turbiini lukustumine on mingi tajutav asi või on see lihtsalt teadmine, et 5ndaga lukustub turbiin? Kas lekkiv juhtmega pihusti võib ka mõjutada kütusekulu?
Vasta