E34 525ia automaatkasti käikude arv

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
petsval
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 08.12.2005 14:44 36
Asukoht: tallinn, ida-virumaa

E34 525ia automaatkasti käikude arv

Postitus Postitas petsval »

auto siis 93a 525 24v automaat ja peaks olema 5käiku aga loe kuda tahad aga mina saan kokku 6. pole nagu varem näinud ega kuulnud et e34-jal kuueseid kaste tehtud.nagu tahakski teada kas neid on siis ikkagi kunagi tehtud või on see ise sinna alla aretatud.viimane käik läheb sisse kuskil 93km/h ja pöörded kuskil 1600 või nats vähem
BMW
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Ei saa olla 6
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: k:525ia aut kasti kohta

Postitus Postitas Indrek_M »

petsval kirjutas:auto siis 93a 525 24v automaat ja peaks olema 5käiku aga loe kuda tahad aga mina saan kokku 6.
Mis moodi sa neid loed?
Indrek
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See n.ö. VI käik võiks olla hüdromuhvi lukustus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Olen ise ka täheldanud, et ennem 5-da käigu sisse lülitust nagu laseks pöördeid alla- nagu vahetaks käiku, ning siis hiljem lülitab selle 5-da sisse. Aga eks see ole tingitud automaatkasti iseärasusest, et hakatakse pidurdama mõningaid rattaid käigukastis, et siluda seda käigu vahetus. Kuna automaat ei sarnane põhimõttelt erilist manuaaliga. Seal vastavalt vajadusele piidurdatakse siis kroonratast või päikeserattaid.

http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ssion2.htm
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

priitv8 kirjutas:See n.ö. VI käik võiks olla hüdromuhvi lukustus.
Just sinna sihtisin ise ka ... et kui loed jõnksatusi siis viimane on hüdromuhvi lukustus.
Indrek
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Kuramus, sellepeale ei tulnudki :oops:
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
petsval
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 08.12.2005 14:44 36
Asukoht: tallinn, ida-virumaa

Postitus Postitas petsval »

olen käinud mõnest töökojast küsimas ja targad mehed räägivad et e34 viiesel on neli käiku ja ja see viies on see lukustus. mul see esimene aut kastiga auto ja hästi seda ei tunne aga käikude vahepeal on 1 pikk paus.enne kui kiirus 60 kätte tuleb on juba neljas käik sees ja viies läheb alles kuskil 86km/h ja see kuues 93(nii silma järgi vaadates) juures ja see viimane läheb järsemalt kui teised
BMW
petsval
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 08.12.2005 14:44 36
Asukoht: tallinn, ida-virumaa

Postitus Postitas petsval »

Indrek_M kirjutas:
priitv8 kirjutas:See n.ö. VI käik võiks olla hüdromuhvi lukustus.
Just sinna sihtisin ise ka ... et kui loed jõnksatusi siis viimane on hüdromuhvi lukustus.
just jõnksatusi loengi.kas selle muhvi lukustusega peaksid pöörded ka langema või
BMW
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Hendrik_R »

Pöörded langevad jah. Ja Hüdromuhvi lukustus on see nn.6 käik. Sellega hoitakse kütust kokku, veojõudu ei kanna enam edasi õli. Lülitub sisse stabiilsel kiirusel.
petsval
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 08.12.2005 14:44 36
Asukoht: tallinn, ida-virumaa

Postitus Postitas petsval »

no selge siis aga see on siis normaalne et külma mootoriga seda lukustust ei toimu.alles pärast töötemperatuuri saavutamist vahetab ja sedagi mitte kohe.
BMW
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ja E34 peale jõudsid ikka 5-käigulised automaadid ka!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Hendrik_R »

Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

veebmaaster kirjutas:Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
enda atm kastil auto peab käima,sõitma nii 5-7 minti ennem kui hüdromuff lukustub. Teoorias on siis käigukast tõõtemperatuuril.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
petsval
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 08.12.2005 14:44 36
Asukoht: tallinn, ida-virumaa

Postitus Postitas petsval »

losto kirjutas:
veebmaaster kirjutas:Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
enda atm kastil auto peab käima,sõitma nii 5-7 minti ennem kui hüdromuff lukustub. Teoorias on siis käigukast tõõtemperatuuril.
nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
BMW
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

petsval kirjutas:
losto kirjutas:
veebmaaster kirjutas:Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
enda atm kastil auto peab käima,sõitma nii 5-7 minti ennem kui hüdromuff lukustub. Teoorias on siis käigukast tõõtemperatuuril.
nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
ei usu. Pakun et see on paljudel nii. Käigukasti iga hakkab lõppema kui käiguvahetust on tunda kohe. Mul muidu täitsa vaikne sujuv. Kiirendades on õrnalt tunda.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

petsval kirjutas:nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
Kast üritab end lihtsalt töösoojaks saada.
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

petsval kirjutas: nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
Mul vahetab küll külmalt vaikselt minnes 1500-1600 kandis käike.
Mägi
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 16.07.2003 20:32 55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägi »

Aga kas see on normaalne, et diislil lukustub muhf ära alles kuskil 120juures :?: 90juures on pöörded kuskil 1700-1800juures äkki :!:
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Endal ka ikka lukustub ühtlasel sõidul seal 95km/h kiiirusel. Ja siis sellise jõnksuga vahel. Ennetada saab ka veel, et seal 95km/h kiiruse juures lased natuke kaasi maha ja siis lukustab. Väiksel kiiruse lisamisel lukustub natuke hiljem.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Kui ise veel omasin E34 525 TDSa-d siis sellel lukustas umbes 100 km/h pealt, enne seda tavaliselt ei juhtunud.
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

romm kirjutas:Kui ise veel omasin E34 525 TDSa-d siis sellel lukustas umbes 100 km/h pealt, enne seda tavaliselt ei juhtunud.
Sama siin!
Käruga sõites on see paras valu perzes.
Kuna siis sajaga sõites on vedu raske ja pidevalt vahetab edasi tagasi.
Mõnikord viskab veel neljanda peale.

Lahenduseks soovitab Um kasutada käruga sport reziimi.
Tulemuseks loomulikult kütusekulu 10+
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Minul lukustab diislil umbes 93 pealt ära sooja kastiga.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

Silver_S kirjutas:
romm kirjutas:Kui ise veel omasin E34 525 TDSa-d siis sellel lukustas umbes 100 km/h pealt, enne seda tavaliselt ei juhtunud.
Sama siin!
Käruga sõites on see paras valu perzes.
Kuna siis sajaga sõites on vedu raske ja pidevalt vahetab edasi tagasi.
Mõnikord viskab veel neljanda peale.

Lahenduseks soovitab Um kasutada käruga sport reziimi.
Tulemuseks loomulikult kütusekulu 10+
see käru teema jah paras nuhtlus. maanteel 110km/h ja 2800 rpm.
Sedasi maanteel lasta oma 100 km oli päris "fun"
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Vasta